Sprawdzanie poziomu oleju w 2.0 16V
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Sprawdzanie poziomu oleju w 2.0 16V
Witam serdecznie mam taki problem gdy wyciągam bagnet żeby sprawdzić poziom oleju to czuje jak się o coś ociera i często jak go wyciągnę to jest praktycznie cały suchy a na przykład nad kreska F jest go troche. A raz mi się tak zdarzyło że na jednej stronie miarki nic nie było a na drugiej było równo z F. Czy to normalne? Dodam tylko że auto stoi prosto.
EDIT: I jeszcze jedno pytanie Czy jak odkręce korek oleju i popatrze do środka czy jest jakiś orientacyjny poziom ile tam powinno być oleju?
EDIT: I jeszcze jedno pytanie Czy jak odkręce korek oleju i popatrze do środka czy jest jakiś orientacyjny poziom ile tam powinno być oleju?
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
No cóż to do czego wsadza się bagnet wygląda na proste i maska też jest na odpowiedniej wysokości Tak dla pewności zapytam czy na dole też macie ja tak troche przekrzywiona cos w rodzaju
I
\
I
I jeszcze jedno pytanie zadam tutaj, bo nie chciał bym żeby mnie uznano za jakiegoś spamera, bo to w końcu mój pierwszy dzień tutaj
Więc czym były napełniane klimatyzacje w probe? Oby nie freonem hehe
Pytam ponieważ nie mogę znaleźć pod maską żadnej nalepki z informacją a instrukcji obsługi nie posiadam niestety(może jest gdzieś w wersji elektronicznej? niekoniecznie po polsku).
Pozdrawiam Marcin
I
\
I
I jeszcze jedno pytanie zadam tutaj, bo nie chciał bym żeby mnie uznano za jakiegoś spamera, bo to w końcu mój pierwszy dzień tutaj
Więc czym były napełniane klimatyzacje w probe? Oby nie freonem hehe
Pytam ponieważ nie mogę znaleźć pod maską żadnej nalepki z informacją a instrukcji obsługi nie posiadam niestety(może jest gdzieś w wersji elektronicznej? niekoniecznie po polsku).
Pozdrawiam Marcin
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Dzięki Rozumiem że ten czynnik R12 jest nadal legalny i można go dostać do uzupełnienia?
Mam jeszcze jakieś pytania i stopniowo będę uzupełniał hehe
Od czego jest pokrętło INT tam gdzie włącznik wycieraczek
Na czym polega opcja VENT na pokrętle nawiewu? To jest jeszcze coś z klima czy jak, do czego to służy?
To by było chyba na tyle
Jeszcze raz dziękuje(fajna z was ekipa )
Mam jeszcze jakieś pytania i stopniowo będę uzupełniał hehe
Od czego jest pokrętło INT tam gdzie włącznik wycieraczek
Na czym polega opcja VENT na pokrętle nawiewu? To jest jeszcze coś z klima czy jak, do czego to służy?
To by było chyba na tyle
Jeszcze raz dziękuje(fajna z was ekipa )
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Niestety ale R12 jest już zabronione, więc ciężko z jego napełnieniem, bo jeśli ktoś go jeszcze posiada to jest to nielegalne, a do tego może mieć bardzo zanieczyszczony spuszczany np. z chłodni i na pewno bardzo drogo.
Moja propozycja to przerobienie instalacji na R134, a koszt taki wacha się ok. 500 zł np. pod Warszawą wraz z gwarancją i napełnieniem.
Ustawienie VENT to pozycja która ustawia klapy wentylacji tylko i wyłącznie na przednie kratki. Na tej pozycji klimatyzacja nie działa podobnie jak na FLOOR. Reszta ją załącza.
INT chyba służy do ręcznego podnoszenia świateł, ale chyba był taki przycisk wyłącznie w '93. Tego ostatniego nie jestem pewien
Moja propozycja to przerobienie instalacji na R134, a koszt taki wacha się ok. 500 zł np. pod Warszawą wraz z gwarancją i napełnieniem.
Ustawienie VENT to pozycja która ustawia klapy wentylacji tylko i wyłącznie na przednie kratki. Na tej pozycji klimatyzacja nie działa podobnie jak na FLOOR. Reszta ją załącza.
INT chyba służy do ręcznego podnoszenia świateł, ale chyba był taki przycisk wyłącznie w '93. Tego ostatniego nie jestem pewien
Ford Probe 2.0 '94r.
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
INT to taki fajny bajerek do przyspieszania/zwalniania wycieraczek na najwolniejszym biegu
masz Voodoo rację - guzik do podnoszenia świateł był tylko w roczniku 93 ale znajduje się on na konsolce tam gdzie spryskiwacz tylnej szyby, ogrzewanie bądź wycieraczka tylnej szyby
pozdro
masz Voodoo rację - guzik do podnoszenia świateł był tylko w roczniku 93 ale znajduje się on na konsolce tam gdzie spryskiwacz tylnej szyby, ogrzewanie bądź wycieraczka tylnej szyby
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
Że co ?????Probiacz2000 pisze:ja wlales za duzo mozliwe jest dymienie. Olej sie wypali i dojdzie do normy.
Tez mam takie pytanko. Ile dolewacie do swojego probe oleju miedzy wymianami ? mi wychodzi srednio 1L(!!!) na 1000km i sie zastanawiam czy jest w ogole sens wymieniac olej skoro go tyle musze dolewac... ;//
Masakra 2.0 16V nie powinien w ogole brac oleju a juz na 1000 km. nie ma mowy o kropelce nawet:)MJ#23 pisze:Ja też tyle dolewam i nie wiem czy to dobrze czy nie,ale jeździ i o to chodzi
POZDRAWIAM i radze wziać się za silnik
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
moje poprzednie auto nawet na 15000 km nie bralo nawet kropli. Probiacz pozera olej jak szalony, rozmawialem z mechnaikiem to trzeba by bylo wymienic pierscienie i jakies uszczelki. Wole jednak poswiecic te dodatkowe 25zl na 1000km niz caly silnik dawac do rozbiorki... A silnik pracuje bardzo dobrze i ma moc. Chcialem sie tylko zorietowac jak jest u Was. Pozdrawiam
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
Ja jezdze na 10W 40 i naprawde nie narzekam, a o popychaczach nigdy nie slyszalem, no chyba ze z opowiesci
Jesli Ci wcina tyyyyyyyyyyyyle mineralnego ?? to albo masz wyciek (chociaz ten olej jest gęsty) albo robisz za lokomotywe na ulicy
remont nie unikniony predzej czy pozniej a im dluzej bedziesz zwlekal tym wiecej wydasz na oleje. POZDRO
Jesli Ci wcina tyyyyyyyyyyyyle mineralnego ?? to albo masz wyciek (chociaz ten olej jest gęsty) albo robisz za lokomotywe na ulicy
remont nie unikniony predzej czy pozniej a im dluzej bedziesz zwlekal tym wiecej wydasz na oleje. POZDRO
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22