tuning-rezystor

Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

tuning-rezystor

Post autor: Alek »

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=63718970
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=63921171

wiem ze juz to kiedys było, ale przetestował to ktos???? czydaje jakiekowiek efekty? :roll: :twisted:
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

alek w pierwszym linku jest wyraźnie napisane że nie działa w silnikach z turbo a drugi link opisuje co on dokładnie podmienia. :)

ja bym chętnie obejrzął wykres z hamowni, bo uważam to za placebo.

:)


chcesz chip? chip z mapą zapłonu kosztuje sporo kaski, nawet nierzadko ponad 1000pln więc takie wynalazki po 5 pln to raczej jakaś farsa.

Jak masz ochotę sobie coś poprawić to mam jeszcze gdzieś mapkę w kości do probe, mocy nie dodaje ale pozwala podkręcić turbo, przesuwa odcięcie zapłonu z 7psi i tym samym jak sobie turbinką podkręcisz to w końcu możesz to odczuć.

a co najważniejsze jest 100% pewna sprawa bo jest dedykowana właśnie do probka i sam na tym jeździłem.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A dlaczego nie jeździsz ???? I ja bym był chętny opisz co i jak bo mi często zapłon odcina i wogule :(
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

jeżdżę na lpg. :D

turbinka podkręcona podaje ciśnienie które komplikuje mi komfort jazdy na lpg.

szczegóły to już opisałem. :) tutaj powyżej :)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A co to takiego jest masz kość do probka z przesuniętą blokadą ?? :? :? :? :?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

:)
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

odcięcie jest fabrycznie przy 12 psi a nie 7 psi
Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Alek »

ja to tylko chciałem do lanosa :oops: :wink: :twisted: więc bez bicia :wink:
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Też z chęcią zobaczyłbym wykres z hamowni.
Tutaj piszą, że działa. To ma sens - większe spalanie będzie, ale efekt jakiś też...

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=rezystor

Pzdr.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

Gacek Wrocław pisze:odcięcie jest fabrycznie przy 12 psi a nie 7 psi

sorki, oczywiście masz rację :)

chyba pisząc myślałem raczej o ciśnieniu doładowania fabrycznym.. :)

jakkolwiek przesuwa moment odcięcia zapłonu wyżej i nie ma z tym kłopotu.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

no bedzie bedzie jakos zamiast jakosc
Poprostu oszukasz komputer ale to nie wplynie dobrze na twoj motor ja osbiscie odradzam takie cyrki no chyba ze koniecznie ktos chce
Jedynym slusznym rozwiazaniem jest przemapowanie kompa
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Ile jest roboty z instalacją tego? Uwaga, to co zawsze - nie znam się na tym :-) Warto by np. zainstalować to tylko na jeden wyścig? (ustawić się z kimś, założyć rezystor-tuning, potem wywalić) Ile to może dać na korzyść np. w przyspieszeniu do 100 kmh?

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

Ludziska, za takie pieniadze chce 20KM zyskac :?: :lol:
Przecierz na drugiej aukcji na fotkach widac ze to zwykle oporniczki.
Swego czasu była taka aukcja, dokladnie to samo sprzedawał a jak wszedlem na komentarze to malo ze smiechu nie pękłem. Gosc wysylal ludziom oporniki wymontowane ze starego sprzetu RTV. Na aukcji pisał ze oporniki dokladnie wyliczone zaleznosci od auta a jednemu typowi przyslal jakies stare oporniki, w instrukcji bylo napisane ze nie stety w przypadku jego auta instrukcji nie ma a najsmieszniejsze ze dostał 3 rezystorki o 3 roznych opornosciach. :lol:
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Hehe. Dobry temat. Tak czy tak - to działa. Ile koni - nie wiem - bym musiał sam sprawdzić i polecieć na hamownie. Dałem linka - były testy na Probie i metoda z rezystorem DZIAŁA. Resztę Quaki dobrze napisał - raczej nie warto - wzrost spalania i wysilenie silnika.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Alek »

oki, a jaki to rezystor zastosowac na 10st C ?????? i jak go zamontować :oops: :roll:
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”