Jak odróżnić Probe GT od GL ?

Tematy powracające jak bumerang.
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Jak odróżnić Probe GT od GL ?

Post autor: edi_pg »

Witam!

Na początek chciałbym przeprosić ze zasypuje forum pytaniami, ale po prostu jestem nie dość że nowy na forum to jestem też nowym użytkownikiem Probe. Mam nadzieje że w przyszłości będę mógł się jakoś odwcięczyć za okazaną tutaj pomoc.
Uprzedzam że szukałem odpowiedzi na ten temat i nie znalazłem. Może było zbyt błache:)
Nurtuje mnie nastepujące pytanie: Jak odróżnić wersję GT od GL?
Coś czytałem że GT ma inne zegary(do 220km/h) ale to można i w GL takie założyć. Ciekaw jestem czy jest jakaś różnica po której stwierdzę definitywnie że to GT a nie GL z turbiną.

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Tylne lampy w GT mają paski. Zderzaki są inne. Pod maską inny dolot powietrza, turbina, intercooler. Na listwach w GL jest napis GL - tyle mi się teraz nasuwa.

edit: GT ma spoiler, GL nie. GT podwójna rura wydechowa, GL pojedyncza
Ostatnio zmieniony 2006-04-07 00:00 przez Maciucha, łącznie zmieniany 1 raz.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

No tak, ale wiekszość z tych rzeczy można sobie pozamieniać. A coś co tak konkretnie powie że to GT?

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Świst turbiny, lub rzut oka pod maskę i VIN oczywiście
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

A w GL nie da sie turbiny zamontować?
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Da się, ale wtedy musisz zmienić osprzęt silnika na ten od GT i silnik z zewnątrz nie będzie się różnił. To są takie same silniki tylko z innym osprzętem (kolektory, przepływka-chyba, samo turbo i przewody turbiny, aparat zapłonowy) i o innym stopniu sprężania - tego wzrokiem nie sprawdzisz.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

edi_pg pisze:A w GL nie da sie turbiny zamontować?
|Da sie ale to juz raczej GT :wink:
licznik, Gl nie ma boost, rózne wnętrza.
tarcze z tyłu- Gt, bo Gl ma bębny, inne lampy tylnie jak już powiedział Maciucha,do tego inne zderzaki, Gt 91.92 ma z przodu taką jakby siatke a z tyłu napis GT na zderzaku i są niższe od Gl-owskich, za to Gt 89.90 ma na zderzakach takie przetłoczenie jak na liswach(szerokie listwy na bokach samochodu) GT ma ABS(nie wiem czy GL miały, raczej nie), inne tapicerki, GT ma ładniejszy materiał, mozna tak wymieniac, najwięcej wiadomości na ten temat, jest na performanceprobe
pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Da się ale gra nie warta świeczki przy dzisiejszych cenach probków 1. Poszukaj na forum był jeden temacik związany z przekładaniem do GL czy LX silnika z turbo co więcej udanego :D Ale wszystko było w probku przerabiane do góry nogami :lol: Ale co najważniejsze probrek żyje.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Bogdan9999 pisze:Da się ale gra nie warta świeczki przy dzisiejszych cenach probków 1. Poszukaj na forum był jeden temacik związany z przekładaniem do GL czy LX silnika z turbo co więcej udanego :D Ale wszystko było w probku przerabiane do góry nogami :lol: Ale co najważniejsze probrek żyje.
A ja tak lubię swojego, że przeszczepię silnik z GT. A GT-ek GL-em się stanie... I sprzedany zostanie.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

To tak jak ja mam obsesję na punkcie swojego :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

przyjedz na zlot,to może nawet zobaczysz jaka jest różnica podczas jazdy :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Maciucha pisze:Tylne lampy w GT mają paski.
|-( Tygrysy mają paski, stonka ma paski, damskie torebki ze skóry zebry (oczywiście sztucznej) mają nawet paski do kwadratu :twisted:
Małpka (choć GT) nie ma :mrgreen:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „F.A.Q.”