POMOZCIE -pare pytanek o dół silnika;))

Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Galeria: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

POMOZCIE -pare pytanek o dół silnika;))

Post autor: kicur »

witam! mam pare pytanek bo dzis rozebralem silnik wiec... czy do kola zamachowego trzeba miec sciagacz czy da rade zejsc samo, czy dam rade wyjac i wsadzic tloki wraz z walem nie rozbierajac glowicy-tzn chodzi traczej o wsadzenie bo wyjac to nie problem :lol: , jaka powinna byc przera na zamkach piercieni -chodzi mi zebye sprawdzic czy nie sa wytarte i uwaga uwaga ostatnie.... jak sprawdzic czy pompa olejowa nie jest zuzyta bo mialem dosc niskie cisnienie ale nie wiem przez co :lol: --nie musicie oczywiscie znac odpowiedzi na wszystkie pytania :lol: :D ale jesli wiecie cokolwiek na te tematy to piszciee prosze--wieeeeelkie dzieki i pozdroo!! :D 8)
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Kicur a nielepiej załatwić servisówke
napisz na priva
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Koło zamachowe powinno być przykręcone na kilka (8 - 12) śrub do wału korbowego.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
TOMEK
Posty: 69
Rejestracja: 2005-01-08 10:05
Galeria: viewtopic.php?t=15028
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

wyjac i wsadzic tloki wraz z walem nie rozbierajac glowicy

Post autor: TOMEK »

Wyjac i wsadzic tloki wraz z walem nie rozbierajac glowicy...To raczej jest nie mozliwe. A sprawdzic w jakim stanie sa pierscienie,,,,,,to lepiej zmiezyć mu cisnienie na cylindrach, jesli bedzie za niskie to i tak nie unikniesz wyciagania tłokow z cylindrów..narka
Tomek- Ford-Probe- 2.2- TURBO -USA--Siła Marki--
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Pompa oleju powinna być bez dużych rys na obudowie i na kołach no i oczywiście zobacz czy miałeś wycieki z uszczelniacza na pompie
a tłoki z korbowowodem wkłada się od góry , ze ściskaczem do pierścieni.
Pierścienie lepiej jest wymienić przy rozbiórce silnika jak też i panewki
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

niekoniecznie z tym szlifem jeżeli nie masz zużycia na wale na wytarte są tylko panewki to poco robić szlif wału
ja przy swoim miałem wszystko pomierzone i wymiana była tylko panewek .
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”