Witam potrzebuje przekaźnik od podnoszenia lampy , tej od strony pasażera ( albo jego oznaczenie ) mój całkowicie przestał istnieć poprzedni właściciel go już wcześniej reanimował , ale teraz już nic się z nim nie da zrobić
Ostatnio zmieniony 2006-04-25 18:31 przez Sokół, łącznie zmieniany 2 razy.
Sokół pisze:Witam potrzebuje przekaźnik od podnoszenia lampy , tej od strony pasażera ( albo jego oznaczenie ) mój całkowicie przestał istnieć poprzedni właściciel go już wcześniej reanimował , ale teraz już nic się z nim nie da zrobić
Zenith pisze wyraźnie lampy a nie wycieraczki
A z resztą u ciebie normalne to gdybać byle nie na temat , tylko sensacja
maciej pisze:Zenith pisze wyraźnie lampy a nie wycieraczki
A z resztą u ciebie normalne to gdybać byle nie na temat , tylko sensacja
Zenith nic takiego nie pisał - ale u Ciebie to normalne: mylić innym tropy (co kto powiedział lub napisał i z czym ma problem) i opierniczać innych użytkowników
Macieju jak wszyscy wiedzą i jak zawsze widać lubisz prowokować awanturę. Więc nie obraź się ale oleję twoje teksty. A chodziło mi o czasówkę która bierze udział np przy mrugnięciu długimi przy wyłączonych lampach. Konstrukcja tego układu jest podobna do właśnie czasówki od wycieraczek. Mniejsza o to. Sokół chociaż nie rozbierałem całego układu elektrycznego lamp to wydaje mi się że to będzie najzwyklejszy przekaźnik. Musisz tylko sprawdzić czy nóżki będą się zgadzać.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Relay = przekaźnik....
a przekaźnik to przekaźnik..
no nie Andrzej..??
Dla ciebie jest róznica .
Jak pies je to nie szczeka.
Robercie planeta małp na polsacie nadal hit jest w niedziele rano , zawsze jak widze ten film mysle o tobie , więc program czytaj po polsku.
Panowie czy naprawdę nie potraficie się opanować i trzeba interwencji Moderatora
Chłopaki proponuje ignorować zachowanie Macieja.
A Tobie Maciej proponuje zaprzestać siana zamętu, bo będę zmuszony posprzątać temat.
Proszę wrócić do sedna sprawy i pomóc koledze.
Ostatnio zmieniony 2006-04-25 21:59 przez Voodoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Sokół spróbuj zrobić tak:
Kup sobie najzwyklejszy przekaźnik, tylko o dużym prądzie tak gdzieś 15A powinno wystarczyć. Sprawdź stary przekaźnik gdzie ma nóżki. Użyj do tego omomierza. Dwie nóżki są odpowiedzialne za cewkę, dwie za przejście. Jak już będziesz wiedział gdzie i co sprawdź jak z nóżkami przy nowym przekaźniku. Podłącz prawidłowo przekaźnik i zobacz czy lampy będą chodzić. Jak tak to zepnij całość, jeżeli będzie trzeba poukładaj odpowiednio wtyki w nóżkach, i będzie dobrze.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Chodzi o ten przekaźnik w silniczku od lamp , a dokładniej po drugiej stronie przekladni ślimakowej czarna osłonka na dwie srubki . tylko ten przekaźnik załuż zadla od wilgoci i wieki trzyma . Sam to zrobiłem 6 lat i nic
Dzięki za odpowiedź!
Nie spodziewałem się tak burzliwej dyskusji
Wypróbuje ten myk ze zwykłym przekaźnikiem , bo mój rozsypał się w dłoniach
Jeszcze raz dzięki