Kody 11 oraz 21 Probe2 2.5.v6
Kody 11 oraz 21 Probe2 2.5.v6
Witam
Mam takie błędy, 11 i 21, szukam wszędzie co one oznaczaja ale nigdzie ich nie znalazlem.. Czy ktoś wie coś na ten temat??
pozdrawiam
Mam takie błędy, 11 i 21, szukam wszędzie co one oznaczaja ale nigdzie ich nie znalazlem.. Czy ktoś wie coś na ten temat??
pozdrawiam
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W roczniku 97 masz te kody?
http://www.performanceprobe.com/doityou ... cs/est.php
I czy chodzi przynajmniej o silnik? Może ABS?
http://www.performanceprobe.com/doityou ... php?app=97
http://www.performanceprobe.com/doityou ... cs/est.php
I czy chodzi przynajmniej o silnik? Może ABS?
http://www.performanceprobe.com/doityou ... php?app=97
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
No dokładnie w 97. Też myślałem ,że jest tam na bank OBDII ale nie, jest OBDI taka sama wtyczka diagnostyczna jak w innych Probach 2.
Chodzi oczywiście o błedy silnika.
Żre mi tyle paliwa, że nie wiem co jest grane ( ok. 17l na 100) przy jeżdzie mieszanej, mam na tą chwile odłączona wtyczke od vrisa 1 bo jak jest włączona to pali pod 20 ... masakra!! zwierajac piny, właśnie takie błedy mi wyszły, 11 i 21 i nigdzie nie ma opisu co to za jedne..
Chodzi oczywiście o błedy silnika.
Żre mi tyle paliwa, że nie wiem co jest grane ( ok. 17l na 100) przy jeżdzie mieszanej, mam na tą chwile odłączona wtyczke od vrisa 1 bo jak jest włączona to pali pod 20 ... masakra!! zwierajac piny, właśnie takie błedy mi wyszły, 11 i 21 i nigdzie nie ma opisu co to za jedne..
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Sprawdź w VINie rocznik i odejmij 2 cylindry to przynajmniej 11 będzie można wytłumaczyć
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Jeśli masz Probka '97 ('96) w wersji USA to wydaje mi się, że na 100% masz OBD2 i niestety do odczytania kodów potrzeba specjalnego urządzenia (skanera).
A gniazdo chyba powinno znajdować się gdzieś w dolnej części konsoli gdzieś pod kierownicą. Nie wiem jak to było w EURO ale chyba i tak wszystkie miały standardowy port diagnostic pod maską i te z OBD2 dodatkowe w środku auta.
A gniazdo chyba powinno znajdować się gdzieś w dolnej części konsoli gdzieś pod kierownicą. Nie wiem jak to było w EURO ale chyba i tak wszystkie miały standardowy port diagnostic pod maską i te z OBD2 dodatkowe w środku auta.
Ford Probe 2.0 '94r.
taa, wymieniony... przezemnie... z V6 na V6... a bić bede zaraz głową o klape mojego proba...
Patrzeć patrzyłem na linki ale nie ma takich kodów błędów, wiec albo ja coś źle odczytuje albo ja już nie wiem albo to są jakieś dziwne kody.. a że nie ma problemu w sumie z odczytem to się sprawa komplikuje..
Czytam kody zgodnie z tym co piszą na fordprobe.net .
Co dziwne, nie da się odczytać kodów przez chek'a a tylko przez diode która łączę pod plus akumulatora. Byłem u kolesia co zajmuję sie diagnostyką i twierdzi, ze mam system OBDI choć wszędzie pisze że Probki po 95 r. miały OBDII. Czy ktoś ma jakieś pomysły?? .. poza dowcipami oczywiście..[/url]
Patrzeć patrzyłem na linki ale nie ma takich kodów błędów, wiec albo ja coś źle odczytuje albo ja już nie wiem albo to są jakieś dziwne kody.. a że nie ma problemu w sumie z odczytem to się sprawa komplikuje..
Czytam kody zgodnie z tym co piszą na fordprobe.net .
Co dziwne, nie da się odczytać kodów przez chek'a a tylko przez diode która łączę pod plus akumulatora. Byłem u kolesia co zajmuję sie diagnostyką i twierdzi, ze mam system OBDI choć wszędzie pisze że Probki po 95 r. miały OBDII. Czy ktoś ma jakieś pomysły?? .. poza dowcipami oczywiście..[/url]
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
ale pisze, mam silnik v6. Patrzyłem, brak złącza systemowego na OBDII w kabinie... pod klapą bagażnika tylko złącze diagnostic.
Mam wersje EURO rocznik z Vinu 97. powtarzają się kody na przemian: 10,11,21, przerwa i znów 10,11,21, a bez ustalenia jakie są błedy nigdy nie dojde ze spalaniem
Mam wersje EURO rocznik z Vinu 97. powtarzają się kody na przemian: 10,11,21, przerwa i znów 10,11,21, a bez ustalenia jakie są błedy nigdy nie dojde ze spalaniem
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
do 95 można sprawdzić chcekiem poprzez zwore, w 95 poprzez diode, ale mam takie pytnie czy tej diody nie powinieneś podpiąć pod "-" a nie plus aku??Ada pisze: Co dziwne, nie da się odczytać kodów przez chek'a a tylko przez diode która łączę pod plus akumulatora. Byłem u kolesia co zajmuję sie diagnostyką i twierdzi, ze mam system OBDI choć wszędzie pisze że Probki po 95 r. miały OBDII. Czy ktoś ma jakieś pomysły?? .. poza dowcipami oczywiście..[/url]
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Przecież napisał
Ada pisze:Co dziwne...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Na stronie fordprobe.net opisany jest sposób, że diodę podłącza się pod plus akumulatora, tak też zrobiłem.
Jutro jadę do gościa, który ponoć jest dobry w tym co robi i z czyta mi kody. pożyjemy zobaczymy..
Jutro jadę do gościa, który ponoć jest dobry w tym co robi i z czyta mi kody. pożyjemy zobaczymy..
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Zworę robi się na TEN i GND a jak ci Chek nie działa to podłączasz diode z opornikiem 100 k pod plusa i pod jedno z gniazd złącza diagnostycznego.
ps. pokzałbym ci zdjęcie ale za chol....re nie potrafię tu zamieścić zdjęć..[/img] więc podaję link : http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=42
ps. pokzałbym ci zdjęcie ale za chol....re nie potrafię tu zamieścić zdjęć..[/img] więc podaję link : http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=42
Ostatnio zmieniony 2006-07-04 11:23 przez Ada, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Dobra - trzeba trochę "odmieszać"
W obu przypadkach zwora pomiędzy ten a gnd i albo kontrolka check engine, albo dioda pomiędzy fen i plus akumulatora.
Sorry za zamieszanie
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3758
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=42
W obu przypadkach zwora pomiędzy ten a gnd i albo kontrolka check engine, albo dioda pomiędzy fen i plus akumulatora.
Sorry za zamieszanie
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3758
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=42
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Wybaczcie post pod postem w odstępie 2 lat
Wg serwisówki i wg performanceprobe (bezpośredni odsyłacz powyżej) ani kod 11 nie ma prawa wystąpić w 2.5, ani 10 w 2.0. Stąd wcześniejsze żarty dot. ilości cylindrów. Ale jeśli jesteście pewni odczytanego numeru, to może potraktujcie je zamiennie, bo to ten sam błąd.
Aby poznać dotychczasowe przygody posiadaczy z tym kodem wystarczy poszukać IAT lub intake (w tym dziale i w ogólnym Ford Probe).
Kod 11 w silniku 2.0 odpowiada 10 w 2.5 i pozostałych (niewystępujących w Probe, tj. 1.3, 1.6 i 1.8).pawelvr [i](w nowym wątku zatytułowanym ''kod 11'')[/i] pisze:Jak w temacie. Szukalem ale nie znalazlem i nie wiem co oznacza. Probe 2.5 93r.
Wg serwisówki i wg performanceprobe (bezpośredni odsyłacz powyżej) ani kod 11 nie ma prawa wystąpić w 2.5, ani 10 w 2.0. Stąd wcześniejsze żarty dot. ilości cylindrów. Ale jeśli jesteście pewni odczytanego numeru, to może potraktujcie je zamiennie, bo to ten sam błąd.
Aby poznać dotychczasowe przygody posiadaczy z tym kodem wystarczy poszukać IAT lub intake (w tym dziale i w ogólnym Ford Probe).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
kod 11
Mam silnik 2.5 93r. Wywala mi kody 4 i 11, wiem ze 4 to czujnik polozenia walu w aparacie zaplonowym ale nie wiem co oznacza 11? Kolega napisal ze 11 w 2.0 to to samo co 10 w 2.5 i 11 nie wystepuje w 2.5, jesli odepne wtyczke od przeplywomierza to pokazuje kody 4 10 11 po resecie kompa nie ma bledow ale wystarczy pojezdzic chwilke i wywala 4 i 11. check engine podczas jazdy nie swieci sie ciagle, raz sie swieci raz nie. moze ktos ma jakis pomysl?
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2008-01-12 18:52
- Galeria: viewtopic.php?t=16461
Re: Kody 11 oraz 21 Probe2 2.5.v6
Panowie byłam pare dni temu u mechanika który w końcu sprawdził błędy w moim Probku i wyszło że ma błąd 11 i 17 i moje pytania skoro błąd 11 równa się błędowi 10 czyli czujnik temperatury powietrza więc czy mam wymieniać przepływomierz?i drugie pytanie odnośnie drugiego błędu jeśli sondy obie mam wymienione to co w takim razie jest nie tak?dziękuje za podpowiedzi.pozdrawiam.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Kody 11 oraz 21 Probe2 2.5.v6
Zajrzyj do wątku dot. kodu 17 i przeczytaj opis Voodoo.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade