Amortyzatory 2.2 GT

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

AXEL pisze:Tym razem bez spawania,dam śrubki z miedzianymi podkładkami i silikon na uszczelnienie.
Sądzisz, że wytrzyma i taka śrubka nie wystrzeli na którymś wertepie?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

jeżeli będzie mała śrubka (powiedzmy 4mm) i do tego tego* gwintu tam trochę się znajdzie to sądzę, że spokojnie wytrzyma... ale ja bym chuchając na zimne zrobił interfejs.. :D pruspawał nakrętkę żeby pogrubić miejsce gdzie będzie gwint... :):)

wtedy to juz mamy pewność że amor nie zsika się w "pracy" :D


* musi być podwójnie tego bo pierwsze tego jest do zwrotu "i do tego" a drugie tego jest do "tego gwintu" buehiehiehiehie... :) nowomowa.. :D wiecie, nie?
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

:wink: W takim razie zamiast krótkiej (płaskiej) nakrętki lepiej przyspawać gwintowaną tuleję i dać długą śrubę - (1) będzie pewniejsze, bo złapie więcej gwintu i (2) rozwiąże problem regulacji również w 2gen - odpowiednio wkręcając lub wykręcając śrubę. Można będzie jeszcze poprowadzić linkę do kabiny i wyprowadzić koło dźwigni hamulca :lol:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Chłopaki ścianka amoru ma grubość 3 mm to spokojnie wystarczy śrubka 5 wkręcona w metal o grubości 3 mm to możecie się ew dwóch powiesić na pewno nie puści !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D Ja wkręcałem w kątownik śrubkę 5 o grubości 2 mm i mi szarpneło to śrubka urwała się a gwint nie puścił więc nie bądzicie tak przesadni nakrętki juz przyspawujecie tulejki może ktoś odrazu walnie zawór o średnicy 20 mm bo może puścić dajcie spokój taka śrubka wkręcona w metal o grubości 3 mm to ciśnienie nie wysadzi pod warunkiem że zrobicie dobry gwint bo jak nie to może wysadzić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A powiedzcie lepiej czy gumy do wahaczy od Mazdy 626 GD pasują do probe bo odrazy bym zmienił !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Tzn. tuleje wahaczy? Tak.
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Tak
no te gumy co są zakładane no w tulejki !!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

Znacie może sposób na uszczelnienie wylanych amorów i późniejszą ich regeneracje? Liczę po cichu, że nie będę musiał wywalać swoich starych amorów na złom i coś jeszcze z nich będzie...
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

pasują, pasują
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Ok dzieki a powiem ci Kaszczu amorów nie da się uszczelnić to jest jednorazówka niestety jak się wyleją to do śmietnika bynajmniej nie wiem o takim czymś żeby ktos uszczelnił amory możesz w ostateczności wlać gęsty olej ale to nie jest dobry pomysł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

Thx Tak właśnie myślałem... heh :-( to tymczasowo pozostaje przy tych bez regulacji
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

bogdan9999 pisze:Ok dzieki a powiem ci Kaszczu amorów nie da się uszczelnić to jest jednorazówka niestety jak się wyleją to do śmietnika bynajmniej nie wiem o takim czymś żeby ktos uszczelnił amory możesz w ostateczności wlać gęsty olej ale to nie jest dobry pomysł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mylisz się panie kolego,
w wawie jest warsztat w którym regenerują amorki tj wymieniaj uszczelnienie i zalewają nowym olejem.Dają gwarancje na amorki koszt to ok.100-150 pln.za szt.(razem z wyjęciem i włożeniem)

Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Kaszczu widzisz kolega Pelot zna taki warsztat no to masz już problem z głowy skontaktuj się z nim i da ci namiary !!!!!!! Jak pisałem wyżej nie spotkałem się z takim czymś !!!!!!!! Pierwszy raz słyszę ale dzięki za info. Teraz będę wiedział !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

hmmm a jednak... :shock: to dobra wiadomość bo dostać regulowane amory w dobrym stanie jest trudne... niedługo, może odwiedzie waw-e to przy okazji wstąpie tam... Pelot, podaj tylko namiary...thx za info :wink:
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Naprawa amortyzatorów
ul.Grochowska 44 Warszawa
tel.610-14-68
czynne:8.00-16.00

Sh(.)(.)ters regenerował jeszcze gdzieś w Wołominie :roll:
Obrazek
Gość

Post autor: Gość »

Kurde ja to bym na tych z grochowskiej uważał bo nie chce im się w zime robić :twisted:

Ostatnio Jacuś robił gdzieś w marysinie, bardzo tanio, bardzo twardo i bardzo dobrze.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Mam pytanko czy olej do wspomagania nadaje się do amorów ?? Jest w miarę rzadki i trwały bo przecież tyle lat siedzi co u niektórych w wspomaganiu ????
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Mam możliwość kupna amorków z innego Probiaczka za 250zł komplet i właściciel mówi że są w bardzo dobrym stanie. Z jednej strony cena jest atrakcyjna a z drugiej wydaje mi się niska za bardzo dobre amorki. Samochód jest w Złotoryji i ma rzekomo przejechane 137000km. Mam prośbę do klubowiczów czy ktoś kto niedaleko mieszka lub będzie przejazdem nie mógł by podjechać i je obejrzeć, bo ja musiałbym przejechać ponad 600km, a trochę obawiam się kupić w ciemno. Pozdrawiam
Obrazek I GT, Black & Red
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Amortyzatory regulowane w dobrej cenie - USA link

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Cynki pisze:jakich amorów.. :D masz jakieś tanie regulowane na oku?
Puk, puk, czy jest na sali okulista? 8)

http://market.autopartsfair.com/ford-en ... 83pby.html
Ostatnio zmieniony 2006-01-12 15:44 przez Sh(.)(.)ters, łącznie zmieniany 1 raz.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

Sh(.)(.)ters pisze:
Cynki pisze:jakich amorów.. :D masz jakieś tanie regulowane na oku?
Puk, puk, czy jest na sali okulista? 8)

http://market.autopartsfair.com/ford-en ... 83pby.html


WOW... o qrfaaaa.... :D:D:D:D:D i tym samym qrviki zapaliły się w mych oczach.. :D:D:D:D

Już to mam.. one sa jusz moje.. :D:D:D:D no pięknie. :)

Rafik, normalnie jesteś moim idolem... :) idę dziś zmieniać szkiełka do oczu na jakieś co stereo i w kolorze pokazują świat bo chyba ostatnio tylko samogłoski widzę... :D:D:D:D
hehe... no za takie pieniądze to można cokolwiek inwestować bo jak wcześniej było po 970pln za sztukę to sory.. :D:D:D:D

a BTW? Rafik, ty z tyłu u siebie nie powracasz do regulowanych może? :D
Awatar użytkownika
MARCO
Posty: 76
Rejestracja: 2005-03-15 13:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Wolin

Post autor: MARCO »

http://market.autopartsfair.com/ford-en ... 83pby.html :?: Coś mi mówi że te są bez regulacji (Exc.-znaczy except ,znaczy bez ), ale może się myle :wink:
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA

Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

:arrow: EXC. = excussit
(ale masz niestety rację - regulowane: patrz załącznik C)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

troche pozno przesledzilem temat ale czy zwrocil ktos uwage ile kosztuje na tej stronce zawor BYPASS ? druga cena jest pewnie po obnizce z tego co widze ale 716,95 $ to troszke sporo a nie wspomne o cenie przed obnizka 1,549,95 $ :shock: PS:nie zycze nikomu zeby byl zmuszony kiedys to zakupic u nich
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Znalazłem obok Białegostoku zakład zajmujący się regeneracją amorków, uzbierałem kasę, dzwonię przed chwilą do gościa a on mi mówi że jak zrobi to nie będzie regulacji. Ale się wqrwiłem. Typ mówi że tego nie da się zrobić i że ustawia twardość na stałe. Leci mi już całe zawieszenie przez te amorki, myślałem że w końcu to zrobię a tu taki ..uj. Chłopaki poradźcie co robić, zregenerować bez regulacji, szukać używanych (ostatnio kupiłem używane na przód, jeden włożyłem a drugi też cieknie, dobrze że zrezygnowałem z kupna tylnych), wstawić zwykłe bez regulacji (drożej wyjdzie) czy wybrać się na wycieczke do Warszawy i zregenerować. A ta firma o której pisał pelot to regeneruje dobrze, czyli przez jakiś czas są jak nowe i regulowane?

Pozdrawiam
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Radzę na stałe nie robić bo bez regulacji to już nie to samo a jak ci cieką to jest problem jeśli nie to zmień olej w nich a jeśli nie to jak masz kase na regeneracje amorków to znakiem tego masz na jeden nowy więc moim zdaniem dozbieraj drugą połowę albo weź pożyczkę i kup nowe dłużej pochodzą. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”