Wymiana uszczelniaczy zaworów - czy trzeba zdjąć głowice.. ?

Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 513
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Wymiana uszczelniaczy zaworów - czy trzeba zdjąć głowice.. ?

Post autor: Zolak »

Czy zeby wymienic uszczeniacze zaworow trzeba zdjac glowice?
W probe 2.0 16V z 1996r
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Jeżeli masz wprawne ręce to raczej nie. Najważniejsze jest to żeby robić to ostrożnie żeby nic nie wpadło do komór spalania i innych zakamarków. Raczej ze względu na bezpieczeństwo zaleca się demontaż całej "klawiatury".
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 513
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

dziekuje

Post autor: Zolak »

Dziekuje rece raczej mam wprawne nie tylko do probe....hehe
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Jest tak jak napisal zenith839 lecz sa jeszcze "pomagacze" np.
UWAGA! Zawsze ustawiaj tlok w gornej pozycji (oczywiscie ten tlok ktorego zawory robisz).
-mozesz podgiac sobie jakis pret by kolejno blokowac rozpiete zawory lub inne podobne rozwiazanie.
-mozesz (jesli masz kompresor) wprowadzic powietrze do cylindra na ktorym pracujesz doskonale sie sprawdza.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

wingerman pisze: -mozesz (jesli masz kompresor) wprowadzic powietrze do cylindra na ktorym pracujesz doskonale sie sprawdza.
Oczywiście jesli zawory trzymają ciśnienie :P
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Nie pamiętam od kogo to słyszałem, ale wystarczy wykręcić świecę i przez nią na opuszczonym tłoku wepchać sznurek, następnie obrócić kołem tak, żeby sznurek zablokował zawór. :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”