






MAteriały z tąd:
http://www.harborside.com/~lhumbert/probepg.html
Dodam że samochód w serii ma 200 koni znaczy się silniczek. Taurus z tym silnikiem ma seryjnie 6,8 do setki, a wiadomo że jest cięższy od proba ciekawe jak to się sprawuje u nas.
A po co ci dwa stożki ? Stosuje się jeden, bo konieczne by było upchnięcie dwóch przepływomierzy itd., a na to już miejsca nie ma. To jest rozwiązanie dokładnie z mojego bolida i zapewniam, że nie jest pospoliteSqad pisze:Schemacik różowo bardzo wygląda, a w rzeczywistości tak nie jest. Weź upchnij to wszystko, te metry dodatkowego orurowania, do tego strasznie pospolicie to jest rozwiązane, bo są dwie turbiny, to powinny być dwa stożki, ale by był dźwięk.
Dwa stożki są na bajerze, a lubie mieć ładnie pod maską.asdero pisze:A po co ci dwa stożki ? Stosuje się jeden, bo konieczne by było upchnięcie dwóch przepływomierzy itd., a na to już miejsca nie ma. To jest rozwiązanie dokładnie z mojego bolida i zapewniam, że nie jest pospolite