Czyli jest to typowo amerykański, idiotoodporny wskaźnik, bo gdy dojdziemy do E (czyli empty - pusty) to mamy jeszcze przynajmniej 7 litrów paliwaRX pisze:Witam,
W Euro jak dojdzie do E lub jest niżej to się zapala i jeszcze mamy 7-10 litrów paliwa w baku.
Pzdr.
Wskaźnik paliwa?
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 2007-12-15 17:34
- Galeria: viewtopic.php?t=12820
- Lokalizacja: Częstochowa
Cześć do tej pory zawsze śmigałem do momentu gdy zaczynała migać lampka rezerwy i jechałem na stacje ale wczoraj zrobiłem inaczej i śmigałem tak sobie.ostatnio jak zapaliła się rezerwa zatankowałem ok 22l .zrobiłem 150km po mieście i znowu zaczeła migać ale mówię jade dalej no i dojeździłłem do 195kmpo mieście .czyli rezerwy starczyło na jakieś 45km.Czyli rezerwy nie ma za wiele.miałem kompletnie pusty zbiornik bo auto nie chciało jechać kolega przywiózł w bańce 5 l wlaliśmy to i rezerwa nawet nie migła.To ile ja mam rezerwy 4l skoro przy 5 nawet nie miga?
Probe 2,5 v6 srebrny 94 rok
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Nie robiłem takich testów na jazdę do sucha, ale tak na oko to u mnie rezerwa ma jakieś 8-10 litrów. Wskaźnik nie jest taki precyzyjny. Jak już pali mi się rezerwa to nalewam na full. Wchodzi jakieś 46-50 l. W instrukcji piszą, że pojemność zbiornika to 59 l , więc tak to sobie wydedukowałem.
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Instrukcje do roczników 1996-97 (PDFy w Strefie) są zgodne:
The Low Fuel Light
This light illuminates when fuel level in your tank has reached approximately 2-3 gallons (7-10 liters).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 2007-12-15 17:34
- Galeria: viewtopic.php?t=12820
- Lokalizacja: Częstochowa
- songossj6
- Posty: 84
- Rejestracja: 2007-12-20 23:57
- Galeria: viewtopic.php?t=13831
- Lokalizacja: Opole
A ja mam jeszcze dziwniejszy przypadek. Otóż rezerwa zapala mi się równo na ostatniej kresce oznaczonej literka E Empty... przejechałem jeszcze 50 km i spadła poniżej E. W tedy pojechałem zalać do pełna... jednak kiedy jeździiłem na tej rezerwie to czasami się ona wyłanczała i to na dłuższy czas wiec nie równości podłoża nie wchodzą w grę, mimo że strzałka już była poniżej E
Ford Probe IIgen. 2,0 16V, 95 rok 130 tys.
ahh dobre stare czasymers pisze:dobrze że w KRK na NESTE gasolina jest po 3.50,-
Ford Probe II generacja rok 94 silnik 2.0
Red Rocket
http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=
Red Rocket
http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=
- Leib Garde
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-27 23:36
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
- Furious
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-06-01 14:30
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13950
- Lokalizacja: Pabianice/Łask
Tak, przynajmniej u mnie tak jest To też zależy od nachylenia terenu itd ile pokazuje.
P.S. Te jaja z ostatnią ćwiartką są tylko dlatego, że resztki paliwa latają po całym baku i czujnik głupieje Właścicielom subaru imprezy zaleca się przy wyczynowej jeździe nie mniej niż połowę baku ze względu na przeciążenia
P.S. Te jaja z ostatnią ćwiartką są tylko dlatego, że resztki paliwa latają po całym baku i czujnik głupieje Właścicielom subaru imprezy zaleca się przy wyczynowej jeździe nie mniej niż połowę baku ze względu na przeciążenia
Czarny Ford Probe (USA) II 2.5L V6 93r
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Leib to normalne jak pisano.
Furious to trochę nie tak. Ostatnia ćwiartka to ok 20l paliwa więc nie można nazwać resztkami. Mnie wielokrotnie zdarzały się takie szaleństwa mając nawet więcej paliwa po prostu te wskaźniki w probe są cholernie nieprecyzyjne. Widziałem Przegrzany silnik w których wskazówka była na normal czy auto ze padniętą baterią a ładowaniem w normie
Furious to trochę nie tak. Ostatnia ćwiartka to ok 20l paliwa więc nie można nazwać resztkami. Mnie wielokrotnie zdarzały się takie szaleństwa mając nawet więcej paliwa po prostu te wskaźniki w probe są cholernie nieprecyzyjne. Widziałem Przegrzany silnik w których wskazówka była na normal czy auto ze padniętą baterią a ładowaniem w normie
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
ja nie lubie tej wskazowki, jest jakas dziwna...
u mnie to mniej wiecej 100-120 km stoi na samej gorze, czyli na full... pozniej spada bardzo szybko do srodkowej kreski i stoi w jej okolicach do jakis 220-300 km (zalezy jak jezdze ), no a pozniej spada do ostatniej kreski... w ogole prawie nie 'porusza sie' pomiedzy kreskami
przynajmniej rezerwa zapala sie zawsze dokladnie, to jest plus u mnie zaczyna mrygac mniej wiecej po przepaleniu 48-49 litrow na gorkach/dohamowaniach, pozniej swieci prawie caly czas po 50 l i wtedy wybierac sie na stacje
/update - bullshit znowu wskaznik mnie oszukal, 300 km jezdzilem max ekonomicznie, zmieniajac biegi przy 2500-2800 obrotow, hamowalem silnikem, spalanie 10/100, takie samo jak przy normalnej jezdzie i przeciaganiu do 4000-4500 obrotow, fajnie
u mnie to mniej wiecej 100-120 km stoi na samej gorze, czyli na full... pozniej spada bardzo szybko do srodkowej kreski i stoi w jej okolicach do jakis 220-300 km (zalezy jak jezdze ), no a pozniej spada do ostatniej kreski... w ogole prawie nie 'porusza sie' pomiedzy kreskami
przynajmniej rezerwa zapala sie zawsze dokladnie, to jest plus u mnie zaczyna mrygac mniej wiecej po przepaleniu 48-49 litrow na gorkach/dohamowaniach, pozniej swieci prawie caly czas po 50 l i wtedy wybierac sie na stacje
/update - bullshit znowu wskaznik mnie oszukal, 300 km jezdzilem max ekonomicznie, zmieniajac biegi przy 2500-2800 obrotow, hamowalem silnikem, spalanie 10/100, takie samo jak przy normalnej jezdzie i przeciaganiu do 4000-4500 obrotow, fajnie
Ostatnio zmieniony 2008-08-18 19:02 przez dyb, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
- Leib Garde
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-27 23:36
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Dzięki, już się martwiłem faktycznie, jestem zatankowany na full, dziś zrobiłem ok 80km a wskazówka ani drgnęła. Już myślałem że mam jakieś nadzwyczaj niskie spalanie ale to chyba w takim razie będę mógł ocenić dopiero jak zapali się rezerwa (pierwszy raz od kupienia obliczam spalanie i trochę się obawiam )
Pzdr
Krzysiek
Pzdr
Krzysiek
czarne Probe II 2.0 16V 95r.
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
no i na poczatku bedziesz pewnie troche deptal wiec pogadamy za jakies 2-3 tys km jak juz sie nacieszysz
ja moge powiedziec ze ostatnie 300 km jezdze 'eko driving' i dzieki temu mam jakies 15% mniejsze spalanie ;P no moze dzis troche pocisnalem, ale zwykle staram sie :D
ja moge powiedziec ze ostatnie 300 km jezdze 'eko driving' i dzieki temu mam jakies 15% mniejsze spalanie ;P no moze dzis troche pocisnalem, ale zwykle staram sie :D
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
- Leib Garde
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-27 23:36
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Arkadi
- Posty: 41
- Rejestracja: 2008-02-16 15:50
- Galeria: viewtopic.php?t=13375
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Oporność czujnika poziomu paliwa.
Witam.
Czy wie ktoś może z klubowiczów jaki jest zakres oporności czujnika poziomu paliwa w II Generacji? ile przy min. a ile przy max.?
U mnie pokazuje przy 59,2 Ohm poziom max na wskaźniku.
Czy ma ktoś może schemat [r][ciach][/r] w w/w probasie? Bo do I generacji jest coś takiego a do II nie znalazłem.
Chyba że wartości oporników są takie same.
Pozdrawiam.
Czy wie ktoś może z klubowiczów jaki jest zakres oporności czujnika poziomu paliwa w II Generacji? ile przy min. a ile przy max.?
U mnie pokazuje przy 59,2 Ohm poziom max na wskaźniku.
Czy ma ktoś może schemat [r][ciach][/r] w w/w probasie? Bo do I generacji jest coś takiego a do II nie znalazłem.
Chyba że wartości oporników są takie same.
Pozdrawiam.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: wskaźnik poziomu paliwa
Zaświecenie Low Fuel: ≥90 omów
Wskazówka na F: 7 omów
-"- 3/4: 19 omów
-"- 1/2: 35 omów
-"- 1/4: 65 omów
-"- E: 105 omów
Regulujesz na pływaku:
Wskazówka na F: 7 omów
-"- 3/4: 19 omów
-"- 1/2: 35 omów
-"- 1/4: 65 omów
-"- E: 105 omów
Regulujesz na pływaku:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: wskaźnik poziomu paliwa
Jaka może być przyczyna ze przy oporności 59 Ohm pokazuje mi max.? Zgodnie z rysunkiem powinien mi pokazywać około połowy?
Zwarcia nie mam ponieważ. Jak odłączę pin 7 z zegarów (żółty kabelek) zjadę wskazówką na minimum i podłączę kostkę do licznika to wskazówka stoi na minimum.
Podłączę mu kabelek żółty, wskazówka idzie na maksa. Po rozpięciu niebieskiej wtyczki nad bezpiecznikami i podpięciu miernika na piny z czujnika zgodnie ze schematem pokazuje mi 59 Ohm. Na rozpiętej kostce pomiędzy pinem na liczniku a masą nie ma zwarcia.
Więc już zgłupiałem co się może dziać. Stało mi się to gdy autoelektryk robił mi z ogrzewaniem tylnej szyby. To po odebraniu samochodu miałem zr...ny wskaźnik paliwa. Więc stwierdziłem że się wezmę sam za te czujniki bo z fachowcami z warsztatu jak widać bywa tak, ze jedno naprawią drugie spierniczą.
Tylko się zastanawiam co tutaj może być nie tak? Czy nie powinno być tam jakiegoś opornika jeszcze po drodze pomiędzy sygnałem z czujnika a licznikiem.
Bo do wskazań temperatury, żeby mi dobrze pokazywało musiałem wlutować z czujnika jednopinowego opornik 350 Ohm bo też miałem takie cyrki.
Zastanawiam się (bo autoelektryk mi tam wywalał parę rzeczy - autoalarm itp.) czy przed licznikiem nie ma czasem jakiejś płytki z opornikami przez którą przechodzą sygnały z czujników? Na schemacie niby idzie wszystko bezpośrednio.
Pozdrawiam.
Zwarcia nie mam ponieważ. Jak odłączę pin 7 z zegarów (żółty kabelek) zjadę wskazówką na minimum i podłączę kostkę do licznika to wskazówka stoi na minimum.
Podłączę mu kabelek żółty, wskazówka idzie na maksa. Po rozpięciu niebieskiej wtyczki nad bezpiecznikami i podpięciu miernika na piny z czujnika zgodnie ze schematem pokazuje mi 59 Ohm. Na rozpiętej kostce pomiędzy pinem na liczniku a masą nie ma zwarcia.
Więc już zgłupiałem co się może dziać. Stało mi się to gdy autoelektryk robił mi z ogrzewaniem tylnej szyby. To po odebraniu samochodu miałem zr...ny wskaźnik paliwa. Więc stwierdziłem że się wezmę sam za te czujniki bo z fachowcami z warsztatu jak widać bywa tak, ze jedno naprawią drugie spierniczą.
Tylko się zastanawiam co tutaj może być nie tak? Czy nie powinno być tam jakiegoś opornika jeszcze po drodze pomiędzy sygnałem z czujnika a licznikiem.
Bo do wskazań temperatury, żeby mi dobrze pokazywało musiałem wlutować z czujnika jednopinowego opornik 350 Ohm bo też miałem takie cyrki.
Zastanawiam się (bo autoelektryk mi tam wywalał parę rzeczy - autoalarm itp.) czy przed licznikiem nie ma czasem jakiejś płytki z opornikami przez którą przechodzą sygnały z czujników? Na schemacie niby idzie wszystko bezpośrednio.
Pozdrawiam.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu