schłodzony dolot
schłodzony dolot
tak sobie mysle... skoro zimne powietrze tak dobrze wpływa na spalanie a co za tym idzie osiągi to co by było gdyby zainstalować intercooler do silnika wolnosacego oczywiscie odpowiednio "przelotowy" co by nie blokowac powietrza, co o tym myslicie?? pare koników może by przybyło... sami wiecie, ze jak jest zimno to autko żwawiej sie zbiera
Probe 2.2GT i więcej nic nie trzeba pisać nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
temat juz byl poruszany intercooler (powietrzny ) chlodzi pwoietrze ladowane powietrzem atmosferycznym jako ze pwoietrze ladowane ma wyzsza temp (odbiera od turbiny i do tego w trakcie sprezania zwieksza sie temp) jest chlodzone pwoietrzem atmosferycznym w twoim pomysle oba czynniki maja ta sama temp wiec nie ma roznicy potencjalow wiec nie bedzie chlodzenia tylko zwikeszysz pojemnosc ukladu dolotowego i zwiekszysz opory przeplywu co za tym idzie zmnijeszysz moc
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
Quaki ma rację. Obniżenie temperatury powstałe przez przepływ powietrza nie zrekompensuje oporów jakie przy tym powstaną.
Jeśli już - schładzanie CO - trzebaby wtedy zamontować jakiś mały intercoolerek w okolicy filtra
albo
Nawiew zimnego (atmosferycznego) powietrza na kolektor ssący - który to nagrzewa się do temperatury, że steka by można było upiec. Wada - brudny - i to nieźle brudny silnik. Co można? Zastosować jakieś filtry albo coś w tym stylu...
jeszcze inna opcja - założenie uszczelki termicznej między głowice a kolektor oraz izolacji od tylniej (prawej) głowicy (silnik2,5v6).
Jeśli już - schładzanie CO - trzebaby wtedy zamontować jakiś mały intercoolerek w okolicy filtra
albo
Nawiew zimnego (atmosferycznego) powietrza na kolektor ssący - który to nagrzewa się do temperatury, że steka by można było upiec. Wada - brudny - i to nieźle brudny silnik. Co można? Zastosować jakieś filtry albo coś w tym stylu...
jeszcze inna opcja - założenie uszczelki termicznej między głowice a kolektor oraz izolacji od tylniej (prawej) głowicy (silnik2,5v6).
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Można jaśniej?MiH pisze:Quaki ma rację. Obniżenie temperatury powstałe przez przepływ powietrza nie zrekompensuje oporów jakie przy tym powstaną.
Jeśli już - schładzanie CO - trzebaby wtedy zamontować jakiś mały intercoolerek w okolicy filtra
albo
Nawiew zimnego (atmosferycznego) powietrza na kolektor ssący - który to nagrzewa się do temperatury, że steka by można było upiec. Wada - brudny - i to nieźle brudny silnik. Co można? Zastosować jakieś filtry albo coś w tym stylu...
jeszcze inna opcja - założenie uszczelki termicznej między głowice a kolektor oraz izolacji od tylniej (prawej) głowicy (silnik2,5v6).
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA