Strona 1 z 1
					
				Kody 11 oraz 21 Probe2 2.5.v6
				: 2006-06-19 09:54
				autor: Ada
				Witam
Mam takie błędy, 11 i 21, szukam wszędzie co one oznaczaja ale nigdzie ich nie znalazlem.. Czy ktoś wie coś na ten temat?? 
pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 12:06
				autor: Robert
				
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 12:13
				autor: Ada
				No dokładnie w 97. Też myślałem ,że jest tam na bank OBDII ale nie, jest OBDI taka sama wtyczka diagnostyczna jak w innych Probach 2.
Chodzi oczywiście o błedy silnika.
Żre mi tyle paliwa, że nie wiem co jest grane ( ok. 17l na 100) przy jeżdzie mieszanej, mam na tą chwile odłączona wtyczke od vrisa 1 bo jak jest włączona to pali pod 20 ... masakra!! zwierajac piny, właśnie takie błedy mi wyszły, 11 i 21 i nigdzie nie ma opisu co to za jedne..
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 12:23
				autor: Robert
				Sprawdź w VINie rocznik i odejmij 2 cylindry to przynajmniej 11 będzie można wytłumaczyć 

 
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 12:41
				autor: Ada
				W VINIE rocznik 97 a żartu nie załapałem do końca... 
 
Pomocy!!!
 
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 21:39
				autor: Basf_Wrocław
				Zajżyj do linków, które dał ci Robert. Może VIN przebity ? 

 albo silnik wymieniony 

 
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 21:53
				autor: Voodoo
				Jeśli masz Probka '97 ('96) w wersji USA to wydaje mi się, że na 100% masz OBD2 i niestety do odczytania kodów potrzeba specjalnego urządzenia (skanera).
A gniazdo chyba powinno znajdować się gdzieś w dolnej części konsoli gdzieś pod kierownicą. Nie wiem jak to było w EURO ale chyba i tak wszystkie miały standardowy port diagnostic pod maską i te z OBD2 dodatkowe w środku auta.
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 22:02
				autor: Ada
				taa, wymieniony... przezemnie... z V6 na V6... a bić bede zaraz głową o klape mojego proba...
Patrzeć patrzyłem na linki ale nie ma takich kodów błędów, wiec albo ja coś źle odczytuje albo ja już nie wiem albo to są jakieś dziwne kody.. a że nie ma problemu w sumie z odczytem to się sprawa komplikuje..
Czytam kody zgodnie z tym co piszą na fordprobe.net .
Co dziwne, nie da się odczytać kodów przez chek'a a tylko przez diode która łączę pod plus akumulatora. Byłem u kolesia co zajmuję sie diagnostyką i twierdzi, ze mam system OBDI choć wszędzie pisze że Probki po 95 r. miały OBDII. Czy ktoś ma jakieś pomysły?? .. poza dowcipami oczywiście..[/url]
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 22:08
				autor: Basf_Wrocław
				Ale to nie są dowcipy. Sprawdź co oznaczają te kody w OBD1 i jeśli się to sprawdzi to znaczy, że albo masz wymieniony silnik albo nabity nowy VIN.
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 22:15
				autor: Ronin
				Ja mam OBD II i przy zwarciu pinów ten i gnd cheek nie reaguje(nie da się zczytać błędów na zworę tylko jak pisze Voodo przez skaner 

 ), też musisz mieć OBD I.
 
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 22:18
				autor: Ada
				ale pisze, mam silnik v6. Patrzyłem, brak złącza systemowego na OBDII w kabinie... pod klapą bagażnika tylko złącze diagnostic.
Mam wersje EURO rocznik z Vinu 97. powtarzają się kody na przemian: 10,11,21, przerwa i znów 10,11,21, a bez ustalenia jakie są błedy  nigdy nie dojde ze spalaniem 

 
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 22:21
				autor: Basf_Wrocław
				No masz silnik V6 ale z OBD1 jeśli mozesz kody zczytać diodą. A OBD1 nie było w roczniku 97 

 
			 
			
					
				
				: 2006-07-03 08:49
				autor: pawelc
				10 to na pewno czujnik temperatury powietrza jest on w przepływce ,
21,11 nie znalazłem ,a tak na marginesie to dziwne że nie masz obd2 ,może jakiś swap był dokonany...
			 
			
					
				
				: 2006-07-03 17:12
				autor: Sqad
				Ada pisze:
Co dziwne, nie da się odczytać kodów przez chek'a a tylko przez diode która łączę pod plus akumulatora. Byłem u kolesia co zajmuję sie diagnostyką i twierdzi, ze mam system OBDI choć wszędzie pisze że Probki po 95 r. miały OBDII. Czy ktoś ma jakieś pomysły?? .. poza dowcipami oczywiście..[/url]
do 95 można sprawdzić chcekiem poprzez zwore, w 95 poprzez diode, ale mam takie pytnie czy tej diody nie powinieneś podpiąć pod "-" a nie plus aku??
 
			 
			
					
				
				: 2006-07-03 17:25
				autor: Robert
				Przecież napisał
Ada pisze:Co dziwne...
 
 
			 
			
					
				
				: 2006-07-03 19:16
				autor: Ada
				Na stronie fordprobe.net opisany jest sposób, że diodę podłącza się pod plus akumulatora, tak też zrobiłem.
Jutro jadę do gościa, który ponoć jest dobry w tym co robi i z czyta mi kody.  

  pożyjemy zobaczymy..
 
			 
			
					
				
				: 2006-07-04 08:38
				autor: Basf_Wrocław
				Diode podłącza się pod "ten" i "gnd". To drugie to nic innego jak stały minus więc albo coś ci się pomieszało albo masz zaje... powalone w elektryce.
			 
			
					
				
				: 2006-07-04 10:46
				autor: Ada
				Zworę robi się na TEN i GND a jak ci Chek nie działa to podłączasz diode z opornikiem 100 k pod plusa i pod jedno z gniazd złącza diagnostycznego.
ps. pokzałbym ci zdjęcie ale za chol....re nie potrafię tu zamieścić zdjęć..[/img] więc podaję link : 
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=42 
			 
			
					
				
				: 2006-07-04 11:21
				autor: Robert
				Dobra - trzeba trochę "odmieszać" 

W obu przypadkach zwora pomiędzy 
ten a 
gnd i albo kontrolka 
check engine, albo dioda pomiędzy 
fen i plus akumulatora.
Sorry za zamieszanie 
 
 http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3758
 
 http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=42 
			 
			
					
				
				: 2008-08-16 16:24
				autor: Robert
				Wybaczcie post pod postem w odstępie 2 lat 
 
pawelvr [i](w nowym wątku zatytułowanym ''kod 11'')[/i] pisze:Jak w temacie. Szukalem ale nie znalazlem i nie wiem co oznacza. Probe 2.5 93r. 

 
Kod 11 w silniku 2.0 odpowiada 10 w 2.5 i pozostałych (niewystępujących w Probe, tj. 1.3, 1.6 i 1.
8). 
Wg serwisówki i wg performanceprobe (bezpośredni odsyłacz powyżej) ani kod 11 nie ma prawa wystąpić w 2.5, ani 10 w 2.0. Stąd wcześniejsze żarty dot. ilości cylindrów. Ale jeśli jesteście pewni odczytanego numeru, to może potraktujcie je zamiennie, bo to ten sam błąd.
Aby poznać dotychczasowe przygody posiadaczy z tym kodem wystarczy poszukać 
IAT lub 
intake (w tym dziale i w ogólnym Ford Probe).
 
			 
			
					
				kod 11
				: 2008-08-16 17:39
				autor: pawelvr
				Mam silnik 2.5 93r. Wywala mi kody 4 i 11, wiem ze 4 to czujnik polozenia walu w aparacie zaplonowym ale nie wiem co oznacza 11? Kolega napisal ze 11 w 2.0 to to samo co 10 w 2.5 i 11 nie wystepuje w 2.5, jesli odepne wtyczke od przeplywomierza to pokazuje kody 4 10 11 po resecie kompa nie ma bledow ale wystarczy pojezdzic chwilke i wywala 4 i 11. check engine podczas jazdy nie swieci sie ciagle, raz sie swieci raz nie. moze ktos ma jakis pomysl?
			 
			
					
				Re: Kody 11 oraz 21 Probe2 2.5.v6
				: 2008-12-07 19:58
				autor: meg_82
				Panowie byłam pare dni temu u mechanika który w końcu sprawdził błędy w moim Probku i wyszło że ma błąd 11 i 17 i moje pytania skoro błąd 11 równa się błędowi 10 czyli czujnik temperatury powietrza więc czy mam wymieniać przepływomierz?i drugie pytanie odnośnie drugiego błędu jeśli sondy obie mam wymienione to co w takim razie jest nie tak?dziękuje za podpowiedzi.pozdrawiam.
			 
			
					
				Re: Kody 11 oraz 21 Probe2 2.5.v6
				: 2008-12-07 21:02
				autor: Robert
				Zajrzyj do 
 wątku dot. kodu 17 i przeczytaj opis Voodoo.