Co o tym sądzicie



Poprzedni miał max.3 miesiące i był czyściutkiKITT pisze:Albo miałeś usyfiony stary filtr...strober pisze:Ale to być może subiektywne odczucie![]()
![]()
Masa przewężeń, załamań i droga powietrza długa, też powietrze ma czas się nagrzać. A do samego wlotu to mikroszczeliny doprowadzają to powietrze, więc faktycznie trochę ubogo.KITT pisze:Możesz to rozwinąć? Co z nim jest nie tak? Za długi za któtki? Bierze ciepłe powietrze? Łapie wodę? Za mała średnica? Przepustowość?KALII pisze:z dolotem ponieważ w dwójkach jest naprawdę ubogo z powietrzem oryginalny dolot jest po prostu śmieszny.
![]()
Nie. Powietrze leci nad chłodnicą. Przez chłodnicę to będzie lecieć jak zamontujesz stożek z takim długim dolotem co idzie w dół...Basf_Wrocław pisze:powietrze leci bodajrze przez chłodnicę
Powietrze nie jest doprowadzane przez "mikroszczeliny" tyko dostaje się do dolotu ze zderzaka, przed chłodnicą. To miejsce zaznaczyłem czerwonym kółkiem.Ronin pisze:Masa przewężeń, załamań i droga powietrza długa, też powietrze ma czas się nagrzać. A do samego wlotu to mikroszczeliny doprowadzają to powietrze, więc faktycznie trochę ubogo.
Ale chyba specjalnie tak zrobili bo przecież można było zrobić to po drugiej stronie, tak samo tylko prosto do puszki filtra powietrza, bez załamań. Przykład:Ronin pisze:Masa przewężeń, załamań i droga powietrza długa, też powietrze ma czas się nagrzać.
No to ok. To lepsze niż taki dolot "krótszy" jakiego zdjęcie wkleiłem powyżej (chrome intakes).Ronin pisze:Jeśli schylisz się u mnie pod autem to zobaczysz spory kawałek stożka więc przynajmniej w moim przypadku filtr nie zasysa ciepłego powietrza.
Aha.Ronin pisze:A oryginalny dolot to są mikro szczeliny
No to faktycznie jest mały otwór.KALII pisze:Kitt właśnie miałem o tym otworze pisać to on jest śmieszny według mnie
Na 99% są wstępnie nasączane.pablos11 pisze:Mam pytanie czy orginalne stozki K&N trzeba przed założeniem nasączyć go tym olejkiem czy juz jest nasączony i dopiero po 1 myciu go oliwić?