chłodnica
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: chłodnica
Tak no spokojnie i nie powinno być najmniejszych problemów. U mnie nie działo się absolutnie nic złego jak już napisałem wyżej. Auto Lisia było nieco bardziej wysilone od mojego i jeżeli nie było żadnych problemów z chłodzeniem i załączaniem się wiatraków, to taka rekomendacja mi w 100% wystarczyła. Zresztą i tak sam się przekonałem o tym Musisz tylko zwracać uwagę na skrzynię jaka u ciebie siedzi. Chłodnica od automatu ma takie dwa "cycki" na dole które gdzieś wyprowadzają płyn, a od manuala tych "cycków" nie posiada.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 2009-10-30 16:46
Re: chłodnica
Do czego te przewody sie podłancza. bo u mnie w gt niema tego w chlodnicy.
tak z ciekawosci sie pytam bo moze bym se podczepił.
tak z ciekawosci sie pytam bo moze bym se podczepił.
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: chłodnica
Hmm dlaczego też ich nie mam ? - a już wiem czy to czasem nie jest chłodnica od silnika ze skrzynią automatyczną? Bo jak dzwoniłem o chłodnicę to pani się pytała o skrzynie jaka jaka jest bo sie różnią czymś.
ps. kolega wyżej napisał dokładnie do czego to jest - hehe nad tobą
ps. kolega wyżej napisał dokładnie do czego to jest - hehe nad tobą
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: chłodnica
To są rurki do podłączenia chłodnicy oleju od skrzyni automatycznej
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: chłodnica
i jest to rozwiązanie niefabryczne, przynajmniej dla rocznika '89 i silnika 2,2 n/a była oddzielna chłodniczka w miejscu ic
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: chłodnica
Witam . Mam pytanie czy w chłodnicy w 1 GT jest jakiś czujnik na dole chłodnicy koło tego motylka czy nie???Proszę o info . Jeśli nie to gdzie jest czujnik cieczy chłodzącej??
2.2gt 92 rok
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: chłodnica
Na dole nie ma. Jeśli miałbyś TRIPa (choć zgaduję, że nie), to na górze chłodnicy jest czujnik do kontrolki koło lusterka (jeśli się mylę, to ktoś mnie poprawi, ale wydaje mi się, że to C1006 - patrz "dziwne wtyczki..."). A przynajmniej miejsce na ten czujnik - nienawiercone, bo rzadko kto potrzebuje.
Jeżeli nie wszystkie odpowiedzi znajdziesz w wątku "Czujniki temperatury", to we wspomnianych już "dziwnych wtyczkach..." poszukaj C111 (C107 w automacie), C131 oraz C171 i dopisz do tamtego tematu (o czujnikach).
Może nawet zrobiłbyś jakąś fotki dla potomnych?
Jeżeli nie wszystkie odpowiedzi znajdziesz w wątku "Czujniki temperatury", to we wspomnianych już "dziwnych wtyczkach..." poszukaj C111 (C107 w automacie), C131 oraz C171 i dopisz do tamtego tematu (o czujnikach).
Może nawet zrobiłbyś jakąś fotki dla potomnych?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: chłodnica
Ok dzięki za info . A czujnik temperatury podobno jest koło aparatu zapłonowego gdzieś ale są tam chyba ze 4 , więc który jest od temperatury??
2.2gt 92 rok
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: chłodnica
"Podobno" ten wątek jest o chłodnicy, nie o czujnikach
We wspomnianym powyżej znajdziesz fotkę tego, o który Ci chodzi (albo przynajmniej odsyłacz do niej).
We wspomnianym powyżej znajdziesz fotkę tego, o który Ci chodzi (albo przynajmniej odsyłacz do niej).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: chłodnica
Dokładnie tak jak Robert pisze, Ty nie masz tripa więc nie ma czujników na dole ani na górze, nie wiem jak jest w oryginale bo ja miałem nową chłodnicę, ale na górze mam miejsce na ten czujnik ( taki sam motylek jak na dole ).
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: chłodnica
Witam . Potrzebuję rady a mianowicie kupiłem chłodnicę i ma ona wymiary 650/452 i grubość 26 czy ona podejdzie do probka 2,2 turbo GT 92 rok bo z tego co zdążyłem doczytać to taka ma być powołuje się na kody części do manuala , tylko u mnie jest ta chłodniczka skrzyni biegów i nie wiem czy to ma znaczenie . U mnie w probku chłodnica stara ma obecnie 30 niecałe . Facet pisał że pasuje do proba 2,2 GT turbo . Proszę o rady .pozdrawiam
2.2gt 92 rok
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: chłodnica
Gdy wymieniałem dawno temu (Maciucha mi załatwił nówkę w dobrej cenie), to też była znacząco cieńsza, niż oryginał.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: chłodnica
Pusher, nawet nie zadałeś sobie trudu przeczytać wątku który ma niecałe 2 strony, i w dodatku męczysz temat na czacie, mało tego, jakiś czas temu na czacie pytałeś się mnie jaką chłodnicę kupić, cienką czy grubą, chyba brachu skleroza Cię dopada. Następnym razem czytaj to co jest już napisane na forum.wojtas89 pisze:Siema ma to znaczenie jaka chłodnica, z dwóch względów :
-Przy cieńszej chłodnicy wentylator będzie się częściej załączał
-Może się nadmiernie grzać auto w upale w korkach itp.
Wacek w twoim probku jest cieńsza cłodnica i wentylator za często się załącza
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: chłodnica
-- oryginalny post 2011-08-06 00:07 --
Czytałem to co napisałeś i z tym grzaniem to nie wydaje mi się że była wina chłodnicy . Po drugie maciucha wrzucił wymiary chłodnicy i jest jasno napisane 26 czy 27 grubości do gt manual, automat natomiast 33 . Byłem w wielu sklepach i te chłodnice które były w orginale były montowane jedynie w USA bo tam jest inny klimat dlatego były grubsze. U nas czy to mazda czy probe i nie ważne czy turbo czy nie , silniki 2,2 wszystkie mają te same chłodnice . I nic się nie dzieje żadnych szczególnych objawów , zresztą forumowicze niektórzy nawet pisali i ja się do tego stosuje . A w korku to każde auto się grzeje i przy upale również .pozdroo i dzięki za rady
-- dodano 2011-08-06 00:07 --
Chłodnica kupiona cieńsza auto chodzi bez problemów , żadnego grzania większego itp Jestem zadowolony temat chłodnicy zamknięty
Czytałem to co napisałeś i z tym grzaniem to nie wydaje mi się że była wina chłodnicy . Po drugie maciucha wrzucił wymiary chłodnicy i jest jasno napisane 26 czy 27 grubości do gt manual, automat natomiast 33 . Byłem w wielu sklepach i te chłodnice które były w orginale były montowane jedynie w USA bo tam jest inny klimat dlatego były grubsze. U nas czy to mazda czy probe i nie ważne czy turbo czy nie , silniki 2,2 wszystkie mają te same chłodnice . I nic się nie dzieje żadnych szczególnych objawów , zresztą forumowicze niektórzy nawet pisali i ja się do tego stosuje . A w korku to każde auto się grzeje i przy upale również .pozdroo i dzięki za rady
-- dodano 2011-08-06 00:07 --
Chłodnica kupiona cieńsza auto chodzi bez problemów , żadnego grzania większego itp Jestem zadowolony temat chłodnicy zamknięty
2.2gt 92 rok
Re: chłodnica
-- oryginalny post 30 wrz 2011, o 21:58 --
Z jakiego tworzywa jest górna część chłodnicy? Ma ona gdzieś jakieś oznaczenia tego tworzywa?
-- dodano 30 wrz 2011, o 22:06 --
A nie wiem jak wygląda taka chłodnica.
Z jakiego tworzywa jest górna część chłodnicy? Ma ona gdzieś jakieś oznaczenia tego tworzywa?
-- dodano 30 wrz 2011, o 22:06 --
Lepiej by było wrzucić fotkę. Byłoby wiadomo jak wygląda chłodnica z czujnikami. Mnie to interesuje bo mam już tripa.Robert pisze:Na dole nie ma. Jeśli miałbyś TRIPa (choć zgaduję, że nie), to na górze chłodnicy jest czujnik do kontrolki koło lusterka (jeśli się mylę, to ktoś mnie poprawi, ale wydaje mi się, że to C1006 - patrz "dziwne wtyczki..."). A przynajmniej miejsce na ten czujnik - nienawiercone, bo rzadko kto potrzebuje.
Jeżeli nie wszystkie odpowiedzi znajdziesz w wątku "Czujniki temperatury", to we wspomnianych już "dziwnych wtyczkach..." poszukaj C111 (C107 w automacie), C131 oraz C171 i dopisz do tamtego tematu (o czujnikach).
Może nawet zrobiłbyś jakąś fotki dla potomnych?
A nie wiem jak wygląda taka chłodnica.
PROBE I, 2,2 GT, 92 r.
gg 16101475
gg 16101475
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: chłodnica
górna część oryginalnej chłodnicy była z tego niespawalnego tworzywa (PVC ?)
Re: chłodnica
-- oryginalny post 1 paź 2011, o 07:02 --
Są elektrody do PVC (miękkie i twarde). To na pewno jest to Znalazłem tu: http://www.ataszek.pl/elektrody-polskie
-- dodano 1 paź 2011, o 07:36 --
W tym linku co podałem są informacje na temat różnego rodzaju klejów przemysłowych.
Są elektrody do PVC (miękkie i twarde). To na pewno jest to Znalazłem tu: http://www.ataszek.pl/elektrody-polskie
-- dodano 1 paź 2011, o 07:36 --
W tym linku co podałem są informacje na temat różnego rodzaju klejów przemysłowych.
PROBE I, 2,2 GT, 92 r.
gg 16101475
gg 16101475
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: chłodnica
Nie wiem czy to było PVC, wiem, że każdy twierdził, że się nie zespawa ani nie sklei. Ale góra pasuje od jakiejś Skody i nie kosztuje dużo i po problemie
- Domek26
- Posty: 125
- Rejestracja: 2011-09-26 21:53
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92"
- Galeria: viewtopic.php?t=21647
- Lokalizacja: Kielce
Re: chłodnica
Siema niedawno wymienialem chlodnice w swoim 2.2 GT kupilem na zlomie za 70 zl w super stanie od mazdy 929... gora bynajmniej u mnie jest aluminiowa