 
 Prawdopodobnie stabilność czy bezpieczeństwo jazdy na tym troszkę ucierpi .
Jak ktoś miał z tym styczność - niekoniecznie w Probe , to niech podsunie swoje sugestie ...
 
 




 Wystarczy ze na tyl dasz sprezyny i amorki od 2.0 i bedziesz mial tyl duzo wyzej.Ale trakcja i wyglad beda beznadziejne
 Wystarczy ze na tyl dasz sprezyny i amorki od 2.0 i bedziesz mial tyl duzo wyzej.Ale trakcja i wyglad beda beznadziejne
 )to również dopasowanie odpowiednio nadkola do odstających opon ...
  )to również dopasowanie odpowiednio nadkola do odstających opon ... I tego niestety chciałbym uniknąć . Już i tak jest twarde zawieszenie , i tez z tego powodu zrezygnowałem z zakupu 18-stek .Ero pisze:Ja bym tam taczki z autka nie robił ...

 
  
 Zobaczysz to samo co ja przechylając w jednym miejscu obraz z Probkiem kilka stopni wyżejDee Jay pisze:wrzuć tą wizualizacje
 
 


Czyli co ? Polecasz zainwestować w plastikowe koła i zdalne sterowanie ?Cypol pisze: lepiej coś w ten deseń ...


ja w najbliższym czasie zglebuje przód <sprężynki leżą ale nie ma chwili założyć> podoba mi się zglebowany przód a tył seria...TYGRYSEX pisze:A teraz mam pytanie : czy ktoś jeździ z obniżonym samym przodem ? Jak wtedy zachowuje się auto ?


 miałem escorta cabrio na takim zawieszeniu to wiem o co chodzi na progach zwalniających lekko chaczył a amortyzacji prawie zero ale tak jak mówicie na równej drodze w zakręt można było wchodzić przy dowolnej prędkości
  miałem escorta cabrio na takim zawieszeniu to wiem o co chodzi na progach zwalniających lekko chaczył a amortyzacji prawie zero ale tak jak mówicie na równej drodze w zakręt można było wchodzić przy dowolnej prędkości
Tygrys, przypnij Dupie pasy, nie wyleciTYGRYS pisze:Właśnie boję się o zakręty . Czy czasem dupa nie będzie lecieć do rowu za każdym razem ...
 . Uważaj na zakrętach w lewo i będzie dobrze
. Uważaj na zakrętach w lewo i będzie dobrze  
 Może podpatrz u innychTYGRYS pisze:Wolę się więcej o tym dowiedzieć zanim to zrobię , bo nie chcę potem żałować ...
 
  