
Bardzo dużo czasu zwlekałem z opisem modów bo tak jak wyżej napisałem jeszcze go nie skończyłem no i wolny czas u mnie jest jak święty Gral czyli go nie mam

Ale tak po krótce :
Silnik klde + kompletny remont
tłoki ze średnimi półkami z jakiegoś kl-a pierścionki rpm
korbki kj
panewki korbowodowe i główne acl
uszczelki pod głowice oryginał drogie jak cholera

Głowice seria z wałkami kl01
plus nowe śruby
i porting kolektora ssącego z usuniętymi vrisami
Paliwo
warbo255hp 10 br
wtryski kj 2.3 milera
regulator + fmu10:1
Wydech
kolektory seria proste plus orurowanie pod turbo home made
holset hx40
waste gate 44mm
Skrzynia
Ciągle rzeźbiona i wymieniana na inne rzeźby
zastanawiam sie czy z 2.2 turbo nie była mocniejsza gdyby tak wkład podszedł do standardowej obudowy.
Sprzęgło tarcza okuta kevlarem, docisk, łożysko exedi, zamach k8
hamulce
przód mazda xedos9 dwu tłoczkowe na tarczy 280mm
trzeba było jarzma przerabiać pod zwrotnice od proba.
Tył seria- jeszcze
Zawiecha
Seria w planach gwint i poliuretan + 18" z rx8
W najbliższych planach do zrobienia IC, przejscie na obd2 z przeplywka z kj do tego jakaś świnka i afr.
Dmucham 0.7 bar nie mam pojęcia ile koni ale leci jak wściekły, na hamownie pojadę jak go skończę chyba że wcześniej wykończę silnik bez afr:)