Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Alarm z odpalaniam fajna sprawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Mam co prawda I gen. (więc nie wiem, czy mogę się tu wypowiedzieć), ale urzekła mnie "-funkcja Pro Turbo, przeznaczona dla silników z turbo doładowaniem." Może to taka niedroga odmiana chiptuningu?
Jestem w ogóle pod wrażeniem możliwości "zdalnego lub automatycznego uruchamiania silnika pojazdu (w trybie automatycznym: uruchomienie np. o określonej godzinie.)". Wymieniamy tłumik (na GŁOŚNY), wiemy, że sąsiadka o 12 słucha mszy na cały blok to programujemy automatyczne włączenie o 12.05 (i jeszcze żeby uruchomiło się PRO TURBO).
A z drugiej strony technika zdobywa coraz większą władzę nad człowiekiem: "-funkcja przywołania kierowcy do pojazdu"


Jestem w ogóle pod wrażeniem możliwości "zdalnego lub automatycznego uruchamiania silnika pojazdu (w trybie automatycznym: uruchomienie np. o określonej godzinie.)". Wymieniamy tłumik (na GŁOŚNY), wiemy, że sąsiadka o 12 słucha mszy na cały blok to programujemy automatyczne włączenie o 12.05 (i jeszcze żeby uruchomiło się PRO TURBO).

A z drugiej strony technika zdobywa coraz większą władzę nad człowiekiem: "-funkcja przywołania kierowcy do pojazdu"


Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





-
- Klubowicz
- Posty: 3852
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Nie znam się wprawdzie na alarmach, ale poczytałem trochę o tym alarmie i wygląda to ciekawie.
- Funkcja Pro Turbo polega na tym, że po wyłączeniu zapłonu silnik chodzi jeszcze przez dwie minuty na wolnych obrotach, dając czas na ochłodzenie się turbinki. Jak wiemy jest to bardzo korzystne dla turbiny szczególnie po ostrej jeździe. A sami nie zawsze pamiętamy o tym aby odczekać chwilę !!!
- Funkcja przywołania kierowcy do samochodu - na szybie naklejamy jakiś tam czujniczek, idziemy na zakupy, jeśli ktoś chce nas znaleźć, lekko uderza w szybę palcem (nie młotkiem) w miejscu czujnika a pilot generuje jakąś tam melodyjkę, która informuje nas że ktoś przy samochodzie czeka na nas.
Nie wiem co fachowcy od alarmów o tym sądzą, ale wydaje sie że ma ten alarmik kilka przydatnych funkcji - szczególnie tą do straszenia sąsiadki podczas słuchania mszy
- Funkcja Pro Turbo polega na tym, że po wyłączeniu zapłonu silnik chodzi jeszcze przez dwie minuty na wolnych obrotach, dając czas na ochłodzenie się turbinki. Jak wiemy jest to bardzo korzystne dla turbiny szczególnie po ostrej jeździe. A sami nie zawsze pamiętamy o tym aby odczekać chwilę !!!
- Funkcja przywołania kierowcy do samochodu - na szybie naklejamy jakiś tam czujniczek, idziemy na zakupy, jeśli ktoś chce nas znaleźć, lekko uderza w szybę palcem (nie młotkiem) w miejscu czujnika a pilot generuje jakąś tam melodyjkę, która informuje nas że ktoś przy samochodzie czeka na nas.
Nie wiem co fachowcy od alarmów o tym sądzą, ale wydaje sie że ma ten alarmik kilka przydatnych funkcji - szczególnie tą do straszenia sąsiadki podczas słuchania mszy

"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Mnie interesuje sprawa odpalania auta z pilota, a właściwie sygnałów, które musi centralka analizować, żeby móc odpalić silnik.
Np. skąd centralka będzie wiedzieć że jest luz
Ciekawe czy koszt montażu nie będzie droższy od samej centralki
Np. skąd centralka będzie wiedzieć że jest luz

Ciekawe czy koszt montażu nie będzie droższy od samej centralki

Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Klubowicz
- Posty: 3852
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Z tego co wiem, przy alarmach z zdalnym uruchamianiem montuje się czujnik położenia skrzyni biegów. Kiedy samochód jest na biegu alarm nie pozwoli uruchomić samochodu...
Też mnie interesuje ile kosztuje montaż takiego alarmu ?
Też mnie interesuje ile kosztuje montaż takiego alarmu ?
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Koszt montażu takiego alarmu to około 300zł
Co do zdalnego odpalania , to muszą być spełnione pewne warunki.
- po zaparkowaniu samochodu,zanim wyłączy się silnik wrzucamy na luz
- następnie zaciagamy hamulec reczny i zdejmujemy nogę z hamulca nożnego,
- wyciągamy kluczyk ze stacyjki, a silnik bedzie pracował jeszcze przez 2 minuty po wyjsciu z auta.
Spełnienie w/w procedury umożliwi nam zdalnie odpalić auto.
Pozdrawiam
Co do zdalnego odpalania , to muszą być spełnione pewne warunki.
- po zaparkowaniu samochodu,zanim wyłączy się silnik wrzucamy na luz
- następnie zaciagamy hamulec reczny i zdejmujemy nogę z hamulca nożnego,
- wyciągamy kluczyk ze stacyjki, a silnik bedzie pracował jeszcze przez 2 minuty po wyjsciu z auta.
Spełnienie w/w procedury umożliwi nam zdalnie odpalić auto.
Pozdrawiam
W przypadku odpalania na pilota ważną rzeczą jest długość trwania sygnału na rozrusznik. Są 3 opcje. Sydnal trwa tak dlugo jak trzymamy przycisk. Wszak auto w zależnosci od warunków potrzebuje innego czasu "kręcenia". Druga opcja , czas regulowany potencjometrem . Trzecia stały czas.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W podanym powyżej linku czas programowany pilotem - ustawiany na stałe (tzn. do następnej zmiany) niezależnie od długości wciśnięcia przycisku.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Zmostkowanie krańcówki pedału sprzęgła to żaden problem. Większość alarmów motocyklowych posiada funkcję włączenia zapłpnu i uruchomienia silnika. Takie alarmy za pomocą sterownika centralnego zamka i detektorów można spokojnie adaptować do auta.
Piękna sprawa zimą, gdy wsiadamy do cieplutkiego auta.
Piękna sprawa zimą, gdy wsiadamy do cieplutkiego auta.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława