Świst...
Świst...
Witam.
w ramach eksperymentow zamienilem 2 i 4 przewod wysokiego napiecia.
silnik pracowal dziwnie, wiec go szybko wylaczylem i podlaczylem przewody tak jak bylo wczesniej, ale niestety okazalo sie, ze silnik teraz dziwnie swiszcze przy dodaniu gazu.
co sie moglo stac? macie jakies pomysly???
w ramach eksperymentow zamienilem 2 i 4 przewod wysokiego napiecia.
silnik pracowal dziwnie, wiec go szybko wylaczylem i podlaczylem przewody tak jak bylo wczesniej, ale niestety okazalo sie, ze silnik teraz dziwnie swiszcze przy dodaniu gazu.
co sie moglo stac? macie jakies pomysly???
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
http://www.motonet.pl
ale jak to swiszczy... znaczy slychac przedmuchy ???
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
siedzac w samochodzie myslalem, ze to pasek.
pod maska dzwiek jest bardziej metaliczny i dochodzi jakby z silnika....
pod maska dzwiek jest bardziej metaliczny i dochodzi jakby z silnika....
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
http://www.motonet.pl
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Re: Świst...
No i po co było eksperymentować?!FlaszkA pisze:
w ramach eksperymentow zamienilem 2 i 4 przewod wysokiego napiecia.
Lepiej otwórz maskę i posłychaj dokładnie skąd gwiżdze!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
grrrr... odkrecilem oslone kolektora, chcialem odrobine dokrecic nakretke... i zerwalem srube... grrr....
teraz to bede mial zabawe...
a jak twoj gazik?
teraz to bede mial zabawe...
a jak twoj gazik?
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
http://www.motonet.pl
No to teraz masz problem.Ja miałem zerwane trzy.Zależ którą śrubę zerwałeś?Przy dobrym układzie nie będziesz musiał odkręcać sprężarki.
Jeżeli masz dojście,to zrób wiertłem 8 mm stożek,następnie przewierć 3 i przy pomocy wykrętaka powinna się wykręcić bez problemowo.
Jeżeli masz dojście,to zrób wiertłem 8 mm stożek,następnie przewierć 3 i przy pomocy wykrętaka powinna się wykręcić bez problemowo.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Mój gazik super. Muszę teraz tylko wpaść na regulację.
Wykrętaki o których mówił Axel dostaniesz w Sarex-ie w Słubicach.
To dobra rzecz.
Zaopatrz się jeszcze w odrdzewiacz ( ewentualnie Coca-Cola).
Pozdrowienia!
Wykrętaki o których mówił Axel dostaniesz w Sarex-ie w Słubicach.
To dobra rzecz.
Zaopatrz się jeszcze w odrdzewiacz ( ewentualnie Coca-Cola).
Pozdrowienia!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
mam sie napić coli, jak nie bede mógł odkręcić zardzewiałej śruby?
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
http://www.motonet.pl