2.0 16V PADŁ MODUŁ (NAPRAWIONY I ŚMIGA) Dzięki BASFOWI :)
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
2.0 16V PADŁ MODUŁ (NAPRAWIONY I ŚMIGA) Dzięki BASFOWI :)
dzisiaj mialem pierwsza awarie PROBKA
pojechalem na miasto zaparkowalem zgasilem i poszedlem do sklepu po powrocie wsiadam przekrecam kluczyk, silnik zachłechtał i nic mysle zdziwiony (nie odpalil za pierwszym razem ?? hmmm..) I tak juz w ogole nie odpalil
- z poczatku myslalem ze sie paliwo skonczylo bo byla juz rezerwa- to polecialem na stacje km dalej. okaazalo sie ze nie mam lejka to musialem przeciac butelke. wsiadam kręce i to samo slychac tylko prace rozrusznika.
- no to tel. do BASFA poradził mi wiele rzeczy głownie zeby sprawdzic iskre. nie mialem jak wiec zadzwonilem po kumpla zholowalismy autko(Dobrze ze noc i nikt nie widzial bo wstyd jak nie wiem co taaakie auto ciągać i tak teraz mam auto na podworku.
Zmarazlem w aucie przez te 3 godziny czekania niemilosiernie.
Jutro z rana zaczne szukać usterki
KROK PO KROKU wszystko po kolei
EDIT:
1. Z początku myślałem że to nie może być IMMO bo kontrolka działa jak zawsze. Ale teraz już nie mam takiej pewności
2. ISKRA JEST (ale słaba)
cdn...
pojechalem na miasto zaparkowalem zgasilem i poszedlem do sklepu po powrocie wsiadam przekrecam kluczyk, silnik zachłechtał i nic mysle zdziwiony (nie odpalil za pierwszym razem ?? hmmm..) I tak juz w ogole nie odpalil
- z poczatku myslalem ze sie paliwo skonczylo bo byla juz rezerwa- to polecialem na stacje km dalej. okaazalo sie ze nie mam lejka to musialem przeciac butelke. wsiadam kręce i to samo slychac tylko prace rozrusznika.
- no to tel. do BASFA poradził mi wiele rzeczy głownie zeby sprawdzic iskre. nie mialem jak wiec zadzwonilem po kumpla zholowalismy autko(Dobrze ze noc i nikt nie widzial bo wstyd jak nie wiem co taaakie auto ciągać i tak teraz mam auto na podworku.
Zmarazlem w aucie przez te 3 godziny czekania niemilosiernie.
Jutro z rana zaczne szukać usterki
KROK PO KROKU wszystko po kolei
EDIT:
1. Z początku myślałem że to nie może być IMMO bo kontrolka działa jak zawsze. Ale teraz już nie mam takiej pewności
2. ISKRA JEST (ale słaba)
cdn...
Ostatnio zmieniony 2006-12-12 11:43 przez crupek, łącznie zmieniany 4 razy.
- SoTonkA
- Posty: 821
- Rejestracja: 2005-08-28 21:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5770
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Ach te dwójeczki. Odwieczny problem z iskrą, aparatem, modułem itd.
Nie wiem co to znaczy słaba iskra wg Ciebie? Mniejszy błysk, czy pojawia się co jakiś czas. Kiedy wymieniałeś świece i kable? Może kable mają przebicie? Zgłoś się do Voodoo. On jest specem w temacie iskry i wszystkiego, co jest za nią odpowiedzialne.
Nie wiem co to znaczy słaba iskra wg Ciebie? Mniejszy błysk, czy pojawia się co jakiś czas. Kiedy wymieniałeś świece i kable? Może kable mają przebicie? Zgłoś się do Voodoo. On jest specem w temacie iskry i wszystkiego, co jest za nią odpowiedzialne.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Piotrek (cien)
- Posty: 175
- Rejestracja: 2006-02-26 13:59
- Galeria: viewtopic.php?t=8035
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Przyszła kryska na matyska po 5 tys km :(
A mi jak immo (czy cokolwiek to nie jest) zablokowało autko to rozrusznik ni huhu, aż do momentu kiedy zrezygnowany zepchnołem probka na parking i zorientowałem się że klapka wlewu paliwa jest otwartacrupek pisze: ...wsiadam przekrecam kluczyk, silnik zachłechtał i nic ..
cdn...
Było czarne 2,5 v6.
Będzie ..
Będzie ..
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
- Piotrek (cien)
- Posty: 175
- Rejestracja: 2006-02-26 13:59
- Galeria: viewtopic.php?t=8035
- Lokalizacja: Tarnów
A skąd ja mam to wiedzieć?chaos pisze:A co ma klapa wlewu paliwa do immo
Chciałem zatankować ale okazało się że dystrybutor był nie czynny więc chciałem podjechać pod inny a tu zonk . Mam taką "pestkę" którą muszę przyłożyc to takiego kółeczka (nie wiem czy to immo czy co ) ale bez tego mi auto nie ruszy. Wsiadłem a tu nic, zrezygnowany że już "pojeździłem" pomyślałem nic tylko na pivo do baru, patrze a tu wlew otwarty, po zamknięciu wsiadłem i auto odpaiło normalnie
Było czarne 2,5 v6.
Będzie ..
Będzie ..
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
No i narazie stoimy w miejscu bo byla niedziela nic nie moglem zrobic a teraz musialem pojechac do wrocka na dwa tyg. i zostawic auto w Głogowie. też dopiero za dwa tygodnie cos sie ruszy
Dzieki i pozdro tak mam zamiar kupic swiece:)
patrzylem na immo ale nie mialem mozliwosci go wykrecic (tragiczne dojscie)
za dwa tygodnie napewno bedzie zyl
Bo to albo immo albo moduł (tak jak mowilem jedno i drugie to pikus )
Dzieki i pozdro tak mam zamiar kupic swiece:)
patrzylem na immo ale nie mialem mozliwosci go wykrecic (tragiczne dojscie)
za dwa tygodnie napewno bedzie zyl
Bo to albo immo albo moduł (tak jak mowilem jedno i drugie to pikus )
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Sorry za offtop ale co??tofil pisze:Nie macie pojęcia co mój Probas wyprawia jak przesunę fotel pasażera na max'a do przodu
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
udaje low raidera ( nie wiem jak to sie pisze)Dee Jay pisze:Sorry za offtop ale co??tofil pisze:Nie macie pojęcia co mój Probas wyprawia jak przesunę fotel pasażera na max'a do przodu
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
A to nie jest oczywiste, że to moduł? Notorycznie pada. Swoją drogą - jaki masz przebieg na liczniku?
Kiedyś, dawno temu znalazłem notkę... (bardzo żałuję, że jej nie zachowałem). Notka mówiła o wezwaniu większości probów 93 oraz 94 do serwisów z powodu awaryjnego modułu zapłonowego. Ciekawe.
Pzdr.
A to nie jest oczywiste, że to moduł? Notorycznie pada. Swoją drogą - jaki masz przebieg na liczniku?
Kiedyś, dawno temu znalazłem notkę... (bardzo żałuję, że jej nie zachowałem). Notka mówiła o wezwaniu większości probów 93 oraz 94 do serwisów z powodu awaryjnego modułu zapłonowego. Ciekawe.
Pzdr.
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
Tak Ronin Dzieki! Miałeś racje padła cewka
Sprawdzilem napiecie na pinie IG w DIAGNOSIS i okazalo sie ze jest napiecie .
Dzieki BASF za pomoc bez Ciebie to bym nie wiedzial od czego zacząć ale musze przyznac sie bez bicia ze IMMO nie ruszalem bo dziala jak nalezy ta dioda i guzik w breloczku. I wiem ze to cewka, Oczywiscie w najblizszym czasie bede musial zrobic moduł i immo dla swietego spokoju Smile
też teraz potrzebuje albo zewnetrzną cewke albo aparat ma ktos na sprzedaz ??
Sprawdzilem napiecie na pinie IG w DIAGNOSIS i okazalo sie ze jest napiecie .
Dzieki BASF za pomoc bez Ciebie to bym nie wiedzial od czego zacząć ale musze przyznac sie bez bicia ze IMMO nie ruszalem bo dziala jak nalezy ta dioda i guzik w breloczku. I wiem ze to cewka, Oczywiscie w najblizszym czasie bede musial zrobic moduł i immo dla swietego spokoju Smile
też teraz potrzebuje albo zewnetrzną cewke albo aparat ma ktos na sprzedaz ??
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
No i co ???
No i poddaje się
Pomóżcie!
- rozrusznik kręci
- jest bardzo słaba iskra
- wszyscy mówią że to cewka, bo na PINIE IG- jest NAPIĘCIE (szukałem już takiej cewki tydzień i zero efektu)
1. Wywaliłem IMMO, zwarłem odpowiednie PINY i zaizolowałem wtyczkę
2. Sprawdziłem dwie inne cewki od BASFA
3. Potrzebuje wiedzieć jak zrobić cewkę zewnętrzną (dokładne schematy itp itd)
4. Jeśli TO nie pomoże to najlepiej by było jakby ktoś z Wrocławia lub okolic przyjechał i naprawił, ponieważ nadal nie wiadomo czy to nie co innego, A może rzeczywiście trzeba też moduł zewnętrzny założyć - W razie powodzenia akcji zwracam koszta związane z dojazdem tej osobie + odsetki:) i stawiam flachę
No i poddaje się
Pomóżcie!
- rozrusznik kręci
- jest bardzo słaba iskra
- wszyscy mówią że to cewka, bo na PINIE IG- jest NAPIĘCIE (szukałem już takiej cewki tydzień i zero efektu)
1. Wywaliłem IMMO, zwarłem odpowiednie PINY i zaizolowałem wtyczkę
2. Sprawdziłem dwie inne cewki od BASFA
3. Potrzebuje wiedzieć jak zrobić cewkę zewnętrzną (dokładne schematy itp itd)
4. Jeśli TO nie pomoże to najlepiej by było jakby ktoś z Wrocławia lub okolic przyjechał i naprawił, ponieważ nadal nie wiadomo czy to nie co innego, A może rzeczywiście trzeba też moduł zewnętrzny założyć - W razie powodzenia akcji zwracam koszta związane z dojazdem tej osobie + odsetki:) i stawiam flachę
Wymień moduł i ciesz się jazdą Probe. U mnie nie wiedzieć czemu patent Voodoo nie trybił. Co prawda iskra się pojawiła ale była bardzo słaba. Wysłałem moduł do naprawy, zapłaciłem 300 zł i chodzi jak nowy. W moim przypadku w module tranzystor mocy odkleił się od podłoża. Gościu go wywalił (tranzystor) i wstawił inny. Jego numer 886611644. A zapłon masz dobrze ustawiony?
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław