Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Klakson - raz działa, raz nie
- Michał_krk
- Posty: 10
- Rejestracja: 2006-04-26 16:21
Klakson - raz działa, raz nie
cze
Mam problem z klaksonem, a mianowicie dzieje się tak ze raz zadzwoni a potem już nie działa a i ten pierwszy raz to tez tak ledwo co.
Mam problem z klaksonem, a mianowicie dzieje się tak ze raz zadzwoni a potem już nie działa a i ten pierwszy raz to tez tak ledwo co.
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Ja wymieniałem na nowe za chyba 45PLN. (dwutonowe)
Starych nie ma co reanimować, bo pewnie rudy je zażarł.

Starych nie ma co reanimować, bo pewnie rudy je zażarł.

Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Klubowicz
- Posty: 3852
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Mi też nie działały...odkręciłem je przeczyściłem wszystkie styki i nadal nic. Dopiero WD 40 i wkręciłem te śrubki (nie wiem - chyba do regulacji tonów, jedna na każdym klaksonie, są na wkrętak) i wtedy zaczęły działać.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: klakson
Klakson prawy może się posypać gdyż pod prawym błotnikiem jest też powiedzy hłodniczka od wspomagania, ów rurki lubią parcieć a płyn leci po klaksonie. zobacz czy nie masz tam wilgotno bo warto to zrobić waraz z wymianą trąbek.UltimateWarrior pisze:cze
Mam problem z klaksonem, a mianowicie dzieje się tak ze raz zadzwoni a potem już nie działa a i ten pierwszy raz to tez tak ledwo co.
- emce
- Posty: 351
- Rejestracja: 2006-05-08 14:09
- Galeria: viewtopic.php?t=10155
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Seryjnie mamy dwa klaksony z tego co czytam. Obawiam się, że w moim przypadku trąbi tylko jeden (ten wyższy wg. mnie, bo sygnał taki trochę piszczący jakby, ale nie do końca). Tak czy inaczej, po poznaniu nie daleko szukać baranów (bez urazy dla kierowców oczywiście), na których nie raz zawiesza się rękę na klaksonie, i tutaj pojawia się pytanie, na allegro znalazłem dwa modele klaksonów, jak piszą b. głośne
. Jak to jest z montażem? Wywalam tamte, wkładam nowe i wszystko si? Do czego przekaźniki jakie oferują na tych aukcjach?
http://moto.allegro.pl/item198920722_kl ... ne_ss.html
lub
http://moto.allegro.pl/item200253235_ba ... akson.html
PS.
Ale mnie wzięło coś ostatnio na dodatki do probasa
obym nie przesadził 

http://moto.allegro.pl/item198920722_kl ... ne_ss.html
lub
http://moto.allegro.pl/item200253235_ba ... akson.html
PS.
Ale mnie wzięło coś ostatnio na dodatki do probasa



-
- Klubowicz
- Posty: 3852
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Oryginalne klaksony mają jedno wyjście "plusowe" i przykręcane są do nadwozia (czyli do masy). Nowe mogą mieć dwa wyjścia - wtedy jedno wyjście musisz podłączyć do masy, drugie normalnie do "plusa".
Co do przekaźników - podejrzewam, że oryginalne powinny wystarczyć.
Obawiam się, że te blaszki na zdjęciu mogą być za krótkie bo trzeba je będzie wygiąć o 45 stopni, jeżeli nie wykorzystasz mocowań oryginalnych.
Co do przekaźników - podejrzewam, że oryginalne powinny wystarczyć.
Obawiam się, że te blaszki na zdjęciu mogą być za krótkie bo trzeba je będzie wygiąć o 45 stopni, jeżeli nie wykorzystasz mocowań oryginalnych.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:

Robert (w wątku [url=http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?p=136656#136656] klakson nie działa[/url]) pisze:... (jeśli nie działają Wam również światła stop to strzelił bezpiecznik).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





a klakson idzie jeszcze przez jakis przekaznik ?? bo od pewnego czasu mi nie dziala i po nacisnieciu sygnalu slysze takie klikniecie, pozatym przy braku bezpiecznika od chowania swiatel swiatla mi nie swieca wiec spioch nie dziala :/ i nie wiem co jest grane czy 2 problemy czy moze tylko gdzies jakis przekaznik ??
Ford Probe 2.2GT
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W strefie masz zrarowane schematy elektryczne do jedynki.
Jeśli problemem będzie "doklikać się" do nich, to odszukaj wątek "Kupie serwisówke (instrukcje obsługi)".
Jeśli problemem będzie "doklikać się" do nich, to odszukaj wątek "Kupie serwisówke (instrukcje obsługi)".
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade




