szarpie na gazie

Gość

szarpie na gazie

Post autor: Gość »

Dziś mnie ruszył zakapturzony gostek w Audi A4, mistrz prostej .. motyla noga .... cienias w zakrętach , probek i tak był lepszy ale nie o tym miałem pisać.
Szarpie mi na gazie pomiędzy 5200 a 6000 tys, turbina ładuje
Na benzynie kręci się do czerwonego.
Myślałem że było mało gazu, dotankowałem na max i potem testowałem auto.
Szarpnie jest zawsze powyżej 5 tys obr i jest podobne do tego jakie jest przy przełączaniu gaz/benzyna i na odwrót (tak mi się wydaje).
Kable mam nówki, aparat jest dobry wiec co nie pasi ?

Instalacja to sekwencja BRC seqent24
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

powyżej 6000 masz zbyt ubogą mieszankę i pewnie wtryskiwacze gazu masz zbyt małe i podają za małą ilość gazu. Zresztą użyj funkcji SZUKAJ bo ta sprawa była już wiele razy poruszana na forum
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Gość

Post autor: Gość »

zenith839 pisze:powyżej 6000 masz zbyt ubogą mieszankę
Nie powyżej tylko miedzy 5200/6000 proszę czytać txt ze zrozumieniem 8)
A opcja szukaj ...hmm... jakoś nie zauważyłem takiego tematu (poruszanego wiele razy).
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

A może świeczki trza wymienić :wink:
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

myśle ze wiem o jakie szarpanie Ci chodzi bo też tak miałem.
Chopoki z klubu polecili mi spr dolot i sie okazalo ze mam pekniete lekko kolanko przy przepustnicy, nie moglem dostac a zamieniac z tym od przeplywomierza nie mialem kiedy wiec dalem spokoj.
Probek na gazie dusil mi sie od 4krpm w gore.
Przypadkiem zauwazylem ze jak zmienilem olej (poprzedni mialem do du.. niedobrej jakości) kręci się bez zamulania do 5 z hakiem.
wiec jest lepiej. A i podobno cos z cisnieniem gazu moze byc jeszcze (za małe).
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Gość

Post autor: Gość »

Piotrek na świeczkach zrobiłem dopiero 12 tyś, kupowałem dobre jedne z droższych NGK ZR coś tam (zresztą na benie chodzi ok na gazie do 5 tys też) raczej wykluczam że to one sa winne.
A z tym dolotem to dobry trop, posprawdzam wszystko.
Za mały reduktor odpada było dobrze.
Podjade do dobrego gazola niech posprawdza kody błedów (jesli są) kompa z gazu i ciśnienie (może filtr zatkany).
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

Jedno pytanie :

Czy podczas pierwszej regulacji , MAPa wtryskiwania gazu była robiona raz czy kilka razy???


Jeśli raz ( dwa , trzy ) to możesz od razu jechać na ponowne wczytanie mapy.....


Dobra mapa to podstawa idealnej pracy silnika.

Ja już miałem dosyć wszystkich gazoli i kupiłem kabelek....sam ustawiłem.....( razem ze znajomym spędziliśmy parę godzin na tym) i teraz jest CACULKA...
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Gość

Post autor: Gość »

cevinek pisze:Jedno pytanie :

Czy podczas pierwszej regulacji , MAPa wtryskiwania gazu była robiona raz czy kilka razy???


Jeśli raz ( dwa , trzy ) to możesz od razu jechać na ponowne wczytanie mapy.....
Była robiona 2x.
Pewnie masz rację bo byłem u gazownika, podpiął się kompem, błędów nie stwierdził.
Ma mi wgrać nowe oprogramowanie ale do dopiero w next roku.
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

tu nie chodzi o nowe oprogamowanie ECU tylko o dobrą MAP'ę wtrysków....


To jest Bardzo ważne.....2 razy to zdecydowanie za mało aby stwierdzić która jest dobra....



Ja miałem robioną mape chyba z 20 razy i i tak zawsze coś nie było do końca super....w końcu zrobiona została "ręcznie" na podstawie mapy wtrysku benzyny.....koleś obliczał i obliczał i wpisywaliśmy....i teraz jest GITAS.
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Gość

Post autor: Gość »

Musiałbym mieć własny interfejs i oprogramowanie bym mógł sam sobie to ustawić.
Ale gdzie coś takiego zdobyć ?
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

wacek pisze:Musiałbym mieć własny interfejs i oprogramowanie bym mógł sam sobie to ustawić.
Ale gdzie coś takiego zdobyć ?


POLECAM
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6711
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”