Ford Probe 3,2l SHO TwinTurbo
Ford Probe 3,2l SHO TwinTurbo
Coś dla smaku i dla oka Ford Probe z silnikiem V6 3,2 SHO produkcji yamahy, robiony dla potrzeby forda. Do tego dołożone TwinTurbo
MAteriały z tąd:
http://www.harborside.com/~lhumbert/probepg.html
Dodam że samochód w serii ma 200 koni znaczy się silniczek. Taurus z tym silnikiem ma seryjnie 6,8 do setki, a wiadomo że jest cięższy od proba ciekawe jak to się sprawuje u nas.
MAteriały z tąd:
http://www.harborside.com/~lhumbert/probepg.html
Dodam że samochód w serii ma 200 koni znaczy się silniczek. Taurus z tym silnikiem ma seryjnie 6,8 do setki, a wiadomo że jest cięższy od proba ciekawe jak to się sprawuje u nas.
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
A po co ci dwa stożki ? Stosuje się jeden, bo konieczne by było upchnięcie dwóch przepływomierzy itd., a na to już miejsca nie ma. To jest rozwiązanie dokładnie z mojego bolida i zapewniam, że nie jest pospoliteSqad pisze:Schemacik różowo bardzo wygląda, a w rzeczywistości tak nie jest. Weź upchnij to wszystko, te metry dodatkowego orurowania, do tego strasznie pospolicie to jest rozwiązane, bo są dwie turbiny, to powinny być dwa stożki, ale by był dźwięk.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
hehe niezłe może jak bym miał taki silniczek w swoim to nie marzył bym o Mitsubishi 3000 GT ale i proben daje nieźle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A z takim silniczkiem w probku to latać można by było jeszcze twin turbo !!!!!!!!!!!!!! Śmierć w oczach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A z takim silniczkiem w probku to latać można by było jeszcze twin turbo !!!!!!!!!!!!!! Śmierć w oczach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
Dwa stożki są na bajerze, a lubie mieć ładnie pod maską.asdero pisze:A po co ci dwa stożki ? Stosuje się jeden, bo konieczne by było upchnięcie dwóch przepływomierzy itd., a na to już miejsca nie ma. To jest rozwiązanie dokładnie z mojego bolida i zapewniam, że nie jest pospolite
Poza tym coś by się znalazło co nie ma przepływomierza.