Jako ze kolanko doprowadzajace do kolektora ssacego jest duzym problemem w naszych autkach (szczegolnie jesli ktos podnosi doladowanie ale nie tylko) wpadlem na pewien pomysl
Jako ze juz w niedlugim czasie zamierzam jako firma zostac dystrybutorem zlaczek silikonowych (podobnych do samco) wymyslilem ze mozna dla klubu sprowadzic takie zlaczki zeby zastapic nieszczesne pekajace kolanko
Jako ze przegladajac zagraniczne fora znalazlem dwie osoby ktore dokonaly takiej konwersji wiec podziele sie zdjeciami jpak to zrobiono




(1) 90 DEGREE 3 1/4 ELBOW
(2) A 3'' TO 2'' COUPLER
(3) STAINLESS 3" JOINER
(4) CLAMPS
I HAD TO MODIFIE THE STOCK TUBING A LITTLE BY BREAKING OFF THE SUPPORTS THAT HELD IT UP TO LOWER IT AND ALSO I CUT ABOUT 3" OFF THE LOWER I/C HOSE ON THE PIPPING SIDE
Sa jeszcze dwie mozlwiosci
jedna to zastoswanie samego lacznika 2" - 3" ale to sie trzeba dosc mocno nameczyc zeby on wlazl na kolektor dolotowy bo ten jest troszke wiekszy
albo robic tak jak ja zrobilem (bo mi sie spieszylo a redukcji w Polsce nie bylo nawet firmy samco poza tym cena redukcji przeraza sama redukcja 2"-3" to od 130 do 180zl w zaleznosci gdzie kupujecie kolanko to minimum 250zl )czyli zostalo mi wyspawac kolanko z rury i blachy (ale koszta tego nie beda wcale duzo mniejsze bo kawalka rurki wam nikt nie sprzeda trzeba kupic co najmniej metr i metr weza poza tym ktos to musi pospawaca i obrobic po spawaniu bo jak zostanie cokolwiek co moglo by sie urwac i poleciec do cylindra to lipa po calosci)
Teraz pytanie do szanownych kolegow czy bylo by zainteresowanie zestawem akim jak na zdjeciach i jakie by bylo to zainteresowanie koszt szacuje na jakies 200zl za komplet wezy niebieskich do tego doszly by opaski i kawalek rurki laczacy oba weze
Moe tez byc sama przejsciowka 2"-3" wtedy koszt duzo mniejszy ale tez wiecej komplikacji (ale gdzies mam zdjecia kolesia ktory tak jezdzi i jest dobrze)
Pozdrawiam
<b title="Robert">Dodałem linki do dużych fotek, bo były tylko miniaturki.</b>