Witam wszystkich "zagazowanych",
w dziale Probe II, podałem, że opiszę powód falowania obrotów na biegu jałowym, który występował u mnie. Po wielu próbach dojścia do sedna sprawy okazało się, że powodem jest oczywiście jakość gazu, to po pierwsze, po drugie, co wiąże się z punktem pierwszym były opiłki metalu, które zbierały się na elektrozaworze doprowadzającym gaz do parownika. Oczywiście gdzieś to cholerstwo wciągnąłem razem z gazem, opiłki były bardzo małe ale skutecznie blokowały dopływ gazu do parownika. Ciśnienie gazu spadało w momencie nagłego przyspieszania co powodowało coraz częstsze przełączanie z gazu na paliwo pomimo połowy zawartości zbiornika z gazem. Nie muszę opowiadać jakie to wkur... i stresujące doznanie. Po oczyszczeniu elektrozaworu, jak ręką odjął.
pozdrowienia,
Jerry
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
LPG - falowanie obrotów
LPG - falowanie obrotów
2.5L, V6 Rio Red