KODY
-
- Klubowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 2004-09-09 13:17
- Samochód: PROBE I MTX R4 EURO
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
KODY
Witam wszystkich i proszę o pomoc w przetłumaczeniu kodów
na coś zrozumiałego i miejsca ich położenia w Probku,
wiem,że wałkuje temat,który już tyle razy był poruszany,
za co BARDZO PRZEPRASZAM,
otóż wywaliło mi kody 8,9,10,12,14,17,
kompa już zresetowałem.
Dodam,że na gazie chodzi idealnie,a na benzynie obroty falują,
a nawet gaśnie,a długo go też muszę kręcić rozrusznikiem aby zapalił,a na benzynce muszę zapalić,aby przeszedł na gaz,
angielski to dla mnie czarna magia.Proszę o pomocną dłoń.
na coś zrozumiałego i miejsca ich położenia w Probku,
wiem,że wałkuje temat,który już tyle razy był poruszany,
za co BARDZO PRZEPRASZAM,
otóż wywaliło mi kody 8,9,10,12,14,17,
kompa już zresetowałem.
Dodam,że na gazie chodzi idealnie,a na benzynie obroty falują,
a nawet gaśnie,a długo go też muszę kręcić rozrusznikiem aby zapalił,a na benzynce muszę zapalić,aby przeszedł na gaz,
angielski to dla mnie czarna magia.Proszę o pomocną dłoń.
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
8 - chyba przepływomierz padaka
9 - coś z czujnikiem od temperatury cieczy chłodzącej
10 - czujnik temperatury powietrza
12 - TP czyli pozycja przepustnicy - pewnie wymaga regulacji
14 - nie wiem
17 - za bogata mieszanka
Coś widać po błędach jak by gaz strzelił :>
Za dobrze nie moge pomóc bo nie mam serwisówki pod ręką.
9 - coś z czujnikiem od temperatury cieczy chłodzącej
10 - czujnik temperatury powietrza
12 - TP czyli pozycja przepustnicy - pewnie wymaga regulacji
14 - nie wiem
17 - za bogata mieszanka
Coś widać po błędach jak by gaz strzelił :>
Za dobrze nie moge pomóc bo nie mam serwisówki pod ręką.
-
- Klubowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 2004-09-09 13:17
- Samochód: PROBE I MTX R4 EURO
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
Dzięki bardzo,nie mam dojścia do netu,więc zrywam się do domku,ale jeszcze dzisiaj zobaczę co da się zmienić i zrobić.
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
1991 Probe Diagnostic Codes
2.2L 4-Cylinder Engine w/Turbocharger
Code Sensor or System
01 Profile Ignition Pick-Up
02 Crankshaft Position Sensor
03 Crankshaft Position Sensor #1
04 Crankshaft Position Sensor #2
05 Knock Signal
08 Vane Airflow Signal
09 Engine Coolant Temperature Sensor
10 Vane Air Temperature Sensor
12 Throttle Position Sensor
14 Barometric Pressure Switch
15 EGO Sensor (Lean)
16 EGR Valve Position Sensor
17 EGO Sensor (Rich)
25 Fuel Pressure Regulator Control Solenoid
26 Canister Purge Solenoid
28 EGR Control Solenoid
29 EGR Vent Solenoid
34 Idle Speed Control Solenoid
42 Turbocharger Boost Control Solenoid
2.2L 4-Cylinder Engine w/Turbocharger
Code Sensor or System
01 Profile Ignition Pick-Up
02 Crankshaft Position Sensor
03 Crankshaft Position Sensor #1
04 Crankshaft Position Sensor #2
05 Knock Signal
08 Vane Airflow Signal
09 Engine Coolant Temperature Sensor
10 Vane Air Temperature Sensor
12 Throttle Position Sensor
14 Barometric Pressure Switch
15 EGO Sensor (Lean)
16 EGR Valve Position Sensor
17 EGO Sensor (Rich)
25 Fuel Pressure Regulator Control Solenoid
26 Canister Purge Solenoid
28 EGR Control Solenoid
29 EGR Vent Solenoid
34 Idle Speed Control Solenoid
42 Turbocharger Boost Control Solenoid
-
- Klubowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 2004-09-09 13:17
- Samochód: PROBE I MTX R4 EURO
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
Powiem,że zmiana przepływomierza dała efekt,ale jeszcze nie jest to co powinno być,wszelkie kody znikły,lecz podpada mi pompka paliwa i to może być przyczyna nierównej pracy silnika,ale już nie gaśnie.
Dzięki za wszelkie rady
w szczególności Mihowi
Dzięki za wszelkie rady
w szczególności Mihowi
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
Re: KODY
Proszę, dokładne tłumaczenie na rosyjski wraz z orginałem po angielskuBALA pisze:Witam wszystkich i proszę o pomoc w przetłumaczeniu kodów
na coś zrozumiałego i miejsca ich położenia w Probku,
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/codes.zip
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Bogdan9999 pisze:Wuax czy ty przypadkiem nie jesteś nauczycielem rosyjskiego albo coś w tym rodzaju ???? A może z pochodzenia ?? A pytam sie dlatego że ciągle rzucasz stronkami rosyjskimi ??
Nie, boże uchroń
Koniec z cyrylicą
Jak kto woli angielski to tu są jeszcze dodatkowe komentarze
http://homepage.ntlworld.com/mx6-uk/malf/malfcode.htm
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
Cześć Wszystkim !!!
Chłopaki pomóżcie sprawdziłem sobie kody błędów bo mam problemy z odpalaniem (trzeba długo kręcić rozrusznikiem). I wyszło mi tak że lampka CHECK ENGINE mrugnęła 1 raz długi i 9 razy szybko, więc nie wiem czy to kod błędu 19 czy 9 i 10 ??? Nie ma raczej błędu 19 więc najprawdopodobniej to będzie 9 i 10 ale chcę się upewnić !!! Aha i jeżeli to są kody błędów 9 i 10 to które to są czujniki (gdzie ich szukać) i czy ma ktoś może ich numery katalogowe np. z EPS czy OE ???????
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi !!!
POZDRAWIAM !!!!!!!!!!
Chłopaki pomóżcie sprawdziłem sobie kody błędów bo mam problemy z odpalaniem (trzeba długo kręcić rozrusznikiem). I wyszło mi tak że lampka CHECK ENGINE mrugnęła 1 raz długi i 9 razy szybko, więc nie wiem czy to kod błędu 19 czy 9 i 10 ??? Nie ma raczej błędu 19 więc najprawdopodobniej to będzie 9 i 10 ale chcę się upewnić !!! Aha i jeżeli to są kody błędów 9 i 10 to które to są czujniki (gdzie ich szukać) i czy ma ktoś może ich numery katalogowe np. z EPS czy OE ???????
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi !!!
POZDRAWIAM !!!!!!!!!!
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
to wersji GT jest czujnik temperatury powietrza? tzn chodzi mi o temperature zasysanego powietrza- gdzie takie cos sie znajduje bo mozna cos przy tym pokombinowac (jak wiadomo wiekisza temperatura= mniej powietrza )
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Podobno nie ma głupich pytań - mogą być tylko głupie odpowiedzi, a więc:
Lampka CHECK ENGINE mrugnęła raz długo i osiem razy krótko - myślałem 18. Ale takiego błędu nie ma na liście.
Czyli zatem jest to 10 i 8?
Jak komputer wyświetla błąd 10? Pierwszą cyfra raz długo a drugą (0) jak?
Które błędy mi wywaliło? I co oznaczają po polsku jak by jeszcze było można...
Poprawiłem bo dużo błędów było i głupio wyglądało.
Lampka CHECK ENGINE mrugnęła raz długo i osiem razy krótko - myślałem 18. Ale takiego błędu nie ma na liście.
Czyli zatem jest to 10 i 8?
Jak komputer wyświetla błąd 10? Pierwszą cyfra raz długo a drugą (0) jak?
Które błędy mi wywaliło? I co oznaczają po polsku jak by jeszcze było można...
Poprawiłem bo dużo błędów było i głupio wyglądało.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Gdybyś dopisał rocznik w stopce...
Każda przerwa w kodach to nowy kod - nie ma odstępu między dziesiątkami a jednościami - tylko powinno najpierw wyświetlać 8, a dopiero potem 10...
Kody 8 i 34:
Każda przerwa w kodach to nowy kod - nie ma odstępu między dziesiątkami a jednościami - tylko powinno najpierw wyświetlać 8, a dopiero potem 10...
Kody 8 i 34:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Sorry...
rok oczywiście najmłodszy... '92
bo tak idzie sobie błędy: 8 razy szybko, potem 9 razy szybko (to jest OK bo odłączyłem ten czujnik na zapalonym silniku) i potem raz długo i za chwilę znowu 8 szybko.
OK. czyli ta 8 to już leci od nowa a nie po długim razie.
Tym bardziej że i 8 i 10 jest od przepływomierza. A kody te wywaliło mi w związku z opisanym tu problemem. I to chyba może być wina przepływomierza.
rok oczywiście najmłodszy... '92
bo tak idzie sobie błędy: 8 razy szybko, potem 9 razy szybko (to jest OK bo odłączyłem ten czujnik na zapalonym silniku) i potem raz długo i za chwilę znowu 8 szybko.
OK. czyli ta 8 to już leci od nowa a nie po długim razie.
Tym bardziej że i 8 i 10 jest od przepływomierza. A kody te wywaliło mi w związku z opisanym tu problemem. I to chyba może być wina przepływomierza.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Robert pisze:Gdybyś dopisał rocznik w stopce...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Podłączam sie do tematu . Chodzi oto że po zmianie skrzyni i ustawieniu zapłonu (9'+-1' --- tak jak dla gt ) wyskakuje mi błąd nr 10 . Z tematu wynika że jest to bład dotyczący czujnika temp. powietrza . Ale dalej nie wiem gdzie ten czujnik jest i jak naprawić ten błąd może mi ktoś pomoże ???
Ostatnio zmieniony 2007-02-22 19:10 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
koledzy wywalilo mi kod 26 mianowicie Canister purge solenoid - i wlasnie nie wiem co to wogole jest , nie moge nigdzie znalesc , chodzi chyba o czujnik ale o jaki?? prosze o pomoc jesli ktos sie orientuje
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Wpisz te 3 słowa w wyszukiwarkę, zaznacz wyszukiwanie wszystkich wyrazów i znajdziesz (w jednym z kilku wątków) wyjaśnienie MiHa.
Jeśli nadal będzie to mało, to lepiej kontynuować w tamtym temacie - ułatwisz szukanie kolejnym osobom mogącym mieć w przyszłości ten problem.
Jeśli nadal będzie to mało, to lepiej kontynuować w tamtym temacie - ułatwisz szukanie kolejnym osobom mogącym mieć w przyszłości ten problem.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade