może być nie wesoło- jak ktoś np nie wymienił po kupnie Proba wszystkich płynów (a powinien jak wiadomo).

No ale jak monopol zamknięty, to można poratować się chwilowo tą deo albo brzozowąRedShadow pisze:Jedyna wada że deo najtańszych nie należą, ale coś za coś.
A kto normalny jeździ na wodzie ???Robert pisze: Kto jeździ z chłodnicą napełnioną do połowy, żeby dolać koncentratu i być pewnym?
gdzie jest ten motylek??zenith839 pisze:motylkiem zlejesz cały płyn
To upublicznijcie tę wiedzę dla potomnych (tym bardziej, że sam szukałeś na forum i nie znalazłeś).raven pisze:Po dokładne konsultacji z Pelotem wiem gdzie ma byc...
Jest miejsce na czujnik temperatury płynu w chłodnicy. Chłodnica jest konstrukcją z Mazdy 626GD a tam czujnik znajduje się właśnie obok motylka.raven pisze:dałem rade ale...
u mnie nie ma motylka. Po dokładne konsultacji z Pelotem wiem gdzie ma byc i u mnie nie ma. Moze jakas jest roznica ze mam VMM i takie tam?
Tam gdzie ma być motylek jest tylko taki fabryczny slad (miejsce na coś). Stary płyn spuściłem zdejmując wąż z chlodnicy na dole.
Dzieki za pomoc.