
pozdrawiam
chyba jednak nie masz zielonego pojęcia o czym mówimy nie wspomnę o tym że o mechanice to już w ogóle.adadamczyk pisze: to wiem co to dolot:)
Dodam jeszcze że można odpiąc wtyczkę od czujnika ciśnienia oleju znajdującą sie za wspornikiem kolektora (wyciągając rozrusznik po raz pierwszy urwałem jąRalph pisze:0. zdjęcie klem z akumlatora
1. odkręcenie dolotu razem z filtrem powietrza.
2. podkręcanie przewodów gumowych które są pod filtrem(lepszy dostep do rozrusznika)
3. odkręcenie 2 śrub mocujących rozrusznik
4. podkręcanie przewodów dołączonych do rozrusznika
5. wejście pod autko i odkręcenie 3-ciej śruby mocującej
6. odkręcenie ( poluzowanie) "łapy" która jest pod kolektorem prostopadłej do rozrusznika
7. wyjęcie rozrusznika.
No i to by było na tyle.
pozdrawiam