Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.
Amortyzatory 2.2 GT
- wacek
- Posty: 176
- Rejestracja: 2006-10-31 12:58
- Galeria: viewtopic.php?t=14682
- Lokalizacja: a z Lasu
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
http://firmy.pkt.pl/slowo/regeneracja_a ... zdw==.html
trzeba zaczac wydzwaniac po kolei do kazdej firmy:P
trzeba zaczac wydzwaniac po kolei do kazdej firmy:P
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Co to znaczy ? Co to za symbole ?
Szanowni klubowicze szukalem juz ale nie moge konkretów znalesc .
A wiec tak kupilem amorki na przod i tu musze sie pochwalic KYB w stanie idealnym (91%)
i dotego byly razem sprerzynki progresywne obnirzajace autko o 45 mm (bynajmniej z tego co zmierzyłem ) I tu własnie powstaje pytanko poniewarz rozebralem je i odczytalem symbole i nie sa takie same ani podobne tzn na jednym (nie wiem juz czy prawy czy lewy (nie mam ich przy kompie
) KA 67 34 700,,,, KYB 1D25 A DROGI KA 67 34 900,,,,,KYB 1DO4 (Amorki oczywiscie regulowane ) sa jeszcze tylne ale kasy narazie niemam ale juz sa moje hehehe CO TO ZA SYMBOLE
A wiec tak kupilem amorki na przod i tu musze sie pochwalic KYB w stanie idealnym (91%)


BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
No tez mnie to ciekawilo skad je ten gosciu wziol ale autko z niemiec wiec wszystko mozliwe. chodzilo mi oto co to wlasnie za symbole niema problemu poprostu mnie to ciekawilo . dzieki POZDRO
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Panowie i panie musze sie oficjalnie pochwalic ze po zmianie przednich amorkow zaczelo mi dzialac cale ustawianie
I z tego powodu jestem super happy bo nigdy z tym nie jezdzilem i jest zaj****** poprostu (tylko ciekawi mnie jedna zecz , czemu na postoju amorki nie reagują tylko podczas jazdy )ale mysle ze to nie rzeszkadza i tak jest super. Amorki z przodu udalo mi sie kupic uzywane za 200 zeta ze sprezynkami sportowymi (chyba KOMI albo KONI niewiem nie znam sie amorki KJB STAN COS KOłO 90 %)







BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
Mi też udało sie swego czasu znaleźć używkę amora regulowanego wyciągniętego z innego probe za 250 zł - skuteczność 82% (po zmierzeniu). U mnie na postoju przy włączonym zapłonie gdy przełączam -słychać amorki. Taki krótki dzwięk. A poza tym to słyszałem gdzieś że te amorki - jeśli są oryginalne - to podczas jazdy same automatycznie sie utwardzają w miarę wzrostu prędkości-podobnie jak wspomaganie. Jest to odczuwalne.
Przynajmniej tak jest u mnie.
Pozdro!!
Przynajmniej tak jest u mnie.
Pozdro!!
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Dzieki fazario sprawdze jeszcze ale jesli by nawet nie dzialaly na postoju to co? mi to nie przeszkadza warzne ze dzialaja >a codo wspomagania to na jakim panowie poziomie macie (ja na srodku )
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
Amortyzatory do AAS
Przeglądając ostatnio mx6.com natknołem się na wątek o regulowanych amorach do AAS, podaję linka, może was zainteresuje.
Regulowany amortyzator na tylną oś
Regulowany amortyzator na tylną oś
626 GD 2.0 GT FE3N
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Amortyzatory do AAS
Może nie umiem czytać, ale:Przemo pisze:Regulowany amortyzator na tylną oś
A tu masz tłumaczenie:w/ Electronically Adjustable Suspension For vehicles with Electronic Suspensions, Leveling Control and Air Suspensi ons refer to Appendix C. !!!Eliminates Adjustable Strut!!!

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





To sorry za zamieszanie, nie doczytałem tego. Przeważnie pisze przy amorach excl. a przy tych pisało w. (myślałem że chodzi o with).
Adjustable Suspension For vehicles with Electronic Suspensions - czytając to byłem pewien że to o te chodzi. A dalej taki zonk !!!Eliminates Adjustable Strut!!! W takim razie posprzątaj Robert.
Adjustable Suspension For vehicles with Electronic Suspensions - czytając to byłem pewien że to o te chodzi. A dalej taki zonk !!!Eliminates Adjustable Strut!!! W takim razie posprzątaj Robert.
626 GD 2.0 GT FE3N
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Czy na wybitym amorku można w miarę bezpiecznie jeździć mam na myśli czy szybko się on nie rozpadniepytlar pisze:...ale przynajmniej nie wali mi jak na moich poprzednich wybitych amorkach...

...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Tu nie chodzi o jakieś duże prędkości tylko bardziej o to czy przez dwa tygodnie (do wymiany) jadąc 5 km do pracy i z powrotem nie zgubię koła?
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
mialem wywalony prawy przedni amor-nie bylo w nim grama oleju (skombinowałem sobie używkę - o tym piszę kilka postów wcześniej).
Przy ostrym przyspieszaniu prawe koło zrywało przyczepność i cały przód latał jak chciał...na zakretach, szczególnie w prawo jak był dołek - to prawe koło też traciło przyczepność-baaaardzo niebezpieczna sytuacja....
ale jeśli będziesz jeżdził powoli i ostrożnie nic z amorem sie nie stanie też do wymiany możesz jeździć.....tylko nie zwlekaj z tym za długo. moge Ci dać nr tel do faceta od którego kupiłem używany amor regulowany - sprawność bodaj 82%.Ten koleś zajmuje sie zciąganiem probe zza niemieckiej granicy i sprzedawaniem w Polsce na części...być może mógłby Ci pomóc - tak jak mi.
pozdro!!!
Przy ostrym przyspieszaniu prawe koło zrywało przyczepność i cały przód latał jak chciał...na zakretach, szczególnie w prawo jak był dołek - to prawe koło też traciło przyczepność-baaaardzo niebezpieczna sytuacja....
ale jeśli będziesz jeżdził powoli i ostrożnie nic z amorem sie nie stanie też do wymiany możesz jeździć.....tylko nie zwlekaj z tym za długo. moge Ci dać nr tel do faceta od którego kupiłem używany amor regulowany - sprawność bodaj 82%.Ten koleś zajmuje sie zciąganiem probe zza niemieckiej granicy i sprzedawaniem w Polsce na części...być może mógłby Ci pomóc - tak jak mi.
pozdro!!!
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
Witam
Dołączę się do tematu jeżeli pozwilicie.
Fazario jeżeli możesz to podaj numer telefonu do tego gościa, który ściąga Probe z RFN. Chętnie kupiłbym sprawne amorki na tył do I generacji. Żywot moich jest już bliski końcowi.
Panowie a może macie namiar na dobra firmę regenerującą amortyzatory.
Dołączę się do tematu jeżeli pozwilicie.
Fazario jeżeli możesz to podaj numer telefonu do tego gościa, który ściąga Probe z RFN. Chętnie kupiłbym sprawne amorki na tył do I generacji. Żywot moich jest już bliski końcowi.
Panowie a może macie namiar na dobra firmę regenerującą amortyzatory.
Srebrne Mondeo Mk III 2.0 16V Ghia Executive - 2001,
Czerwony Probe I 2.2 12V Turbo GT -1991
Czerwony Probe I 2.2 12V Turbo GT -1991
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
Tego gościa znalazłem wtedy na allegro, co sie okazuje on dalej się tym zajmuje. Proszę bardzo link
http://moto.allegro.pl/item169475816_fo ... _przo.html
tam jest numer telefonu.
Pozdrowionka i powodzenia.
http://moto.allegro.pl/item169475816_fo ... _przo.html
tam jest numer telefonu.
Pozdrowionka i powodzenia.
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Tu jest lepszy
odsyłacz, bo powyższa aukcja kiedyś zniknie, a ten pokazuje aktualne:
http://moto.allegro.pl/show_user_auctio ... id=3357305


Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade




