



A kto uwierzy ze ja mam w swoim silnik od forda taurusa 3.0 V6 twin turbo ??



No ale nie przyjmujcie, że on tam wsadził AWD, bo jeśli w ogóle tam siedzi silnik z 3000 GT to ten przednionapędowy wolnossący.Drzymek pisze: I jeszcze napęd AWD, wał napędowy na tył, to jakiś kosmos, z racji różnego rozkładu masy i wagi silnika, odpadają seryjne amortyzatory ze sprężynami!!!
Musiał by mieć z 600KM xDMaxxum pisze:No to wam teraz coś ciekawego powiem - szczena mi opadła.
Dziś w Tarnowie spotkałem gościa który podjechał Probe II z silnikiem ... Mitsu 3000 GT. Wprawdzie nie widziałem silniczka pod maską, ale zapewniał że to prawda i że to jedyny taki egzemplarz w Polsce. Twierdził że prędkość podchodzi pod 300 km/h. Skrzynia 6 biegowa.
Strasznie się gościu spieszył i ja też dosyć więc zamieniliśmy tylko parę zdań, ale jeśli go drugi raz spotkam to tak łatwo nie odpuszczę.
Co sądzicie na ten temat - możliwe ???
Robert pisze:opór rośnie proporcjonalnie do kwadratu prędkości.
Ahh wybacz Robercie ;D chodziło mi o prędkość ;]Robert pisze:No patrz - człowiek uczy się całe życie - do tej pory współczynnik Cx zależał w uproszczeniu od kształtu nadwozia, nie od mocy
Współczynnik się nie zmienia, opór rośnie proporcjonalnie do kwadratu prędkości.Alian & Rufi pisze:...Cx rośnie do sześcianu Prędkości.