Zbieżność
Zbieżność
Witam wszystkich!!! Mam wielką prośbę, musze ustawić zbieżność w PROBE 1-gen poj.2.2 bez turbo ale nie wiem jakie ma mieć kąty pochylenia przednich kół i ile ma być rozbieżny. Z góry dziękuje za pomoc. POZDRAWIAM !!!
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja znalazłem takie coś...
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=157
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=156
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=157
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=156
Ustawiałem to kilka miesięcy temu i powiem Ci, że goście, którzy mieli aparature zawierającą dane o Probe mieli problemy aby to ustawić. Zbieżność to jeszcze, ale konty wyprzedzenia to mały koszmarek . Obracanie amortyzatorami, ustawianie na śrubach itd. 3 godziny im zeszło aby to zrobić na 100% dobrze.
Już tutaj gdzieś pisałem na forum.
Kraków ul. Żmujdzka, a właściwie jej przedłużenie. Qmpel właśnie mi naświetlił, że ten fragment to już jest ul. Zdrowa 18a tel. 501177088
Kosztowało mnie to 150 zł., bo musieli wyciągać jeden z amortyzatorów i lekko podpiłowywać jeden z otworów, bo nie mogli ustawić konta wyprzedzenia. Normalnie kosztuje całość tył i przód 100 zł.
Jestem bardzo zadowolony z ich usług jak każdy kto tam trafił. Kumpel ma Aerostara i też jeździ do nich. Szwagier Scorpio Cosw. też. Goście mają amerykańską wersję komputera i dodatkowo dane nawet aut nietypowych. Klienci przybywają do nich z Rzeszowa, Zakopanego, Katowic, a to jest chyba dość wymowne
Kraków ul. Żmujdzka, a właściwie jej przedłużenie. Qmpel właśnie mi naświetlił, że ten fragment to już jest ul. Zdrowa 18a tel. 501177088
Kosztowało mnie to 150 zł., bo musieli wyciągać jeden z amortyzatorów i lekko podpiłowywać jeden z otworów, bo nie mogli ustawić konta wyprzedzenia. Normalnie kosztuje całość tył i przód 100 zł.
Jestem bardzo zadowolony z ich usług jak każdy kto tam trafił. Kumpel ma Aerostara i też jeździ do nich. Szwagier Scorpio Cosw. też. Goście mają amerykańską wersję komputera i dodatkowo dane nawet aut nietypowych. Klienci przybywają do nich z Rzeszowa, Zakopanego, Katowic, a to jest chyba dość wymowne
U mojego znajomego. Polecam go wszystkim. Jak chcesz to napisz do mnie to sie jakoś umówimy kollek@poczta.onet.pl
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
pytanko
muszę ustawić zbieżność z tyłu zastanawiam się czy na amortyzatorach też się ustawia czy tylko na tych drążkach które się nie chcą odkręcić i właśnie czy te nakrętki koło regulacji się kręcą może ktoś wie co tam kręcić może ktoś ma schemat zawieszenia
pozdrawiam
pozdrawiam
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
geometria i zbieżność kół. Problemy i ich rozwiązania.
zbieznosc kol i katy pochylenia w GT ??
geometria
zbieznosc kol i katy pochylenia w GT ??
geometria
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade