
Kurde - glupie uczucie jak probek nie zyje

wujekhex pisze:Fajki to pikuś. Musisz jakoś nie mam pojęcia jak zobaczyć który cylinder jest w trakcie sprężania. To na nim powinna pojawić się iskra gdy dojdzie do góry.
.
Ustaw znak na kole pasowym na ok 11 st. / kąt wyprzedzenia zapłonu,potem ściągnij kopułkę z aparatu i montuj tak aby palec rozdzielacza wskazywał na cylinder 1 w kopułce czyli przewód WN,który leci na 1 gar.
Wkładając w ten sposób aparat zapłonowy musisz wziąć tolerancje na zazębienie trybów czyli tego na aparacie i na wałku rozrządu/kąt pochylenia zębów na trybach czli wkladając aparat nie ustawiasz na równo palca w 1 cylinder tylko troche przed nim i montujesz / przykładasz kopułkę i sprawdzasz jak palec wypada- jak dobrze opanujesz ten manewr to nawet bez stroboskopu sie obędzie na ten moment i będziesz mógł pojechać
Potem naturalnie należy skorygować zapłon stroboskopem aby wsio juz było zgrane na 100%
Pzdr. & c ya..
Ale akurat nie ten !!vitek pisze:to i aparat może być od MITSUBISHI![]()
Nie będzie pasował, to zupełnie co innego jest !!pe3lwroc pisze:MITSUBISHI FP13 S3 T2T57971 będzie pasował do mojego auta?