







13.09.2010
ostatnie zdjęcia probka w delegacji z naszą rodzinną perełką




10.09.2010
nowe skrzydełko




Jeszcze nie tak dawno też tego nie robiłaśBasia pisze: . . . Ale wytrzepałbyś od czasu do czasu wycieraczki
Ale się nauczyłam i namawiam innych by nie popełniali tego błędu...wojtas89 pisze:Jeszcze nie tak dawno też tego nie robiłaśBasia pisze: . . . Ale wytrzepałbyś od czasu do czasu wycieraczki.
dookoła siebie zaciąga dlatego osłoniłem go od silnika i zostawiłem oryginalny dolot plastikowy choć nie wiem czy jakiś rozsądny przelot powietrza przez niego jest bez bezpośredniego zasysu przez silnik tak jak w oryginale, nie przeszkadza więc został, a ta harmonijka wchodzi w drugi stożek w filtrze, nie wiem czy to się tak nazywa, podwójny stożek?!?CBR900 pisze:To chyba ma lub miało za zadanie ciągnąć chłodne powietrze gdzieś z okolic nadkola![]()
Tyle że ten filtr zaciąga sobie powietrze dookoła siebie a nie przez tą rurę![]()
Jedno trzeba przyznaćAutko świetnie sie prezentuje
Gratulacje
nie rozumiem, przecież jest tam fragment doprowadzający powietrze oryginalnie do puszki, a może seryjny w sensie pozbyć się stożkakocureq pisze:A nie lepiej dać seryjny dolot?
Dokładnie tak - sam miałem w 2.0 puszczony stożek pod aku i jest na prawdę różnica. Poza tym zmieniłbym tylko felunek.kocureq pisze:Pozbyć się stożka, dać cały seryjny dolot. Ten stożek łyka ci ciepłe powietrze. Ewentualnie dać długi dolot pod akumulator, żeby ciągnął zimne z dołu.
Cholera, nie wiedziałem, że to Ty, a to ja Cię wyprzedziłem czarnym T/A WS6 na trasie, strąbiłem i mignąłem awaryjkami gdy prowadziłeś kolumnę w stronę Wawymaciejuuu pisze:aktualizacja