to jak beda pasowaly czy nie?bo za ta kase to biore caly komplet i nawet mi ich szkoda nie bedzie jak poleca za rok
Amortyzatory 2.2 GT
Witam!
Czeka mnie wymiana amorków i tutaj przed wymianą mam pewne wątpliwości. Chodzi o kwestię wymiany i ustawienia regulacji. Wiadomo że w trzpień amortyzatora wchodzi część od silniczka regulującego. I tutaj pytanie, jak ustaiwić amortyzatory żeby działał tak jak powinien? Czy da się jakoś poznać w jakiej pozycji jest ustawiony amortyzator? Nie chce założyć nowych amorów żeby się okazało że jeden mam w pozycji soft, drugi sport a z przodu jeszcze normal. Chce się dowiedzieć zanim stanę przed samochodem z dwoma amorami w ręku i będe się drapał po głowie i zastanawiał: Jak to było....
PS.
Użyłem funkcji szukaj ale nie znalazłem zadowalających odpowiedzi.
Pozdrawiam
Czeka mnie wymiana amorków i tutaj przed wymianą mam pewne wątpliwości. Chodzi o kwestię wymiany i ustawienia regulacji. Wiadomo że w trzpień amortyzatora wchodzi część od silniczka regulującego. I tutaj pytanie, jak ustaiwić amortyzatory żeby działał tak jak powinien? Czy da się jakoś poznać w jakiej pozycji jest ustawiony amortyzator? Nie chce założyć nowych amorów żeby się okazało że jeden mam w pozycji soft, drugi sport a z przodu jeszcze normal. Chce się dowiedzieć zanim stanę przed samochodem z dwoma amorami w ręku i będe się drapał po głowie i zastanawiał: Jak to było....
PS.
Użyłem funkcji szukaj ale nie znalazłem zadowalających odpowiedzi.
Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
- TOMEK
- Posty: 69
- Rejestracja: 2005-01-08 10:05
- Galeria: viewtopic.php?t=15028
- Lokalizacja: Krosno
- Kontakt:
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
komp powinien sam dobrać podczas jazdy twardość każdego amora, komp nawet potrafi sam sobie przeżucić z soft na sport po przekroczenia chyba jakiejś prędkości, było już o tym pisane...edi_pg pisze:Witam!
Czeka mnie wymiana amorków i tutaj przed wymianą mam pewne wątpliwości. Chodzi o kwestię wymiany i ustawienia regulacji. Wiadomo że w trzpień amortyzatora wchodzi część od silniczka regulującego. I tutaj pytanie, jak ustaiwić amortyzatory żeby działał tak jak powinien? Czy da się jakoś poznać w jakiej pozycji jest ustawiony amortyzator? Nie chce założyć nowych amorów żeby się okazało że jeden mam w pozycji soft, drugi sport a z przodu jeszcze normal. Chce się dowiedzieć zanim stanę przed samochodem z dwoma amorami w ręku i będe się drapał po głowie i zastanawiał: Jak to było....
PS.
Użyłem funkcji szukaj ale nie znalazłem zadowalających odpowiedzi.
Pozdrawiam

Ale w jaki sposób komputer ma sprawdzić w jakiej pozycji jest amortyzator? Coś mi się to nie widzi żeby sam to rozpoznawał. Przecież nie ma żadnego czujnika w amortyzatorze. Jak zdejmiemy silnik od regulacji przełączymy np. z soft na sport i założymy spowrotem na amortyzator, to 3 będą w pozycji sport a jesten soft i komp nie ma jak tego skorygować. To że może utwardzić w zależności od prędkości jazdy to nie jest problem, bo wystarzczy że dostanie sygnał z prędkościomierza.
Więc jak z tym ustawianiem?
Pozdrawiam
Więc jak z tym ustawianiem?
Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
przecierz regulowane amorki maja sciety jeden bok koncowki na ktorej jest gwint i w srodku jezyczek od przekrecania.amorka w innej pozycji nie zalozysz bo jest blaszka ktora odpowiada temu nacieciu.najlatwiej przed wyjeciem starych ustaw np. na sport i zapamietaj przy sciaganiu jak byly ustawione a w nowych ustaw jezyczek tak aby odpowiadal ustawieniu silniczka
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
Witajcie!!!Niedawno kupiłem okazyjnie probe-bardzo ładnego ale z wywalonym przednim prawym amorem.Amory sa regulowane.Przedwczoraj postawilem probe do warsztatu cieszącego się dobrą renomą-i niestety rozłożyli ręce.Zamówili amor a potem okazało sie że to od mazdy 626-bez regulacji.Ten probe był zapewne uderzony kiedyś w prawe koło bo reszta amorów jest na 80-81% a prawego z przodu jakby w ogole nie bylo-strasznie rzuca autem...
Panowie - pomóźcie mi jakoś zdobyć ten amorek na prawy przód,może macie jakieś kontakty z dostawcami lub coś w tym stylu??
Jestem tu nowy i liczę na Waszą pomoc..
Dzieki z góry i pozdrawiam!!!
Panowie - pomóźcie mi jakoś zdobyć ten amorek na prawy przód,może macie jakieś kontakty z dostawcami lub coś w tym stylu??
Jestem tu nowy i liczę na Waszą pomoc..
Dzieki z góry i pozdrawiam!!!
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Buster z .net być może mógłby pomóc, ale ma teraz pogrzeb w rodzinie (więc nie zawracajcie mu chwilowo niczego - na zlocie też nie będzie).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade

'89 2.0 Turbo downgrade- Bogdan9999
- Posty: 4270
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Odświeżam temat. Mam następujące pytanie jestem na etapie wymiany odboi i osłon na amortyzatorach. Czy wasze odboje oryginalne też były koloru czerwonego ?? I różniły sie znacznie od tych z mazdy ??
Ostatnio zmieniony 2006-12-12 12:32 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
ja miałem też czerwone, ale czy są ori to nie wiem, bo bakkowo miałem mieniane przednie sprężyny
Ale znalazłem coś ciekawszego
http://catalog.drivewire.com/drivewire/ ... =000421629
tylne są tylko przednich brak
Ale znalazłem coś ciekawszego
http://catalog.drivewire.com/drivewire/ ... =000421629
tylne są tylko przednich brak
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Bogdan9999
- Posty: 4270
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
daniel pisze:to są regulowane?? bo nie wiem czy dobrze doczytałem, mnie właśnie czeka wymiana amarków z tylu
Czytać ze zrozumieniem!waluś pisze:tgak regulowane, ale ni chuchu nie ma przednich nigdzieale cena atrakcyjna, bo normalne to 68 $ a regulowane tylko 20 droższe
Nie są regulowane!
"w/" = withoutRear
w/ Electronically Adjustable Suspension
W załączniku C wyczytacie jak ominąć regulację (zapraszam tutaj:For vehicles with Electronic Suspensions, Leveling Control and Air Suspensions refer to Appendix C.
!!!Usuwa regulowany wkład!!!!!!Eliminates Adjustable Strut!!!.
Jeśli nie wierzycie - dzwońcie do ekspertaFor more information on this product, please call one of our expert sales associates at (800) 895-8910.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade

'89 2.0 Turbo downgrade- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
