
Jak mi radzicie?

 ja mam ustawione na dynamiczna i samochod pali okolo 10,5l gazu bez utraty mocy.
 ja mam ustawione na dynamiczna i samochod pali okolo 10,5l gazu bez utraty mocy.
 to nie ma sensu.
 to nie ma sensu.auto zawsze jest droższe z sekwencjąwacek pisze:Jeśli masz robić tylko 10 tys. rocznie to ile lat chcesz mieć proba ???
Jak to chwilowa przypadłośćto nie ma sensu.
Czas amortyzacji instalacji jest długi i wcześniej go sprzedaż niż wyjdziesz na swoje.
Ale jak dopadła Cię nieuleczalna choroba to warto się nad lpg (wyłącznie sekwencja) zastanowić
Im więcej jeździsz i dłużej masz auto tym bardziej się opłaca.


Nie zawsze i rzadko o cenę instalki.sawmaster pisze:auto zawsze jest droższe z sekwencjąwacek pisze:...
Czas amortyzacji instalacji jest długi i wcześniej go sprzedaż niż wyjdziesz na swoje.
...
...
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgradeAle czemu zaraz ma sprzedać i czemu padakaKASZCZU pisze:saw zrób tak jak Ci radziłem sprzedaj na części tą padake dołóż trochę kasy i kup normalnego sprawnego Proba zamiast tego za 2,1tys.
Pozdro
 Czy,że kupił takiego do remontu to auto jest nienormalne
 Czy,że kupił takiego do remontu to auto jest nienormalne   
   
 
 
   
   To są wspomnienia i dla nich warto rzeźbić
 To są wspomnienia i dla nich warto rzeźbić   
  
  Potem bryknij się V6 zobacz o co loto i będziesz wiedział na czym stoisz i w,którą stronę iść
 Potem bryknij się V6 zobacz o co loto i będziesz wiedział na czym stoisz i w,którą stronę iść   
   
 
 Jak założysz zwykłą instalkę to będzie lipa, będziesz się tylko wqrwiał.[/list][/i]
  Jak założysz zwykłą instalkę to będzie lipa, będziesz się tylko wqrwiał.[/list][/i]