Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Tarcze hamulcowe
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Tarcze hamulcowe
Witam wszystkich klubowiczów.Mam takie pytanie
Będę musiał niebawem wymienić tarcze
Po pierwsze czy cena 140 zl za jedna tarcze hamulcową jest dobra czy nie:)
Po drugie:) czy ktoś z was może mi polecić jakieś dobre tarcze ale sportowe, np nacinane, ewentualnie nawiercane(moje pytanie kolejne jest też takie czym się różnią jedne od drugich:)
I za jaką cenę mniejwięcej i jakiej firmy, \wszystkim wszystkim dziękuje z góry za odpowiedzi:):):):):):):)
Będę musiał niebawem wymienić tarcze
Po pierwsze czy cena 140 zl za jedna tarcze hamulcową jest dobra czy nie:)
Po drugie:) czy ktoś z was może mi polecić jakieś dobre tarcze ale sportowe, np nacinane, ewentualnie nawiercane(moje pytanie kolejne jest też takie czym się różnią jedne od drugich:)
I za jaką cenę mniejwięcej i jakiej firmy, \wszystkim wszystkim dziękuje z góry za odpowiedzi:):):):):):):)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio 
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko

Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....

Na wypady poza miasto jest już inne autko

- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nawiercane różnią się od nacinanych nawierceniami zamiast nacięć



Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
To to ja wiem:)
Ale chodzi mi technicznie czy inaczej oddziałowują klocki na nacinanych a na nawiercanych:)
Ale po Robercie mogłem się spodziewać takiej odpowiedzi:)
Ale chodzi mi technicznie czy inaczej oddziałowują klocki na nacinanych a na nawiercanych:)
Ale po Robercie mogłem się spodziewać takiej odpowiedzi:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio 
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko

Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....

Na wypady poza miasto jest już inne autko

- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Powiedz jeszcze, po co Ci do Twojego silnika nawiercana / narzynana










Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
No właśnie wygladają bardzo ładnie i na pewno będą lepiej hamowały.
A że musze i tak zmienić to chyba wole troszke dołożyć i miećdobre tarcze:)
|Więc nadal czekam na oferte co możecie mi polecić:)
A że musze i tak zmienić to chyba wole troszke dołożyć i miećdobre tarcze:)
|Więc nadal czekam na oferte co możecie mi polecić:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio 
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko

Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....

Na wypady poza miasto jest już inne autko

- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kiedyś miałem wątpliwą przyjemność ostrego hamowania na autostradzie z 220 km/h do 50 km/h. Kollek jadący za mną opisywał potem siwy dym dobywający się z moich hamulców
. Na co dzień moje hamulce są bardzo dobre, z trudem bo z trudem ale blokują opony Goodyear Eagle F1 GSD3 na suchym asfalcie i sprawnie zatrzymują samochód. Niestety przy prędkości 220 km/h, energia kinetyczna takiego samochodu to około 2.2MJ, a moc rozpraszana w hamulcach to jakieś 450kW (w pierwszej sekundzie, przy założeniu że hamujemy z przyspieszeniem >0.6g). Szybko przegrzałem klocki i przyspieszenie spadło z początkowych 0.64g do 0.3g.
Kiedyś ktoś polecał taki sprzęt:
http://www.ebcbrakes.com/Automotive.html
Te zielone klocki powinny być w sam raz dla nas
Tarcze są z rowkami i nawiercane, co powinno położyć kres dylematowi, teraz możesz mieć i jedno i drugie
Ponadto są ocynkowane, dzięki czemu ich krawędzie nie będą rdzewiały.

Kiedyś ktoś polecał taki sprzęt:
http://www.ebcbrakes.com/Automotive.html
Te zielone klocki powinny być w sam raz dla nas

Tarcze są z rowkami i nawiercane, co powinno położyć kres dylematowi, teraz możesz mieć i jedno i drugie

Ponadto są ocynkowane, dzięki czemu ich krawędzie nie będą rdzewiały.
Pozdrawiam, Rafał.
Ja wiem czy one tak lepiej bedą hamowały?? Masz mniejszą minimalnie powierzchnie styku klocka z tarczą, może być nawet gorzej. Nawiercane (nacinane) są o tyle dobre że szybciej odprowadzają ciepło.Qki G pisze:No właśnie wygladają bardzo ładnie i na pewno będą lepiej hamowały.
A że musze i tak zmienić to chyba wole troszke dołożyć i miećdobre tarcze:)
|Więc nadal czekam na oferte co możecie mi polecić:)
Wygląd jest konkretny to fakt.
Gdzieś kiedyś widziałem węglowe czy jakieś inne cuda do proba II, te to dopiero miały wygląd i kolor ciekawy i cena też

-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Do Probe można na ebay-u zmnależć takie tarcze. Chociażby te http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 7986398220 jest tego trochę.
GG:9377317 white GT1 90'
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nie napisałem, ale kto zajrzał - ten wie. Zestaw 3 w 1 (powiększone, narzynane i nawiercane) na zdjęciach za 1200$ (zestaw na 2 koła, w tym dostawa w Stanach) jest oczywiście dedykowany do Probe.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
A więc tak wczoraj troche się na mieście nachodziłem i takie są moje stwierdzenia
Na pewno rezygnuje już z tarcz nawiercanych, gdyż one do jazdy miejskiej sie zbytnio nie nadają:)
Po pierwsze potrzebne są specjalne klocki a po drugie one sa mniej wydajne(dopuki nie osiągną odpowiedniej temperatury)Dla tego głonie stosuje sie je w wyścigach (z przewagą wyścigów torowych:)
Co do nacinanych znalazlem tarcze Firmy ATM podobno porównywalne z brembo:) za 390 zł komplet
Więc chyba jak już dojdzie do momentu w którym będę musiał już wymienić tarcze , to właśnie na nie sięchyba zdecyduje:)
Na pewno rezygnuje już z tarcz nawiercanych, gdyż one do jazdy miejskiej sie zbytnio nie nadają:)
Po pierwsze potrzebne są specjalne klocki a po drugie one sa mniej wydajne(dopuki nie osiągną odpowiedniej temperatury)Dla tego głonie stosuje sie je w wyścigach (z przewagą wyścigów torowych:)
Co do nacinanych znalazlem tarcze Firmy ATM podobno porównywalne z brembo:) za 390 zł komplet

Więc chyba jak już dojdzie do momentu w którym będę musiał już wymienić tarcze , to właśnie na nie sięchyba zdecyduje:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio 
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko

Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....

Na wypady poza miasto jest już inne autko

-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Znowu jakaś Nowa Era?
Możesz sobie wybrać kolor zacisków:
(możesz też samemu pomalować za 6.50$:

oraz mają czerwono-czarne kabelki:

lub fotele:

Możesz też wybrać wielokolorowe światła (przeciwmgielne?):

Gustowny zegarek (kto nie ma we wnętrzu):


... oraz - nasze ulubione Lambo kits:
uniwersalny:
i automatyczny: 


Możesz sobie wybrać kolor zacisków:

(możesz też samemu pomalować za 6.50$:

oraz mają czerwono-czarne kabelki:

lub fotele:


Możesz też wybrać wielokolorowe światła (przeciwmgielne?):

Gustowny zegarek (kto nie ma we wnętrzu):


... oraz - nasze ulubione Lambo kits:
uniwersalny:



Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade




