Jak rozebrać i uszczelnić klosz kierunkowskazu/pozycyjnego ?

Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Jak rozebrać i uszczelnić klosz kierunkowskazu/pozycyjnego ?

Post autor: Yaneeck »

jak w temacie - po deszczu mam zaparowany od środka ten biały klosz migacza i pozycyjnego...

kupiłem sobie paste silikonową i chce to uszczelnić - macie jakies wzkazówki w tym temacie ??

z góry wielkie dzieki...
<(k)night rider>

miałem probe :)
Gość

Post autor: Gość »

pytaj strobera - on to przerabiał ...
Gość

Post autor: Gość »

Na uchwycie w którym jest żarówka jest taki oring gumowy- jak jest do kitu to bedzie leciało - to jedyna miejsce gdzie moze dostawac sie woda - nochyba ze masz potrzaskane lampy - co do demontarzu hehe - ja zdejmowalem zdezak przedni - ni ma miejsca
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

i nie ma innej możliwości jak zdjąć zderzak
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Gość

Post autor: Gość »

No - jak mialem poprzedniego 2.0 europa - to te kierunki odkrecalo sie z zewnatrz. chyba tylko amerykanie ułatwili wymiane.
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

No ja w 2.5 moge je bez problemu odkrecic bez zdejmowania zderzaka-nigdy go jeszcze nie sciagalem :twisted:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Ja ostatnio zalałem wokół halogena kropelką i pomogło. Też mi parował.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

zdecydowanie nie trzeba sciagac zderzaka - 2 srubki OUT i masz klosz w rekach...

udało mi przeczyscic te komory w których są zarówki - niestety najbardziej skrajna - pusta komora pozostała "zapocona"
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

u mnie niesety nie da się bez ściągania zderzaka
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Gość

Post autor: Gość »

MiH pisze:u mnie niesety nie da się bez ściągania zderzaka
u mnie tez :D
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

A u mnie nie :twisted: - 30 sekund i mam oba kierunkowskazy w reku :twisted:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Roofio

kierunkowskaz i postojowe

Post autor: Roofio »

u mnie niby teznie mozna bez sciagania zderzaka ale po sciagnieciu kola i odkreceniu nadkola uda Ci sie spokojnie wyjac klosz. Tylko nie cale nadkole - pare srobek wystarzy i odgiac - przygotuj kawalek linki zeby pozniej trzymalo odgiete nadkole. Ogolnie mniej roboty niz sciaganie zderzaka ale raczki to mam porysowane troszke....zmienialem zarowki bo sie zwarcie na przewodzie zrobilo w kostce....

/Roofio - Black Probe II 1995 USA
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”