Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Vrisy a układ sterowania nimi
Vrisy a układ sterowania nimi
Mam problem z vrisami. Vris1 otwiera sie od razu po zapaleniu auta. Około 3tys zamyka sie. Natomiast vris2 otwiera się w okolicach 5 tys. Mam więc nie wątpliwie dosc spory problem. Auto zamula do 3 tyś, nastpnie idzie równiej do 5tys a po przekroczeniu tej wartości idzie jak rakieta do 6 - 6,5 tys/obr. Czytałem gdzies o układzie sterowania do vrisów. Czy jest ktoś kto ma lub wie jak to zrobic? Poszukuję osoby która podjeła by sie zrobić taki układ. W ostateczności wdzięczny bym był za jakiś schemat.
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
Witam
Vris 1 przy odpaleniu ma być zamknięty a przy około 3 tys. obrotów ma się otwierać przy około 6,2 tys. obrotów ma się zamykać. zaś vris 2 ma być otwarty w zakresie 4250-6250 obrotów. Tyle z teorii.
Ja walcze ze swoimi vrisami, a właściwie z prawidłowymi podłączeniami do solenoidów bo w większości przypadków tu leży problem lub też z samym ich działaniem. Na forum wiele razy było to omawiane, schemat masz powyżej w ostatnim linku Maro. Jak sprawdzić solenoid też masz, wystarczy podłonczyc go pod 12V i zobaczyć czy działa ( takie tyknięcie tłoczka) i tyle. U mnie się okazało, że mam walnięty jeden solenoid ( ten tłoczek co zamyka lub otwiera się, sterowany przez komputer, do którego idą wężyki) i dlatego całość nie działa jak powinna.
Pozdrawiam
Vris 1 przy odpaleniu ma być zamknięty a przy około 3 tys. obrotów ma się otwierać przy około 6,2 tys. obrotów ma się zamykać. zaś vris 2 ma być otwarty w zakresie 4250-6250 obrotów. Tyle z teorii.
Ja walcze ze swoimi vrisami, a właściwie z prawidłowymi podłączeniami do solenoidów bo w większości przypadków tu leży problem lub też z samym ich działaniem. Na forum wiele razy było to omawiane, schemat masz powyżej w ostatnim linku Maro. Jak sprawdzić solenoid też masz, wystarczy podłonczyc go pod 12V i zobaczyć czy działa ( takie tyknięcie tłoczka) i tyle. U mnie się okazało, że mam walnięty jeden solenoid ( ten tłoczek co zamyka lub otwiera się, sterowany przez komputer, do którego idą wężyki) i dlatego całość nie działa jak powinna.
Pozdrawiam
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...