Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.

Amortyzatory 2.2 GT

Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

ej,ej chlopy nie odbiegajmy od tematu!

to jak beda pasowaly czy nie?bo za ta kase to biore caly komplet i nawet mi ich szkoda nie bedzie jak poleca za rok :wink:
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Witam!

Czeka mnie wymiana amorków i tutaj przed wymianą mam pewne wątpliwości. Chodzi o kwestię wymiany i ustawienia regulacji. Wiadomo że w trzpień amortyzatora wchodzi część od silniczka regulującego. I tutaj pytanie, jak ustaiwić amortyzatory żeby działał tak jak powinien? Czy da się jakoś poznać w jakiej pozycji jest ustawiony amortyzator? Nie chce założyć nowych amorów żeby się okazało że jeden mam w pozycji soft, drugi sport a z przodu jeszcze normal. Chce się dowiedzieć zanim stanę przed samochodem z dwoma amorami w ręku i będe się drapał po głowie i zastanawiał: Jak to było....

PS.

Użyłem funkcji szukaj ale nie znalazłem zadowalających odpowiedzi.

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
TOMEK
Posty: 69
Rejestracja: 2005-01-08 10:05
Galeria: viewtopic.php?t=15028
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: TOMEK »

A ja kupiłem nowe w sklepie za 1000zl japonskiej firmy Kayab sa bez regulacji. zreszta i tak nie uzywalem tego guziczka bo jezdzilem zawsze na sport.a te ktore zmienilem teraz sa jeszcze twardsze.
Tomek- Ford-Probe- 2.2- TURBO -USA--Siła Marki--
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

TOMEK pisze:A ja kupiłem nowe w sklepie za 1000zl japonskiej firmy Kayab sa bez regulacji. zreszta i tak nie uzywalem tego guziczka bo jezdzilem zawsze na sport.a te ktore zmienilem teraz sa jeszcze twardsze.
To tak na temat...:D
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

edi_pg pisze:Witam!

Czeka mnie wymiana amorków i tutaj przed wymianą mam pewne wątpliwości. Chodzi o kwestię wymiany i ustawienia regulacji. Wiadomo że w trzpień amortyzatora wchodzi część od silniczka regulującego. I tutaj pytanie, jak ustaiwić amortyzatory żeby działał tak jak powinien? Czy da się jakoś poznać w jakiej pozycji jest ustawiony amortyzator? Nie chce założyć nowych amorów żeby się okazało że jeden mam w pozycji soft, drugi sport a z przodu jeszcze normal. Chce się dowiedzieć zanim stanę przed samochodem z dwoma amorami w ręku i będe się drapał po głowie i zastanawiał: Jak to było....

PS.

Użyłem funkcji szukaj ale nie znalazłem zadowalających odpowiedzi.

Pozdrawiam
komp powinien sam dobrać podczas jazdy twardość każdego amora, komp nawet potrafi sam sobie przeżucić z soft na sport po przekroczenia chyba jakiejś prędkości, było już o tym pisane...
Obrazek
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Ale w jaki sposób komputer ma sprawdzić w jakiej pozycji jest amortyzator? Coś mi się to nie widzi żeby sam to rozpoznawał. Przecież nie ma żadnego czujnika w amortyzatorze. Jak zdejmiemy silnik od regulacji przełączymy np. z soft na sport i założymy spowrotem na amortyzator, to 3 będą w pozycji sport a jesten soft i komp nie ma jak tego skorygować. To że może utwardzić w zależności od prędkości jazdy to nie jest problem, bo wystarzczy że dostanie sygnał z prędkościomierza.
Więc jak z tym ustawianiem?

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

przecierz regulowane amorki maja sciety jeden bok koncowki na ktorej jest gwint i w srodku jezyczek od przekrecania.amorka w innej pozycji nie zalozysz bo jest blaszka ktora odpowiada temu nacieciu.najlatwiej przed wyjeciem starych ustaw np. na sport i zapamietaj przy sciaganiu jak byly ustawione a w nowych ustaw jezyczek tak aby odpowiadal ustawieniu silniczka
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
fazario
Posty: 143
Rejestracja: 2006-09-16 20:22
Samochód: Probe 2,2 GT I gen
Lokalizacja: Rio

Post autor: fazario »

Witajcie!!!Niedawno kupiłem okazyjnie probe-bardzo ładnego ale z wywalonym przednim prawym amorem.Amory sa regulowane.Przedwczoraj postawilem probe do warsztatu cieszącego się dobrą renomą-i niestety rozłożyli ręce.Zamówili amor a potem okazało sie że to od mazdy 626-bez regulacji.Ten probe był zapewne uderzony kiedyś w prawe koło bo reszta amorów jest na 80-81% a prawego z przodu jakby w ogole nie bylo-strasznie rzuca autem...
Panowie - pomóźcie mi jakoś zdobyć ten amorek na prawy przód,może macie jakieś kontakty z dostawcami lub coś w tym stylu??
Jestem tu nowy i liczę na Waszą pomoc..
Dzieki z góry i pozdrawiam!!!
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

przeszkukaj forum bo sprawa amorkow z regulacja byla szeroko omawiana.
W watku z przywitaniem podalem ci odpowiedniego linka i prosilbym bys sie stosowal do naszych zasad.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
fazario
Posty: 143
Rejestracja: 2006-09-16 20:22
Samochód: Probe 2,2 GT I gen
Lokalizacja: Rio

Post autor: fazario »

Witam. Reasumując wie ktoś gdzie kupić amory regulowane do Igen?
Nie mogę w necie namierzyć ASO Ford w krakowie na telewizyjnej.
Może ktoś mi pomóc?
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Buster z .net być może mógłby pomóc, ale ma teraz pogrzeb w rodzinie (więc nie zawracajcie mu chwilowo niczego - na zlocie też nie będzie).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Rozmawiałem kiedyś z Buserem i dał mi namiary na jakiś sklep, na południu Polski(niepamiętam już gdzie) i dzwoniłem do nich jakieś 4 miesiące temu. Niestety amorów już u nich nie kupimy.

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4266
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Odświeżam temat. Mam następujące pytanie jestem na etapie wymiany odboi i osłon na amortyzatorach. Czy wasze odboje oryginalne też były koloru czerwonego ?? I różniły sie znacznie od tych z mazdy ??
Ostatnio zmieniony 2006-12-12 12:32 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

ja miałem też czerwone, ale czy są ori to nie wiem, bo bakkowo miałem mieniane przednie sprężyny

Ale znalazłem coś ciekawszego :)
http://catalog.drivewire.com/drivewire/ ... =000421629
tylne są tylko przednich brak :(
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

to są regulowane?? bo nie wiem czy dobrze doczytałem, mnie właśnie czeka wymiana amarków z tylu
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

tgak regulowane, ale ni chuchu nie ma przednich nigdzie :( ale cena atrakcyjna, bo normalne to 68 $ a regulowane tylko 20 droższe :D
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

ciekawe czy ktoś byłby na nie chętny :wink: ??
ja bym potrzebował pare na tyl :lol:
nie orientuje sie ktoś jak to jest z kosztami wysyłki
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4266
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Daniel co do kupna tych amorków to wstrzymaj sie z kontynuowaniem tematu po świętach nich wszyscy ochłoną i przeliczą ile co i na co moga wydać bo święta potem sylwek a niekiedy te imprezy do najtańszych nie należą ;) Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

bogdan domyślam sie że teraz sporo wydatków, ale chciałbym mniej więcej wiedzieć ile taka przyjemność kosztuje razem z wysyłka, też nie zamierzam amorków robić szybciej niż w styczniu
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

daniel pisze:to są regulowane?? bo nie wiem czy dobrze doczytałem, mnie właśnie czeka wymiana amarków z tylu
waluś pisze:tgak regulowane, ale ni chuchu nie ma przednich nigdzie :( ale cena atrakcyjna, bo normalne to 68 $ a regulowane tylko 20 droższe :D
Czytać ze zrozumieniem! :evil:

Nie są regulowane!
Rear
w/ Electronically Adjustable Suspension
"w/" = without
For vehicles with Electronic Suspensions, Leveling Control and Air Suspensions refer to Appendix C.
W załączniku C wyczytacie jak ominąć regulację (zapraszam tutaj: :arrow: Amortyzatory regulowane w dobrej cenie - USA link).
!!!Eliminates Adjustable Strut!!!.
!!!Usuwa regulowany wkład!!!
For more information on this product, please call one of our expert sales associates at (800) 895-8910.
Jeśli nie wierzycie - dzwońcie do eksperta :twisted:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

to nie ma co sobie nimi głowy zawracać skoro nie regulowane;)
wole kupić u nas kayaby
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

wot kurna i ostatnia nadzieja przepadła :(
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Ludzie, dajcie jakiś serwis co regeneruje nasze amory!!!!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

ja już kiedyś pisałem że wiem gdzie regenerują żeby pozostała regulacja...
Obrazek
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

pelot pisze:ja już kiedyś pisałem że wiem gdzie regenerują żeby pozostała regulacja...
Ułatw nam leniwym życie :D
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”