Świst...

Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Świst...

Post autor: FlasH »

Witam.

w ramach eksperymentow zamienilem 2 i 4 przewod wysokiego napiecia.

silnik pracowal dziwnie, wiec go szybko wylaczylem i podlaczylem przewody tak jak bylo wczesniej, ale niestety okazalo sie, ze silnik teraz dziwnie swiszcze przy dodaniu gazu.

co sie moglo stac? macie jakies pomysly???
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki »

ale jak to swiszczy... znaczy slychac przedmuchy ???
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Post autor: FlasH »

siedzac w samochodzie myslalem, ze to pasek.
pod maska dzwiek jest bardziej metaliczny i dochodzi jakby z silnika....
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

No i po co się bawiłeś :wink: ?
U mnie był taki dźwięk podobny do paska,gwizdało między głowicą a kolektorem wydechowym.Przysłuchaj się tam dokładnie,jeżeli tak,to wystarczy docisnąć trochę nakrętki.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Re: Świst...

Post autor: Jedrek »

FlaszkA pisze:
w ramach eksperymentow zamienilem 2 i 4 przewod wysokiego napiecia.
No i po co było eksperymentować?!
Lepiej otwórz maskę i posłychaj dokładnie skąd gwiżdze!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Post autor: FlasH »

grrrr... odkrecilem oslone kolektora, chcialem odrobine dokrecic nakretke... i zerwalem srube... grrr....

teraz to bede mial zabawe...

a jak twoj gazik?
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

No to teraz masz problem.Ja miałem zerwane trzy.Zależ którą śrubę zerwałeś?Przy dobrym układzie nie będziesz musiał odkręcać sprężarki.
Jeżeli masz dojście,to zrób wiertłem 8 mm stożek,następnie przewierć 3 i przy pomocy wykrętaka powinna się wykręcić bez problemowo.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Mój gazik super. Muszę teraz tylko wpaść na regulację.
Wykrętaki o których mówił Axel dostaniesz w Sarex-ie w Słubicach.
To dobra rzecz.
Zaopatrz się jeszcze w odrdzewiacz ( ewentualnie Coca-Cola).

Pozdrowienia! :)
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Post autor: FlasH »

mam sie napić coli, jak nie bede mógł odkręcić zardzewiałej śruby? :D
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Nie,colą zapić wódkę,jak nie będziesz dał radę okręcić :D
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”