Kąt zapłonu
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Kąt zapłonu
Witam
Chciałbym się dowiedzieć jaki jest kąt zapłonu (2,2 gl '89r)
jest to dla mnie bardzo ważne i potrzebuje to szybko>
(potrzebne do ustawienia zapłonu( wiadomo))
dzięki dzięki dzięki:):):):):):):):):):):)
			
			
									
						
							Chciałbym się dowiedzieć jaki jest kąt zapłonu (2,2 gl '89r)
jest to dla mnie bardzo ważne i potrzebuje to szybko>
(potrzebne do ustawienia zapłonu( wiadomo))
dzięki dzięki dzięki:):):):):):):):):):):)
GG:9377317     white GT1 90'
			
						- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Na stronie www.performanceprobe.com pisze ,że 6 stopni +-1 stopień, 
a ktoś mi mówił, ze ok.10 stopni.
Różnica jest duża więc kto ma rację???
Pozdrawiam
			
			
									
						
							a ktoś mi mówił, ze ok.10 stopni.
Różnica jest duża więc kto ma rację???
Pozdrawiam
GG:9377317     white GT1 90'
			
						- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Muszę się pochwalić, ponieważ wcześniejszy mechanik ustawił mi ten
kąt na 30 stopni!!!!! 
 
Nieżle,nie??
Teraz mam 15 stopni, bo gdy ustawił mi nowy mechanik na 6 stopni to strasznie żle chodził, coś strzelało przy dodawaniu gazu.
Podobno to przez kopułkę ( pordzewiała i pęknięta w środku), czy może to być powodem tego??
			
			
									
						
							kąt na 30 stopni!!!!!
 
 Nieżle,nie??
Teraz mam 15 stopni, bo gdy ustawił mi nowy mechanik na 6 stopni to strasznie żle chodził, coś strzelało przy dodawaniu gazu.
Podobno to przez kopułkę ( pordzewiała i pęknięta w środku), czy może to być powodem tego??
GG:9377317     white GT1 90'
			
						- 
				Gość
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- 
				Gość
- 
				Voodoo
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Można, ale do tego jest potrzebny specjalny sprzęt pomiarowy.
Poczytaj sobie trochę tutaj:
http://felicia.autokacik.pl/pages/tunin ... htm#zapłon
			
			
									
						
							Poczytaj sobie trochę tutaj:
http://felicia.autokacik.pl/pages/tunin ... htm#zapłon
 Ford Probe 2.0 '94r.
Ford Probe 2.0 '94r. - 
				Gość
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- 
				Gość
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
koledzy bo jest pewna rozbieznosc z tym katem - otóż chodzi mi o wersje GT - w serwisówce jak wiadomo wiadomosci dotycza GT ale z rocznika 92 - natomiast jakies 2 miesiace temu ustawialem ten zaplon i u mnie w roczniku 89 wyczytalem z oryginalnej nalepki na masce ze kat zaplonu jest inny niz podaje serwisowka- wlasnie chyba cos kolo 6 stopni - czyzby rok produkcji mial na to wplyw ?   - jak wiadomo silniczki z 89 roznia sie ciut od tych z 92 ale czy roznice dotycza rowniez tej kwestii?  no chyba ze poprostu mam maske od GL
 - jak wiadomo silniczki z 89 roznia sie ciut od tych z 92 ale czy roznice dotycza rowniez tej kwestii?  no chyba ze poprostu mam maske od GL   - dlatego prosba do szczesliwych posiadaczy GT 89 zeby zobaczyli co u nich pisze na masce - pozdrawiam
 - dlatego prosba do szczesliwych posiadaczy GT 89 zeby zobaczyli co u nich pisze na masce - pozdrawiam
			
			
									
						
							 - jak wiadomo silniczki z 89 roznia sie ciut od tych z 92 ale czy roznice dotycza rowniez tej kwestii?  no chyba ze poprostu mam maske od GL
 - jak wiadomo silniczki z 89 roznia sie ciut od tych z 92 ale czy roznice dotycza rowniez tej kwestii?  no chyba ze poprostu mam maske od GL   - dlatego prosba do szczesliwych posiadaczy GT 89 zeby zobaczyli co u nich pisze na masce - pozdrawiam
 - dlatego prosba do szczesliwych posiadaczy GT 89 zeby zobaczyli co u nich pisze na masce - pozdrawiam..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala..  PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT  tel.794560393
 PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT  tel.794560393
			
						 PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT  tel.794560393
 PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT  tel.794560393- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W GT'89, na oryginalnej masce od GT z rocznika 89 jest napisane: 9°+1°.
Tylko teraz jest koło 0°C (+1°), to może powinieneś poczekać z ustawieniem na ocieplenie albo znaleźć ogrzewany garaż?
			
			
									
						
							Tylko teraz jest koło 0°C (+1°), to może powinieneś poczekać z ustawieniem na ocieplenie albo znaleźć ogrzewany garaż?

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka)
 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Koledzy a powiedzcie mi jak się ten zapłon ustawia bo w tym akurat tema cie jestem zielony  
   .Prosil bym tak krok po kroku bo niestety nieposiadam serwisówki
 .Prosil bym tak krok po kroku bo niestety nieposiadam serwisówki   musze sobie na jakims zlocie skopiowac czy cos . POZDRO
 musze sobie na jakims zlocie skopiowac czy cos . POZDRO
			
			
									
						
							 
   .Prosil bym tak krok po kroku bo niestety nieposiadam serwisówki
 .Prosil bym tak krok po kroku bo niestety nieposiadam serwisówki   musze sobie na jakims zlocie skopiowac czy cos . POZDRO
 musze sobie na jakims zlocie skopiowac czy cos . POZDROBYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009 
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
			
						I JEST ZNOWU
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
kąt zapłonu.Odświeżenie tematu.
Szukam odpowiedzi na pytanie:o ile i czy w ogóle trzeba zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu w przypadku zwiększenia stopnia sprężania.Silnik po planowaniu bloku ,2,2 lx.Silnik był dłubany u tunera lecz nie wiem jaki był kąt .Po ostatniej rozbiórce przestawiłem zapłon lecz nie zaznaczyłem położenia na rozdzielaczu.Proszę o pomoc.
			
			
									
						
										
						- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: kąt zapłonu.Odświeżenie tematu.
A co to za wynalazek? LX to tylko 3.0 V6 a 2.2 to GL albo GT jeśli jest turbinka. To co ty masz za auto? LX z silnikiem 2.2????Mar-dom pisze: ,2,2 lx.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside  
  
 
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
			
						 
  
 
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya

Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM

- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
oj desrto po tak długim czasie jeszcze nie wiesz jakie modele probka wychodziły   
   
   
 
tak marek ma 2.2 LX 89 full opcja bez skóry (tak dla ścisłości)
marek a spróbuj ustawić go na serie i zobacz jak chodzi, potem lekko wyprzedź o jakieś 2 stopnie i zobacz czy to coś powoduje
nie jestem pewien żeby potem na mnie nie było
			
			
									
						
							 
   
   
 tak marek ma 2.2 LX 89 full opcja bez skóry (tak dla ścisłości)
marek a spróbuj ustawić go na serie i zobacz jak chodzi, potem lekko wyprzedź o jakieś 2 stopnie i zobacz czy to coś powoduje
nie jestem pewien żeby potem na mnie nie było
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009 
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
			
						I JEST ZNOWU
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
No bo byłem przekonany że LX to tylko V6 3.0 no ale ok.davidlive pisze:oj desrto po tak długim czasie jeszcze nie wiesz jakie modele probka wychodziły
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside  
  
 
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
			
						 
  
 
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya

Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM

- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów








 I love Skyline
I love Skyline
