Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.

Nr katalogowe uszczelki pod pokrywę do zaworów

Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Nr katalogowe uszczelki pod pokrywę do zaworów

Post autor: Wito »

cześć,

chce niedługo zmienić olej i od razu założyłbym nową uszczelkę po pokrywę do zaworów macie może jakiś numer katalogowy gdzie kupić coś takiego i jak się troszkę przyglądałem to wokól misy olejowej też troszkę oleju się pojawiło zmienialiście tam jakieś uszczelki?? jeśli tak to też bym poprosił o nr katalogowy.

Aha od razu potrzebowałbym numery wszystkich filtrów.

przepraszam że zawracam wam głowę ale opcją szukaj to raczej nic nie zdziałam. dziękuję panowie odezwe sie jutro bo teraz jadę z teściami pod domek i będzie ciężko... może nawet umre i już te dane nie będą nam potrzebne

pozdro
2.0 16v 1993r
USA
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Wito »

ok żyje i nawet nie rzygałem ale widze że już macie dość wszystkich pytań ok rozumiem
2.0 16v 1993r
USA
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Nie nie, cała paka najlepszych klubowiczow jest w tej chwili na zlocie i nikt z nich do konca nie zglada na forum, ja mam olej mobil 10w40 a uszcelki kup ajusa ne kupuj w japan cars bo to hu..nia, oryginalne mazdy i forda sa bardzo dobre ale drogie
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Nie do końca nie zagląda. Ale rzeczywiście nikt chyba nie przegląda całości i sensownych odpowiedzi na temat spodziewaj się dopiero w tygodniu :D (piję do siebie, nie do Laptopa - to tak na wszelki)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Wito »

No dobra, pomóżcie to ostatni raz kiedy proszę o rade i już więcej nie będę pytał :wink: może ktoś zna jakiś sklep internetowy z którego mógłbym to wszystko zamówić bo tu w tczewie to prędzej kupie żywego gumisia niż coś do probaska.
2.0 16v 1993r
USA
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Wito »

Wiem że mnie olewacie ale może ktoś wie co to za olej WAT?? Kumpel ze swoim ojcem ma warsztat i sprowadzają ten olej z Holandii ponoć ma właściwości takie same jak shell ktoś z was może jeździł na tym oleju? aha kupiłem uszczelke pod pokrywe zaworów i nie było w katalogu do forda probe wiec wziąłem od mazdy 626 2.0 16V DOHC kurde chyba będzie pasowała?? bo była jeszcze do SOHC ale sugerowałem sie napisem na silniku więc dobrze zrobiłem??

dzięki z góry
2.0 16v 1993r
USA
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Osobiście nie znam oleju WAT. Dziś za to widziałem w Geant promocję na Mobil 1 10w40. 99 pln za 5 litrów. Nawet miałem brać ale do zmiany mam jeszcze 5 khz i szkoda kasę mrozić 8) . Co do uszczelki to do I gen bym ci powiedział, do II nie wiem.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Obiło mi się coś o uszy, o tym oleju WAT, ale wcale nie były to pochlebne opinie.
Wszystkie oleje są takie same, tanie czy droższe, różnica polega jedynie na ich żywotności.
Ja swoje 2.0 zalałem Shell'em Ultra Racing 10W60 i jestem bardzo zadowolony. Przejechałem już na nim 1,5kKM i jest czyściutki jak nówka.
Niestety jedyny mankament to cena, jakieś 250zł za 4l. :(
Ale czego to się nie robi dla Probaska. :D
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Wito »

I jeszcze taka sprawa panowie poprzedni właściciel mówił że silnik zalany jest fordowskim olejem 5W40 czyli full syntetyk, ale jeśli facet mi skłamał i tam jest półsyntetyk to czy zalewając syntetykiem mogę sobie roz@$%$ć silnik??jakie są skutki złego doboru oleju??

dzieki za odpowiedzi
2.0 16v 1993r
USA
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Ta uszczelka powinna pasować, w probie jest ten sam silnik co w mazdzie 626 wiec ta z dohc powinna pasowac
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Wito »

dzięki laptop
2.0 16v 1993r
USA
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Jeśli nie wiesz czym był zalany poprzednio silnik, to regułą jest stosowanie jakiegoś lepszego półsyntetyku (10W...).
A potem spokojniej już można dać krok w jedną lub drugą stronę.
Przynajmniej ja tak zrobiłem.
A teraz jak przyjdzie kolejna zmiana to spokojnie zalewam syntetykiem, ale chyba wtedy to już MOTUL 8) :twisted: no i kaski trochę poleci x2 co ten mój Shell. :lol:
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”