Tarcze indiglo
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
Tarcze indiglo
po rozmowie z Panem
wiec tak strzeliłem ilosc na wstep:
10szt Igen.
10szt. II gen.
wiadomo moze byc wiecej jesli beda chetni jednak przy takiej ilosci cena by zostala w granicach tej stówki.
ograniczenie jakie na dzis ma producent to max srednica swiecacej powiezchni to 98mm nie wiem ile jest w Probku ale w razie co mozna tak dopasowac wzor zeby te troche ponad 98mm nie bylo swiecace i tez bedzie ladnie.
wykonanie 20szt to czas okolo 14dni.
projekty mozemy dac swoje albo oni zrobia nam.
wiec tak strzeliłem ilosc na wstep:
10szt Igen.
10szt. II gen.
wiadomo moze byc wiecej jesli beda chetni jednak przy takiej ilosci cena by zostala w granicach tej stówki.
ograniczenie jakie na dzis ma producent to max srednica swiecacej powiezchni to 98mm nie wiem ile jest w Probku ale w razie co mozna tak dopasowac wzor zeby te troche ponad 98mm nie bylo swiecace i tez bedzie ladnie.
wykonanie 20szt to czas okolo 14dni.
projekty mozemy dac swoje albo oni zrobia nam.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Za taką kase pomysł jest godny uwagi. Robota wygląda na niezłą. Gdyby nie podpis Real Foto to bym nie wierzył, bardzo ładnie wyglądają.
Jest jeden problem natury designu. Są gusta i guściki. Ja np. mam dość dziwny gust i nie konieczie może on być w ofercie jaką oni mogą zaproponować. Białe tarcze nie wchodzą w ogóle w gre.
Jest jeden problem natury designu. Są gusta i guściki. Ja np. mam dość dziwny gust i nie konieczie może on być w ofercie jaką oni mogą zaproponować. Białe tarcze nie wchodzą w ogóle w gre.
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
jasna sprawa ze rozne sa gusta, ale nie wybierales tarcz tych które masz w Probku teraz
wiec trzeba opracowac cos co bylo uniwersalne i powiedzmy podobne do orginalu.
nie ma co narzekac tylko decydowac sie. wzor bedzie ladny, mi np widzi sie takie cos jak jest w nowych chyba skodach czy VW nie wiem.
na pewno wybierzemy cos co wszystkim co chca indiglo w probku podpasuje.
pisac na PW
wiec trzeba opracowac cos co bylo uniwersalne i powiedzmy podobne do orginalu.
nie ma co narzekac tylko decydowac sie. wzor bedzie ladny, mi np widzi sie takie cos jak jest w nowych chyba skodach czy VW nie wiem.
na pewno wybierzemy cos co wszystkim co chca indiglo w probku podpasuje.
pisac na PW
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
I gen i II gen to nie taki prosty podział jak się wydaje. z tego co słyszałem w II gen rozróżniamy tarcze na automaty manuale i 2 silniki - już mamy 4 rodzaje tarcz. Nie wiem jak jest w jedynkach?
Pzdr.
Edit -
I gen i II gen to nie taki prosty podział jak się wydaje. z tego co słyszałem w II gen rozróżniamy tarcze na automaty manuale i 2 silniki - już mamy 4 rodzaje tarcz. Nie wiem jak jest w jedynkach?
Pzdr.
Edit -
Cena nie zawiera inwertera niezbędnego do świecenia tarcz. Inwerter kosztuje 55 zł (również do nabycia u nas)
Ostatnio zmieniony 2005-08-17 22:57 przez RX, łącznie zmieniany 1 raz.
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
GL i GT tylko chyba sa roznice no i uSA i EUR.
niech ktos kto sie orientuje powie to sie dokladnie wyłuszczy problem producentowi.
acha: jesli tarcza miala by byc jedna to koszt projektu i wykonania sita na twn 1 egzemplarz to +100zł czyli 210 za wydziwianie./
[/url]
niech ktos kto sie orientuje powie to sie dokladnie wyłuszczy problem producentowi.
acha: jesli tarcza miala by byc jedna to koszt projektu i wykonania sita na twn 1 egzemplarz to +100zł czyli 210 za wydziwianie./
[/url]
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
Cześć Villani !
Wydaje się , że ma prawo wyglądać ładnie ... Niepokoją mnie tylko dwa szczegóły :
1.
Nara
aha !:jeszcze najważniejsze : gdzie i czy można to oglądać w naturze
Wydaje się , że ma prawo wyglądać ładnie ... Niepokoją mnie tylko dwa szczegóły :
1.
2.Jako , że tarcze są zasilane prądem - czy a. muszę wiercić otwory w tablicy liczników ? b. czy jest możliwość regulacji świecenia ?pan na allegro pisze:Cena nie zawiera inwertera niezbędnego do świecenia tarcz. Inwerter kosztuje 55 zł (również do nabycia u nas)—
— Czas realizacji do 1tygodnia —
Nara
aha !:jeszcze najważniejsze : gdzie i czy można to oglądać w naturze
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
okiej gajs
jutro napisze czy da sie regulowac jasnosc.
jutro napisze czy da sie regulowac jasnosc.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Witam ja na te zegary sie piszę pod jednym warunkiem że końcowy efekt będzie mi się podobał. A ja widzę tak zegary do Jedynki do dwójki to juz niech myślą ci którzy nimi jerzdzą.
A więc tak zacznijmy tak. Zdięcie pierwsze przedstawia zegary seryjne. To na porównanie.
1
Moim zdaniem tandetne.
Drugie zdjęcie przedstawia indiglo.
2
Fajne nie ale moim zdaniem nie do końca.
Trzecier zdięcie przedstawia z podświetleniem.
3
Czwarte zdięcie przedstawia zegary indiglo ale całe białe moim zdaniem nie wypał za blade i mdłe a w dzień powinny być równie fajne jak w nocy.
4
I jeszcze jedne do GL.
5
I teraz tak co ja proponuje przerobić w zegarach nr. 2 Wydają mi się najfajniejsze.
czyli tak licznik moim zdaniem musi byc wyskalowany do 260km/h choćby dla tego że fajnie wygląda i bardziej rasowo że tak powiem. I następna sprawa tak by moim zdaniem wyglądały zegary po przerubkach a indiglo nam to umożliwia.
To by było na razie tyle może jeszcze mi się coś przypomi to dożucę i proszę o wasze opinie na nad tym pomysłem trochę myślałem i wydaje mi się najlepszy. Pozdrawiam.
A więc tak zacznijmy tak. Zdięcie pierwsze przedstawia zegary seryjne. To na porównanie.
1
Moim zdaniem tandetne.
Drugie zdjęcie przedstawia indiglo.
2
Fajne nie ale moim zdaniem nie do końca.
Trzecier zdięcie przedstawia z podświetleniem.
3
Czwarte zdięcie przedstawia zegary indiglo ale całe białe moim zdaniem nie wypał za blade i mdłe a w dzień powinny być równie fajne jak w nocy.
4
I jeszcze jedne do GL.
5
I teraz tak co ja proponuje przerobić w zegarach nr. 2 Wydają mi się najfajniejsze.
czyli tak licznik moim zdaniem musi byc wyskalowany do 260km/h choćby dla tego że fajnie wygląda i bardziej rasowo że tak powiem. I następna sprawa tak by moim zdaniem wyglądały zegary po przerubkach a indiglo nam to umożliwia.
To by było na razie tyle może jeszcze mi się coś przypomi to dożucę i proszę o wasze opinie na nad tym pomysłem trochę myślałem i wydaje mi się najlepszy. Pozdrawiam.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
Jezeli zamknelo by sie to w kwocie 100, max 150 PLN to ja bardzo chetnie. Jesli chodzi o kolorystyke podswietlenia to dokladnie taka bym chcial miec jak na zdjeciu 5. Skale turbodoladowania mozna faktycznie troche przerobic, ale bez kombinacji ze wskazowkami i ogranicznikami; najlepiej tylko wlasnie ten napis przeniesc i bardziej dopracowac skale, ale tak zeby pasowala do standardowych wychylen (tu bym poprostu nie kombinowal za duzo). Regulacja jasnosci podswietlenia - OBOWIAZKOWO!
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
można regulować jasność świecenia, trzeba samemu wstawić potencjometr na wyjściu z inwertera.
przyblizony koszt:
110 tarcze, 55 inwerter= 165 indiglo.
przyblizony koszt:
110 tarcze, 55 inwerter= 165 indiglo.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
a moim skromnym zdaniem to wygląda bardzo średniaffka...
to co tu wyżej na fotkach było porównywane to panowie jakaś tandeta...
no gdzie w jedynkach licznik do 260....
może i fajnie tak mieć ale ludzie przecież on ma wpisane 240 w tym miejscu co oryginalnie 220... to co? takie przekłamania mamy?
jakaś lipa.
moim zdaniem pierwsze i najważniejsze żeby to nie wyglądało na manufakturkę z tektury i klaju plastuś.
w takich licznikach aż sie prosi żeby wymienić licznik kilometrów na digital, licznik dzienny wywalić jako dodatkowy i umieścić na jednym dwurzędowym LCD od jakiejś fabii, nie wiem...
No tarcze za taką kaskę.... napstrokane kolorków, podziałka jakaś podejrzana, mniej szczegółów.... nie wiem. jakoś chyba się starzeję...
to co tu wyżej na fotkach było porównywane to panowie jakaś tandeta...
no gdzie w jedynkach licznik do 260....
może i fajnie tak mieć ale ludzie przecież on ma wpisane 240 w tym miejscu co oryginalnie 220... to co? takie przekłamania mamy?
jakaś lipa.
moim zdaniem pierwsze i najważniejsze żeby to nie wyglądało na manufakturkę z tektury i klaju plastuś.
w takich licznikach aż sie prosi żeby wymienić licznik kilometrów na digital, licznik dzienny wywalić jako dodatkowy i umieścić na jednym dwurzędowym LCD od jakiejś fabii, nie wiem...
No tarcze za taką kaskę.... napstrokane kolorków, podziałka jakaś podejrzana, mniej szczegółów.... nie wiem. jakoś chyba się starzeję...
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
a wiesz ze moze byc.Cynki pisze:.... nie wiem. jakoś chyba się starzeję...
prosze pisac na PW kto i jakie chce (I, II, GT czy gl)
potem policze wszystkich wybierzemy projekt i zobaczymy jak to nam wyjdzie,
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hmmm...., to chyba nie wyjdzie jak większość rzeczy na tym forum.
Ani jedne zegary z zaprezentownych mi się nie podobają. To nie mają być żarówy które w nocy mają dawać po oczach tylko ładne schludne zegary. Zegary może i by były ciekawe, ale tego świecącego badziewia jest za dużo. A w trase daj boże, dobrze że można regulować, znaczy się dokupić i dorobić rezystor (czyżby kolejny koszt??) regulujący jasność świecenia, bo ja jakiś czas temu po jeździe nową corollą napychałem gazety w zegary bo się nie dało jechać a skubana nie miała ragulacji.
Co do skali to to co jest zaprezentowane to faktycznie jakaś kicha bo sa miejsca pomylone i do tego wskazówka prędkości jest gdzie indziej.
Przerabianie wskazówki doładowania?? a po co ?? Będziecie mieli skale do 24 Psi i co któremu tyle pójdzie?? Będzie wskazówka w połowie skali, a znajomy jak to zobaczy będzie się śmiał że tak słabo turbo daje i trzeba będzie mu tłumaczyć o co chodzi. 12Psi na skali jest Git bo to łatwo przekroczyć i wygląda zupełnie inaczej jak wskazówka świruje poza skale, a nie idzie do połowy. No i na koniec wywodu o wskazówce doładowania - ona jest bardzo mało precyzyjna. Zamiast inwestować w takie zegary które wyglądają jak shit lepiej puścić kase na wskaźniki porządne typu AFR, z tego będzie chociaż jakiś pożytek.
Osobiście reflektuje na zegarki lecz na coś ciekawego, a nie na to. Takie gadżety można już zaobserwować w polonezach, starych golfach itp.
Ani jedne zegary z zaprezentownych mi się nie podobają. To nie mają być żarówy które w nocy mają dawać po oczach tylko ładne schludne zegary. Zegary może i by były ciekawe, ale tego świecącego badziewia jest za dużo. A w trase daj boże, dobrze że można regulować, znaczy się dokupić i dorobić rezystor (czyżby kolejny koszt??) regulujący jasność świecenia, bo ja jakiś czas temu po jeździe nową corollą napychałem gazety w zegary bo się nie dało jechać a skubana nie miała ragulacji.
Co do skali to to co jest zaprezentowane to faktycznie jakaś kicha bo sa miejsca pomylone i do tego wskazówka prędkości jest gdzie indziej.
Przerabianie wskazówki doładowania?? a po co ?? Będziecie mieli skale do 24 Psi i co któremu tyle pójdzie?? Będzie wskazówka w połowie skali, a znajomy jak to zobaczy będzie się śmiał że tak słabo turbo daje i trzeba będzie mu tłumaczyć o co chodzi. 12Psi na skali jest Git bo to łatwo przekroczyć i wygląda zupełnie inaczej jak wskazówka świruje poza skale, a nie idzie do połowy. No i na koniec wywodu o wskazówce doładowania - ona jest bardzo mało precyzyjna. Zamiast inwestować w takie zegary które wyglądają jak shit lepiej puścić kase na wskaźniki porządne typu AFR, z tego będzie chociaż jakiś pożytek.
Osobiście reflektuje na zegarki lecz na coś ciekawego, a nie na to. Takie gadżety można już zaobserwować w polonezach, starych golfach itp.
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
nitk nikogo do niczego nie zmusza.RedShadow pisze:hmmm...., to chyba nie wyjdzie jak większość rzeczy na tym forum.
dziekujemy za wypowiedz RS.
Jak widzisz i w tojce nowej moze byc tandeta, przez ktora nie da sie jechac normalnie.
wyglad wskaznikow zalezy od nas. i od tego jak bedziemy miedzy soba uzgadniac ich design.
przepraszam jesli kogos obraze, ale nie damy rady zrobic tego jesli bedziemy mowic: albo takie zegary jak ja chce albo zadne inne.
proponuje zrobic tak: niech ktos wrzuci czysty plik w corelu tylko ze skala predkosci obrotow itd. kazdy sobie pobierze i cos swojego doda. jesli bedziemy na tyle kompatybilni ze cos sie wybierze w drodze glosowan i modyfikacji kolejnych projektow nie widze powodow aby mialo by to nie wyjsc.
nikt nas nie goni mozna spokojnie sie zastanowic- byle nie do grudnia
nie zabronie nikomu oczywiscie wyrazania wlasnego zdania- a nawet nie mam na to ochoty, ale mowienie ze cos co komus sie podoba, jest wiesniackie itd jest lekko... niegrzeczne conajmniej
pozdrawiam. dziekuje tym, ktorzy pisza na PW. niedlugo powiem ile jest chetnych i na jakie zegary.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Panowie i panie wskazówka wcale nie jest przekąłmana a dlaczego ???? Mam teraz wykręcone zegary i prubowałem ją opuścić da rade i zrobiłem test skazówka chodzi tak samo wskazuje takie same kilosy czyli podnosi się o tyle co powinna sprawdzałem ją z innym samochodem jak mój kumpel miał 30 na liczniku to wskazówka podniosła sie u mnie do 0 a jak jechał 80 to miałem 50 na liczniku mniej więcej bo przez komurkę to się dosłownie co do jednego km/h nie dogadasz ale liczniki pracował dobrze nawet przy większych prędkościach jak jechałem 100 to on miał 130 na blacie. Tak samo ze wskazówką od doładowania itp. A ogranicznik jest bardzo prosto przenieść niżej no chyba że ktoś ma lewe ręce to niech wcale nie zabiera się za rozkręcanie liczników bo narobi takiego bigosu jak świat nie słuszał. A co do tego że komus się mogło by wydawać że nie pompuje do końca to bym powiedział że wskażniki są wyskalowane na większe doładowanie a ono bedzie jak będzie większe turbo i git. A wyskalowany licznik w jedynkach to dobra rzecz sami wiecie że przewala blat przy 6 tyś obrotów a dalej już na oko ?? To chłop w szpitalu umarł. A i sami przyznacie że na sportowe auto to na blacie ma mało. Mnie wiele razy to wkuża ktoś patrzy np. laska i mówi ale bryka albo kumpel wsiada i ten głupi tekst " to to ma tylko 220 ma blacie uuuuuuuuu to moja astra czy ki ... ma tyle samo na blacie a ile słabszy silnik", mieliście taką sytuację ?? Bo ja już chyba ze 50 razy a mam probka 6 miechów. A co do tego to powiem tak jeśli każdy bedzie tak marudził to nigdy do zgody nie dojdziemy a bo jeden ma kłopot że wskazówka nie pasuje drugi że kumpel się pomyli że turbo źle działa a trzeci za jasne podświetlenie choć z tym nie ma problemu z tego co wiem w sterowniku od foli jest regulator jasności. Szkoda gadać najlepiej jak by ktoś zrobił wzór wysłał koleś by zrobił i było by dobrze kto chce bieże a kto nie to niech jeździ na tandetnych seryjkach i będzie wtedy miał dobrze.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
a co powiecie na pełny licznik na LCD? z graficzną prezentacją prędkości i wszystkich wskazań z deski rozdzielczej wzbogacony o funkcje trip komputera?
podświetlenie w dowolnej barwie...
albo jeszcze lepiej... to samo tylko prezentacja na szybie przedniej... ???
to byłby odlot, co?
ma to w ogóle jakieś auto? chyba yaris miał jakiś elektroniczny licznik i twingo..... ale na szybie?
podświetlenie w dowolnej barwie...
albo jeszcze lepiej... to samo tylko prezentacja na szybie przedniej... ???
to byłby odlot, co?
ma to w ogóle jakieś auto? chyba yaris miał jakiś elektroniczny licznik i twingo..... ale na szybie?
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Cynki to by było ciekawe, ale w marzeniach niestety, nie w naszych samochodach:):):)
A propos tych zegarów jestem za, podobają mi się. ale Broń Boże od jakichś zmian typu licznik do 260 czy przerabianie wskażnika doładowania.Tak jak napisał Red Shadow on i tak jest mało precyzyjny. Osobiście mam dodatkowy w barach.
Taki licznik jak na zdjęciu nr. 5 ale w jak najprostszej postaci bo jak będzie za dużo pierdół to się to szybko znudzi i oczopląsu dostaniemy jak będziemy jeździć.
Jak najprostsza postać i im bardziej podobny do orginału tym lepiej!!
Te mi się podobają
Pozdrawiam
A propos tych zegarów jestem za, podobają mi się. ale Broń Boże od jakichś zmian typu licznik do 260 czy przerabianie wskażnika doładowania.Tak jak napisał Red Shadow on i tak jest mało precyzyjny. Osobiście mam dodatkowy w barach.
Taki licznik jak na zdjęciu nr. 5 ale w jak najprostszej postaci bo jak będzie za dużo pierdół to się to szybko znudzi i oczopląsu dostaniemy jak będziemy jeździć.
Jak najprostsza postać i im bardziej podobny do orginału tym lepiej!!
Te mi się podobają
Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'