Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Nr katalogowe uszczelki pod pokrywę do zaworów
Nr katalogowe uszczelki pod pokrywę do zaworów
cześć,
chce niedługo zmienić olej i od razu założyłbym nową uszczelkę po pokrywę do zaworów macie może jakiś numer katalogowy gdzie kupić coś takiego i jak się troszkę przyglądałem to wokól misy olejowej też troszkę oleju się pojawiło zmienialiście tam jakieś uszczelki?? jeśli tak to też bym poprosił o nr katalogowy.
Aha od razu potrzebowałbym numery wszystkich filtrów.
przepraszam że zawracam wam głowę ale opcją szukaj to raczej nic nie zdziałam. dziękuję panowie odezwe sie jutro bo teraz jadę z teściami pod domek i będzie ciężko... może nawet umre i już te dane nie będą nam potrzebne
pozdro
chce niedługo zmienić olej i od razu założyłbym nową uszczelkę po pokrywę do zaworów macie może jakiś numer katalogowy gdzie kupić coś takiego i jak się troszkę przyglądałem to wokól misy olejowej też troszkę oleju się pojawiło zmienialiście tam jakieś uszczelki?? jeśli tak to też bym poprosił o nr katalogowy.
Aha od razu potrzebowałbym numery wszystkich filtrów.
przepraszam że zawracam wam głowę ale opcją szukaj to raczej nic nie zdziałam. dziękuję panowie odezwe sie jutro bo teraz jadę z teściami pod domek i będzie ciężko... może nawet umre i już te dane nie będą nam potrzebne
pozdro
2.0 16v 1993r
USA
USA
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Nie nie, cała paka najlepszych klubowiczow jest w tej chwili na zlocie i nikt z nich do konca nie zglada na forum, ja mam olej mobil 10w40 a uszcelki kup ajusa ne kupuj w japan cars bo to hu..nia, oryginalne mazdy i forda sa bardzo dobre ale drogie
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nie do końca nie zagląda. Ale rzeczywiście nikt chyba nie przegląda całości i sensownych odpowiedzi na temat spodziewaj się dopiero w tygodniu (piję do siebie, nie do Laptopa - to tak na wszelki)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Wiem że mnie olewacie ale może ktoś wie co to za olej WAT?? Kumpel ze swoim ojcem ma warsztat i sprowadzają ten olej z Holandii ponoć ma właściwości takie same jak shell ktoś z was może jeździł na tym oleju? aha kupiłem uszczelke pod pokrywe zaworów i nie było w katalogu do forda probe wiec wziąłem od mazdy 626 2.0 16V DOHC kurde chyba będzie pasowała?? bo była jeszcze do SOHC ale sugerowałem sie napisem na silniku więc dobrze zrobiłem??
dzięki z góry
dzięki z góry
2.0 16v 1993r
USA
USA
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Obiło mi się coś o uszy, o tym oleju WAT, ale wcale nie były to pochlebne opinie.
Wszystkie oleje są takie same, tanie czy droższe, różnica polega jedynie na ich żywotności.
Ja swoje 2.0 zalałem Shell'em Ultra Racing 10W60 i jestem bardzo zadowolony. Przejechałem już na nim 1,5kKM i jest czyściutki jak nówka.
Niestety jedyny mankament to cena, jakieś 250zł za 4l.
Ale czego to się nie robi dla Probaska.
Wszystkie oleje są takie same, tanie czy droższe, różnica polega jedynie na ich żywotności.
Ja swoje 2.0 zalałem Shell'em Ultra Racing 10W60 i jestem bardzo zadowolony. Przejechałem już na nim 1,5kKM i jest czyściutki jak nówka.
Niestety jedyny mankament to cena, jakieś 250zł za 4l.
Ale czego to się nie robi dla Probaska.
Ford Probe 2.0 '94r.
I jeszcze taka sprawa panowie poprzedni właściciel mówił że silnik zalany jest fordowskim olejem 5W40 czyli full syntetyk, ale jeśli facet mi skłamał i tam jest półsyntetyk to czy zalewając syntetykiem mogę sobie roz@$%$ć silnik??jakie są skutki złego doboru oleju??
dzieki za odpowiedzi
dzieki za odpowiedzi
2.0 16v 1993r
USA
USA
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Jeśli nie wiesz czym był zalany poprzednio silnik, to regułą jest stosowanie jakiegoś lepszego półsyntetyku (10W...).
A potem spokojniej już można dać krok w jedną lub drugą stronę.
Przynajmniej ja tak zrobiłem.
A teraz jak przyjdzie kolejna zmiana to spokojnie zalewam syntetykiem, ale chyba wtedy to już MOTUL no i kaski trochę poleci x2 co ten mój Shell.
A potem spokojniej już można dać krok w jedną lub drugą stronę.
Przynajmniej ja tak zrobiłem.
A teraz jak przyjdzie kolejna zmiana to spokojnie zalewam syntetykiem, ale chyba wtedy to już MOTUL no i kaski trochę poleci x2 co ten mój Shell.
Ford Probe 2.0 '94r.