 
   
   
  
   
  
Voodoo racja ale znowu zeszliśmy z tematu kalliemu chodziło o dźwięk sprężarkiVoodoo pisze:Akurat wskazówką nie ma się co zachwycać, bo w każdym Probie tak się szybko wychyla, nawet u mnie w 2.0.
A jeśli ktoś ma inaczej, to chyba ma coś nie tak.
 i tego ppssss
 i tego ppssss  dajcie głośniej troszke słychać
 dajcie głośniej troszke słychać 




 A teraz uwaga kit jest uniwersalny czyli można go zastosować w I gen jak i w IIgen.
 A teraz uwaga kit jest uniwersalny czyli można go zastosować w I gen jak i w IIgen.




 
Zabudowę do zegarka kupiłem w Norauto Firmy Jacky - podocinałem ją do kształtów mojego słupka i potem obkleiłem szpachlą z włuknem ,wyszlifowałem i pomalowałem .To samo można zrobić w I gen.Gdzie kupiłeś tą dokładke?? i czym kleiłeś??

 .Nie mam laptopa więc wpakowałem kompa z domu do probka i HEJa odpaliłem i po prostu dla mnie kosmos mamy wszystkie wskaźniki obroty,napięcie,ciśnienie gazu,temp.gazu,temp,reduktora,czsy wtrysków bęzyny i gazu,skład mieszanki,mapy paliwa,mapę gazu którą możemy modelować tak jak nam się podoba czyli według potrzeb naszego silnika.
 .Nie mam laptopa więc wpakowałem kompa z domu do probka i HEJa odpaliłem i po prostu dla mnie kosmos mamy wszystkie wskaźniki obroty,napięcie,ciśnienie gazu,temp.gazu,temp,reduktora,czsy wtrysków bęzyny i gazu,skład mieszanki,mapy paliwa,mapę gazu którą możemy modelować tak jak nam się podoba czyli według potrzeb naszego silnika.
 Powiem tak narazie nie mam wymienionych wtrysków i pompy paliwa więć paliwo wymięka natomiast na gazie lata,bo możemy mu dolać paliwka tyle ile potrzeba do ilości powietrza...Ale paliwko też się zrobi.
 Powiem tak narazie nie mam wymienionych wtrysków i pompy paliwa więć paliwo wymięka natomiast na gazie lata,bo możemy mu dolać paliwka tyle ile potrzeba do ilości powietrza...Ale paliwko też się zrobi.
 A jednak wreszcie doszedłem dlaczego silnik mi dymi przy wysokim obciążeniu otóż okazało się że niezbędne przy turbo jest odpowietrzenie miski olejowej do której dostaje się sprężone powietrze poprzez odmę,które powoduje bardzo wysokie ciśnienie oleju.Usunąłem i zaślepiłem odme w kolanku gumowym przy przepustnicy i na przewód dochodzący do niej dałem mały stożek i pomogło.Słyszałem też że tak wysokie ciśnienie w misce olejowej mogło by spowodować w konsekwencji skrzywienie bądź urwanie korby. :(Poza tym na pewno tak wysokie ciśnienie stawiało olbrzymi opór w trakcie pracy silnika,co dawało w konsekwencji gorsze osiągi.
 A jednak wreszcie doszedłem dlaczego silnik mi dymi przy wysokim obciążeniu otóż okazało się że niezbędne przy turbo jest odpowietrzenie miski olejowej do której dostaje się sprężone powietrze poprzez odmę,które powoduje bardzo wysokie ciśnienie oleju.Usunąłem i zaślepiłem odme w kolanku gumowym przy przepustnicy i na przewód dochodzący do niej dałem mały stożek i pomogło.Słyszałem też że tak wysokie ciśnienie w misce olejowej mogło by spowodować w konsekwencji skrzywienie bądź urwanie korby. :(Poza tym na pewno tak wysokie ciśnienie stawiało olbrzymi opór w trakcie pracy silnika,co dawało w konsekwencji gorsze osiągi. Dzięki podpowiedzi Gturbo małe sprostowanie.
 Dzięki podpowiedzi Gturbo małe sprostowanie. 
 bardziej to mi przypomina dystans z blachy miedzianej ale może już ślepy jestem
 bardziej to mi przypomina dystans z blachy miedzianej ale może już ślepy jestem  Kali jak myślisz jakie dystans pod głowicę trzeba dać aby odspręrzyć silnik aby wdmuchnąć mu 16 psi ?? Nie chodzi mi o seryjny silnik w GT ale o FE3
 Kali jak myślisz jakie dystans pod głowicę trzeba dać aby odspręrzyć silnik aby wdmuchnąć mu 16 psi ?? Nie chodzi mi o seryjny silnik w GT ale o FE3  

