Jako, że nie znam tego osobnika i poczułem sie obrażony wnoszę o ostrzeżenie dla użytkownika MatiLP640 nie bądź taki cwany ale pompka sie przydała, bo moja ciekła przy zbiorniczku
hehehe no nie! kolejne? hehehe to dobrze ze ci sie przydala najwazniejsze ze w koncu hamuje ale i tak zdania o tobie nie zmienie zeby szamana wzywac do hamulcow...
Wiem, ale w porównaniu do tego jak hamował na zapowietrzonym to hamuje pieknie .. musisz go dostać, sprawiedliwość musi być, nie możesz mnie publicznie obrażać !
Hahaha ... oczywiście że dawać! Ja mogę dostać jak Mati dostanie drugie, wyleci z forum i w końcu będę miał spokój w sumie to nie tylko ja bo wszyscy mają go dosyć
OLEY pisze:...
Drugie dla Stiga za założenie zacisków odwrotnie...
Trzecie tobie za mylenie kolejności
OLEY pisze:
Stig pisze:Na skos czyli zacząłem od prawego tylnego koła a potem lewe przednie, lewe tylne i prawe przednie.
Kolejność jest (powinna) być taka:
Najpierw prawe tylne koło, potem lewe tylne, prawe przednie i na końcu lewe przednie.
Serwisówka potwierdza wariant Stiga: najpierw jedno tylne (obojętne, po której), potem przednie po skosie, potem drugie tylne i odpowiadające mu przednie.
Don't forget that this vehicle uses a diagonally-split system. The left front and right rear are on one brake circuit, while the right front and left rear are on another brake circuit. When bleeding brakes, go to the rear brake first and then the front caliper on the same circuit. This ensures that the longest line in either system is bled first.
No właśnie widze
Mateusz Wędzicha 13.05.2013 21:01 rozmowa o wymianie pompy wspomagania ...
"pie***e, zawioaze do mechaniora, niech sie meczy on " .... Sam tego chciałes
Hehehehe przewiduję taką sytuację ale to nie znaczy że tak zrobię po za tym ty masz przynajmniej garaż muszę oblukać jak to pójdzie, może nie będzie tak źle po za tym jeżeli ty porównujesz odpowietrzanie hamulców do wymiany pompy od wspomagania, jeszcze w Probe to powodzenia życzę