Jesssuuuuu...wiecej to jakies cisnienie tam panuje i to chyba tez jest bardzo waznym elementem nie mozna nabic klimy na obojetne cisnienie hehe Pozdrawiam

Zastanow sie

Jesssuuuuu...wiecej to jakies cisnienie tam panuje i to chyba tez jest bardzo waznym elementem nie mozna nabic klimy na obojetne cisnienie hehe Pozdrawiam
Sprawdź oporniki od biegów, znajdują się przy wirniku dmuchawy w okolicach schowka a w zasadzie za schowkiem dojście jest od spodu.Miru pisze:Do jedynki wchodzi 0,95 kg. Tak jest napisane na naklejce na masce i tak jest w praktyce - właśnie przed chwilą wróciłem od "mechaniora klimatyzacyjnego". Zrobił próżnię, wpuścił ok. 0,75 kg, po czym odpaliłem auto i weszło jeszcze 0.20 kg.
I tutaj mam wielką prośbę o radę. Sprężarka pracuje wzorowo, wiatrak też - z tym że tylko i wyłącznie na 1 biegu nawiewu. Gdy chcę przełączyć na 2,3 lub 4 gaśnie kontrolka A/C i milknie sprężarka. Chyba tak być nie powinno? Miał ktoś taki problem? Mechanik stwierdził że może coś nie tak z panelem sterującym (pokrętło nawiewu i przycisk A/C) Ma rację?
Póki co - zero radochy z klimy - na pierwszym stopniu nawiewu prawie w ogóle nie wydmuchuje zimna.
Sprawdź presostat, to taki wyłącznik na dużej metalowej bańce w okolicy podszybia z prawej strony samochodu. Po wyciągnięciu wtyczki, klima nie ma prawa się załączyć. On właśnie jest odpowiedzialny za sterowanie przekaźnikiem.BALA pisze:Witam wszystkich,też wałkuję ten temat,napełniłem klimę,włącznik włączenia klimy reaguję raczej prawidłowo,ale jest jedno nie tak,otóż bezpiecznik 20A w komorze silnika,był spalony i gdy go wymieniłem zaczął chodzić wentylator na chłodnicy od klimy i w tym samym momencie zadziałało sprzęgło na sprężarce i tym sposobem bardzo ładnie chłodziła klima,problemem jest tylko to,że ona chodzi cały czas bez jakichkolwiek przystanków,a z tego co wiem to powinna co jakiś rozłączyć sprzęgło,czy to jest wina przekaźnika?no i gdzie on jest usytuowany,czy może jeszcze coś innego.
Dodam,że teraz jezdze 2.2 GT z 91.
Z tym, że wolno Ci korzystać to się zgadza, ale niestety jeśli chodzi o nabijanie nowym czynnikiem jesteś w błędzie. Ze względów ekologicznych, obrót czynnikiem R12 jest kontrolowany przez prawo polskie.Mr. Cynk pisze:nie jest tak że nie wolno tego używać i koniec. jeśłi masz urządzenie na r12 to masz prawo je używać dopóki będzie w stanie działać bo kupiłeś je legalnie i w normalnej sprzedaży.