Jeśli ktoś wie coś na ten temat to byłbym ogromnie wdzięczny za jakąkolwiek pomoc>

Wymieniana była pompa wody i alternator .duracell pisze:Przyczyn może być kilka i zapewne jest więcej niż jeden problem, takich tematów jest kilka i trzeba było się podpiąć pod istniejący bo nie wróżę długiego czasu temu wątkowi. No chyba że łaska moderatorów będzie większa niż myślę
A lepiej napisz ( jeśli zdążysz) co do tej pory zrobiłeś i w jaki sposób bo to że masz probe/problem to już wiemy
No i kolor podaj bo zapewne będzie niedługo szedł na części a ja parę artefaktów potrzebuje
Taaaaaaa... ilu tu już takich byłorafalnowakowski96 pisze:Ooo nie. tak łatwo się nie poddam.
I tu się zgadzam . Wróć do warsztatu i niech poprawiają co popsuli , chyba że sami nie wiedzą co może być z obrotami i szarpaniem .duracell pisze:Skoro wcześniej było dobrze a po wymianie coś z autem nie tak, to czemu odbierałeś niesprawne auto z warsztatu? Może być przestawiony rozrząd, może być za mało płynu w układzie chłodzenia, może ktoś przy okazji "regulował" przepustnicęi jeszcze parę duperelek które rzutują na całość.