spalony bezpiecznik
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
spalony bezpiecznik
witam wszystkich....mam maly problem. Dzisiaj stalem sie szczęśliwym posiadaczem probka I generacji gt wersja usa z pełną elektryka:)
Problem jest taki że przez calą jazde jak wracalem do domu( jakieś 210km) wszystko bylo super, aż tu nagle podjechalem pod dom i zobaczylem ze radio troche wyszlo, chcialem je wsunąć i nagle problem....zero podswietlania przy lusteku, przy nogach, radio nie dziala ogolnie wszystko zgaslo, chyba jakies zwarcie sie zrobilo i bezpiecznik poszedl ( po wlaczeniu zaplonu licznik sie podświetla normlanie) i tu moje pytanie jaki to bezpiecznik poszedl i gdzie on sie znajduje
Prosze pomocyyyy!!!:)
Problem jest taki że przez calą jazde jak wracalem do domu( jakieś 210km) wszystko bylo super, aż tu nagle podjechalem pod dom i zobaczylem ze radio troche wyszlo, chcialem je wsunąć i nagle problem....zero podswietlania przy lusteku, przy nogach, radio nie dziala ogolnie wszystko zgaslo, chyba jakies zwarcie sie zrobilo i bezpiecznik poszedl ( po wlaczeniu zaplonu licznik sie podświetla normlanie) i tu moje pytanie jaki to bezpiecznik poszedl i gdzie on sie znajduje
Prosze pomocyyyy!!!:)
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
:)
po stronie kierowcy??? bo ponoć też jakieś bezpieczniki są pod siedzeniem pasażera
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
...
hehe, oki;) byłbym wdzięczny, bo ja raczej w tym zielonyyyy jestem heh
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
.
radio wsumie bylo wsunięte bo wsuniete, to jakies stare radio blaupunkta w "kieszeni", chcialem je wyciągnąc, zeby kogos nie kusilo po nie wejsc no i po chwili doszlem do wniosku ze wychodzi z cala kieszenia, wiec wsunąlem je z powrotem i wtedy to sie stalo, nawet central zamek przestal dzialac
ps. radio i tak będe chyba jutro wyciągal bo wloze alpina wiec i tak musze do tych wszystkich kabli dojsc
ps. radio i tak będe chyba jutro wyciągal bo wloze alpina wiec i tak musze do tych wszystkich kabli dojsc
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
:(
może być aż tak źle??
to "Drzymek" jakbyś mógł jutro luknąc jaki to bezpiecznik..... to bardzo byś mi pomugl no to dzisiaj nie pozostaje nic jak tylko sie modlic zeby to bezpiecznik byl
to "Drzymek" jakbyś mógł jutro luknąc jaki to bezpiecznik..... to bardzo byś mi pomugl no to dzisiaj nie pozostaje nic jak tylko sie modlic zeby to bezpiecznik byl
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
ja nie straszę, informuję jednak że zwarcie jednego kabelka może się tak skończyć, ja już raz wymieniałem CPU...
nierób scen na bezpiecznik jest klapka a na klapce opis każdegoto "Drzymek" jakbyś mógł jutro luknąc jaki to bezpiecznik..... to bardzo byś mi pomugl no to dzisiaj nie pozostaje nic jak tylko sie modlic zeby to bezpiecznik byl
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Poczytaj sobie ten temat to dowiesz sie jak w kilkadziesiat sekund wyjac radio wraz z jego fabrycznym stelazem, tylko wtedy bedziesz mogl dostac sie do wiazek elektrycznych ktore ida za nim i dobrze zamocowac nowe badz swoje stare radio.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
jaki narwaniec niewazne czy radio oryginalne czy nie, jesli chcesz je dobrze zalozyc to musisz wjac FABRYCZNY stelaz radia, ktory wyjdzie z dolna polka. Potem Potem musisz rozkminic "rozgryzc" wszystkie kable , ktory gdzie iidzie i do czego.
Jak uzyjesz funkcji szukaj na forum to zobaczysz ze temat byl niejednokrotnie omawiany a i rozpiske wszystkich kabli tez znajdziesz.
Przypominam o naszych zasadach.
Jak uzyjesz funkcji szukaj na forum to zobaczysz ze temat byl niejednokrotnie omawiany a i rozpiske wszystkich kabli tez znajdziesz.
Przypominam o naszych zasadach.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Bogdan! Nie strasz chłopakaBogdan9999 pisze:Jak ci padło cpu to koszt naprawy z 10 zł
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Daniel. Wsadź głowę pod kierownicę i popatrz na sprzęgło i na lewo od sprzęgła masz taką czarną pokrywkę plastikową. To są bezpieczniki. Weź ją otwórz i sprawdź bezpiecznik room i door lock (czerwone bezpieczniki 10A). A najlepiej to sprawdź wszystkie. Wyjmuj po kolei i sprawdzaj pod światło czy drucik nie jest przerwany. Jak już znajdziesz ten spalony to go wymień na taki sam. I to chyba wszystko.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
dzieki za pomoc, już wszystko chodzi zmienilem przy okazji radyjko na alpine bo bylo jakies balupunkta, co sie okazalo bezpieczniki byly wszystkie dobre, ale cosik z kablami za radiem bylo nie tak, w rezultacie pojechalem do elektryka ktory ponoc juz majstrowal przy probe tylko ze II gen. no ale na szczęscie wszystko gra;) autem buja jak podkreci sie muzyke tylko lewy glosnik w drzwiach nie chodzi bo nie szlo od niego kabla znalezc.
Dzieki wszystkim za pomoc
heh a teraz nowe zagadki zeby kolejnego tematu nie zakladac:P
- jakie cisnienie powinno byc w oponach?? bo u mnie z tego co sie dzisiaj dowiedzialem to mam 4 zimowki zalozone z przodu 205/65/15 a tyl to 195/65/15
- zagadka nr.2:P czy to normalne ze przy ostrej jeździe tzn, jakies 2 moze 3 razy szybko do ok. 140 i raptownie po heblach( tak w przeciagu moze 5 min.) to juz na ostatnim hamowaniu praktycznie nie bylo hamulcow tylko "zwalniacze" prawie nic nie hamowalo, no ale fakt ze az para z tarcz poszlo i jak dotknelem tarcze juz na parkingu to sie popazylem, ale czy to mozliwe ze tak szybko sie nagrzewaja?? fakt ze z takiej predkosci to raczej normalne hehe ale w probku nie czuc tak jak w passacie tych 140 wydaje sie jakby czlowiek 80 jechal
Dzieki wszystkim za pomoc
heh a teraz nowe zagadki zeby kolejnego tematu nie zakladac:P
- jakie cisnienie powinno byc w oponach?? bo u mnie z tego co sie dzisiaj dowiedzialem to mam 4 zimowki zalozone z przodu 205/65/15 a tyl to 195/65/15
- zagadka nr.2:P czy to normalne ze przy ostrej jeździe tzn, jakies 2 moze 3 razy szybko do ok. 140 i raptownie po heblach( tak w przeciagu moze 5 min.) to juz na ostatnim hamowaniu praktycznie nie bylo hamulcow tylko "zwalniacze" prawie nic nie hamowalo, no ale fakt ze az para z tarcz poszlo i jak dotknelem tarcze juz na parkingu to sie popazylem, ale czy to mozliwe ze tak szybko sie nagrzewaja?? fakt ze z takiej predkosci to raczej normalne hehe ale w probku nie czuc tak jak w passacie tych 140 wydaje sie jakby czlowiek 80 jechal
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A pisałem to coś truli o bezpiecznikach i CPUdaniel pisze: dzieki za pomoc, już wszystko chodzi zmienilem przy okazji radyjko na alpine bo bylo jakies balupunkta, co sie okazalo bezpieczniki byly wszystkie dobre, ale cosik z kablami za radiem bylo nie tak,
Sqad pisze:Straszycie chłopaka z tym CPU. Za radiem są kabelki i przekaźniki wszystkie od świateł i tym innych pierdół kiedyś tak zrobiłem że źle docisnęłem radio. Musisz wyjąć radio, i pogmerać tam przy kablach. ja to tak je bez sensu poprzewracałem włożyłem radio i już było git.
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Skoro wszystko sie wjasnilo to zamykam topic.
A daniela zapraszam koniecznie do poswiecenia 2min. na przeczytanie tego topicka.
A daniela zapraszam koniecznie do poswiecenia 2min. na przeczytanie tego topicka.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6