panowie a co wy na to:
http://www.at2000.pl/index.php?option=c ... &Itemid=66
te rozwiazanie tez zastosowano w mazdzie rx8, pozniej wkleje linka
a e-turbo nie ma dziury i dziala od biegu jalowego to mi sie podoba(stale cisnienie doladowania niezaleznie od obrotow silnika), nie trzeba tez odprężać silnika, pzrynajmniej w tych slabszych wersjach e-turbo, tak mi odpisali z at 2000
Electric Turbo
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 2004-12-12 17:06
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=8917
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontakt:
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
mazda RX8 ma silnik wolnossacy a tego typu wynalazki sobie podaruj to juz bylo wiele razy opisywane i sa dwie mozliwosci
1-odsrodkowe dzialaja bardzo krutko bo moc potrzebna do ich napedzania jest tak duza ze nie wydoli ci alternator
2-prominiowe maja cis doladowania rzedu 0.05 bara czyli piniadze w bloto
Ogolnie sobie odpusc takie wynalazki to rada z mojej strony
Pozdrawiam
1-odsrodkowe dzialaja bardzo krutko bo moc potrzebna do ich napedzania jest tak duza ze nie wydoli ci alternator
2-prominiowe maja cis doladowania rzedu 0.05 bara czyli piniadze w bloto
Ogolnie sobie odpusc takie wynalazki to rada z mojej strony
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT