
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Co jest przyczyną
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Co jest przyczyną
Dzisiaj miałem taką sytuacje: jadąc 140 i przyśpieszając zaczął mi sie dławić i szarpać.Przestraszyłem sie,że to skrzynia.Zwolniłem i powtórzyłem sprawę.Było dokładnie tak samo.Pare godzin póżniej zrobiłem inaczej, a mianowicie dałem mu w kite na dwójce i potem na trójce,pewien czas ciągnął pięknie i raptem uuuuu i sie dusi.Nie szarpie tylko normalnie traci całą moc i zwalnia mimo,że cały czas mu cisnę.
Jak puszczam gaz wraca do "siebie".Czy to nie aby turbina?Chodzić napewno chodzi bo sie załącza i ją ładnie słychać.

[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
u mnie to bylo tak jak na jedynce dostala w pedzel nawet z 7 tysi to sie nic anic nie dusila a na dwojece i wyzszych biegach powyzej 3 tysi obrotowsie dusila i rezultat byl taki ze ciezko bylo ja rozbujac powyzej 100bo juz wchodzila na 5-tce do 3 tysi i koniec
taka jazde ja nazwalem wegetacja a nie jazda tym bardziej ze ona mial 120 kucykow i az grzechem bylo jej nie wcisnac.
Ale rozne byly koncepcje w zlikwidowaniu usterki:
--przeczyszczenie wtryskow
--wszytkie filtry i olej
--proponowano mi jeszcze pojechac do ASO i podlaczyc ja pod kompa
Ale mi sie wydawalo ze to jest problem z dostawa paliwa moze i u Ciebie jest ten sam ból
Pozdro i zycze jak najszybszego usuniecia usteki

Ale rozne byly koncepcje w zlikwidowaniu usterki:
--przeczyszczenie wtryskow
--wszytkie filtry i olej
--proponowano mi jeszcze pojechac do ASO i podlaczyc ja pod kompa
Ale mi sie wydawalo ze to jest problem z dostawa paliwa moze i u Ciebie jest ten sam ból



Pozdro i zycze jak najszybszego usuniecia usteki


Re: Co jest przyczyną
Miałem podobnie latem po myciu silnika. Musiały być gdzieś przeskoki iskry i sie skubany dusił - przy delikatnym przyciskaniu gazu przyspieszał normalnie, a po konkretnym przyduszeniu, mulił się.OLEY pisze:Dzisiaj miałem taką sytuacje: jadąc 140 i przyśpieszając zaczął mi sie dławić i szarpać.
Zagrzebałem trochę przy kablach wn i zaczął jeździć normalnie - potem je wymieniłem. Sprawdziłbym na twoim miejscu kable i rozdzielacz.
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
http://www.motonet.pl
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Skrzynia odpada raczej nie te objawy.
Mogą to być:
Kable WN
świece
Ja bym sprawdził tą nieszczęsną rure (kolanko co idzie do przepustnicy z
intercoolera, to twarde zpbrojone) sprawdź czy nie jest pęknięte gdzieś albo
czy się nie zsuneło.
Nie wiem czy to turbo to parwidłowo jak słychać. U mnie ani mru mru tylko
słychać jak powietrze przez stożek zasysa.
A dokąd idzie strzałka od turbiny??
Mogą to być:
Kable WN
świece
Ja bym sprawdził tą nieszczęsną rure (kolanko co idzie do przepustnicy z
intercoolera, to twarde zpbrojone) sprawdź czy nie jest pęknięte gdzieś albo
czy się nie zsuneło.
Nie wiem czy to turbo to parwidłowo jak słychać. U mnie ani mru mru tylko
słychać jak powietrze przez stożek zasysa.
A dokąd idzie strzałka od turbiny??
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa