Witam - spróbuje pisać problem - rano gdy wyjechałem do roboty autko odpaliło bez żadnych problemów jednak po jakimś czasie po prostu zgasło i już nie chciało odpalić i musiałem go zostawić - gdy po 8 godzinach wróciłem po niego odpalił za pierwszym razem jednak po jakiś 10 sekundach zaczeły wariować obroty (jakieś 3 sekundy) i auto zgasło i już nie chciało odpalić - aku kręci bez problemów, wszystkie kontrolki działają - objaw jest podobny jakby paliwa nie było (ale wacha jest).
Jeżeli macie jakieś pomysły proszę o pomoc bo nawet nie wiem na co zwrócic uwagę - dzięki
Pozdrawiam
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
_/Damian\_ pisze:a olej masz ?? wlany czy sie ulotnił
A co ma do tego olej?
Ja bym sprawdził czy faktycznie pompuje paliwo, można zdjąć wężyk paliwowy, pokręcić i sprawdzić czy benzynka idzie. Wykluczy to pompę i jej wyłącznik w bagażniku. Jeżeli paliwo będzie to sprawdź czy iskra jest. Jak nie będzie to trzeba jechać według procedury.
też obstawiam pompę paliwa. Jak miałem jeszcze BMW 318i BAVARIA, taki był objaw siadającej pompy paliwa po prostu wszystko było ok aż nagle autko zgasło i koniec po kilku godzinach znowu udało się odpalić ale za jakiś czas znowu zgasło i tak w kółko, czasami potrafił pracować przez kilka godzin bez przerwy a czasami kilka minut i autko unieruchomione. W końcu okazało się że pompa paliwa czasami ma tak duże spadki ciśnienia że nie potrafi dopompować benzyny do silnika. Radzę sprawdzić też regulator ciśnienia paliwa.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
witam - już autko w domciu ale na holu - iskry raczej nie ma, gdzie szukać tego wyłącznika od pompy w bagażniku, jak sprawdzić czy mam immo i najgorsza sprawa - ile musze przeznaczyć na moduł i czy ewentualnie da się to jakoś regenerować
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
wykreciłem świece i nie ma iskry - wiec nie wiem czy sie cieszyc czy płakac - i jezeli ktos w Łodzi znam jakiegos dobrego i solidnego mechanika który wie za co sie zabrac prosze o pomoc
i jeszcze jedno - czy mogło to w jakiś sposób zawilgotnieć?????????
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
ojojoj.. to mi przypomina moją przygodę.. nie znam się na mechanice, elektryce itp. ale jak mi padł moduł to miałam DOKŁADNIE takie same objawy. Odpalił, zgasł, odpalił i papa.
też mam 2.0 i problem znam z autopsji
pozdro i powodzonka
Też bym stawiał na moduł, choć stosunkowo nieśmiało bo znam ten problem tylko z opisów... Wg. mnie Voodoo ma racje. Skontaktuj się z nim i masz problem z głowy