Dymi po dłuższym hamowaniu silnikiem

WojtekProbe
Posty: 69
Rejestracja: 2005-04-09 10:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Dymi po dłuższym hamowaniu silnikiem

Post autor: WojtekProbe »

Po ok. 300m zjeździe z górki hamując silnikiem i ostrym skręcie 90st (to może też mieć znaczenie), auto po ponownym dodaniu gazu zakopciło na niebiesko. Co może powodować taką dolegliwość ?
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

:arrow: Przebieg :D czyli standard pewnie uszczelniacze pierścienie to dwie rzeczy odpowiedzialne za spalanie oleju czyli kopcenie.
WojtekProbe
Posty: 69
Rejestracja: 2005-04-09 10:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: WojtekProbe »

To akurat wiem tylko liczyłem na bardziej konkretną odpowiedź pierścienie czy uszczelniacze ? Przez co będzie wypychać olej podczas hamowania silnikiem ?
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Nikt nie jest wróżką. Co do zakrętu 90 stopni i kopcenia w tym momencie to pewnie zbieg okoliczności. Zmierz ciśnienie na cylindrach i się dowiesz czy pierścienie czy też tylko uszczelniacze, innej rady nie widze.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”